سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات خرید کادو و هدیه

کادو تولد برای دختر ما هر روز در به مشاغل کمک می کنیم تا برنامه های هدیه کسب و کار را طراحی کنند ، راه اندازی و اجرا کنند که مشتریان ، کارمندان و شرکای آنها را خوشحال می کند. کادو تولد برای دختر ما اغلب برای رفع برنامه های هدیه دادن که موفقیت آمیز نبوده اند ، فراخوان می شویم.

طی 17 سال گذشته ، ما به هزاران شرکت کمک کرده ایم تا با مشتریان و کارمندان خود پیوندهای قوی تری ایجاد کنند. وقتی نوبت به هدیه دادن به تجارت می رسد ، کادو تولد برای دختر همه آن را دیده ایم. خوب، بد و زشت.

 

10 مورد از رایج ترین اشتباهات هدیه کسب و کار

هدیه خیلی شخصی است یا شخصی نیست

 

جستجوی احتمالی که به خوبی در شبکه های اجتماعی نمی دانید و کادو تولد برای دختر فهمیدن اینکه آنها گربه ای به نام Whiskers دارند ، به این معنی نیست که باید برای آن شخص یک ظرف گربه با ویسکرها ارسال کنید. متناوباً ، تنها افرادی که کلاهی با آرم شرکت شما بر سر خواهند گذاشت ، برای مشاهده کادو تولد برای دخترانه اینجا کلیک کنید. افرادی هستند که برای شرکت شما کار می کنند. چیزی را بدهید که مردم بخواهند بدون اینکه خزنده باشد. کادو تولد برای دختر یک تست ساده این است که از خود بپرسید اگر شخصی هدیه ای را که قصد هدیه دادن را برای شما ارسال می کند چه احساسی خواهید داشت.

زمان بندی نامناسب

این یکی را زیاد می بینیم. اطمینان از اینکه هدیه شما در روز یک رویداد ، به ویژه برای سالگردها یا تولدها ، به گیرنده شما می رسد ، مهم است. اگرچه " این فکر است که مهم است" کادو تولد برای دختر درست است ، اما اگر یک هفته دیرتر برسد ، آنقدرها حساب نمی شود

آدرس اشتباه

باز هم فوق العاده رایج. با افزایش تعداد کارمندان از راه دور ، تلاش برای یافتن آدرس مناسب برای ارسال هدیه تجاری می تواند یک مشکل باشد. اغلب اوقات می توانید با شرکت تماس بگیرید کادو تولد برای دختر تا مشتری خود را در جایی بنشیند یا با ارائه دهندگان هدایا کار کند که می تواند به شما در یافتن موقعیت گیرنده کمک کند.

بدون پیام شخصی

شما از اینکه چند هدایای تجاری بدون پیام شخصی ارسال می شود متعجب خواهید شد. پیامی که می گوید: "تجارت شما برای ما مهم است! از دوستانتان در شرکت ABC " کادو تولد برای دختر اساساً به مشتری شما می گوید که تجارت شما به اندازه دیگران مهم است. مردم دوست دارند احساس خاص کنند بنابراین احساس خاص بودن را در آنها ایجاد کنید.

نام تجاری از دست رفته است

مارک شرکت شما باید با هر هدیه کاری که ارسال می کنید ادغام شود اما باید متعادل باشد. اشتباه نکنید که مارک خود را به همه چیز بزنید. روش هایی را پیدا کنید که برند خود را به صورت خلاقانه به هدایا اضافه کنید

همان قدیمی ، همان قدیمی

در می یابیم که شرکت هایی که برنامه های هدیه سازمانی را برای کارمندان  و مشتریان آغاز می کنند تمایل دارند برنامه را سال به سال ادامه دهند. چرا؟ چون کار می کند کادو تولد برای دختر با این حال ، ارسال هدیه مشابه سالانه می تواند کهنه شود. سعی کنید با گذشت زمان آن را تغییر دهید.

رعایت نکردن قوانین

بسیاری از شرکت ها سیاست های هدیه سازمانی را در اختیار دارند که مشخص می کند کارمندان چه می توانند به عنوان هدیه تجاری بدهند و دریافت کنند. کادو تولد برای دختر پول نقد یا معادل نقدی آن در بیشتر سیاست های هدیه دادن معمولاً مجاز نیست. هدایای حاوی غذا یا یادگارهای مارک دار معمولاً مجاز هستند. موسسات دولتی و مالی سختگیرانه ترین سیاست های هدیه دادن را دارند.

منتظر آخرین دقیقه

شما باید زمان کافی برای تهیه لیست دریافت کنندگان هدیه به خود اختصاص دهید ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات آدرس مناسبی دارید و مطمئن شوید که کسی را فراموش نکرده اید کادو تولد برای دختر انتظار برای ارسال 300 هدیه تعطیلات تا 15 دسامبر ، دستورالعمل فاجعه است. برای یک کمپین هدیه قابل توجه ، می خواهید حداقل 45 روز از تاریخ تحویل پیش بینی شده شروع کنید.

تعیین نکردن بودجه

مانند هر خرید ، باید بودجه را نیز مشخص کنید. جدا از هدیه واقعی ، باید هزینه های شخصی سازی ، سفارشی سازی و حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید.

کار با ارائه دهنده معتبر

یک هدیه تجاری باید قدردانی و سپاسگزاری شما را نشان دهد. همچنین باید نماینده شرکت شما باشد. ارائه ، به موقع بودن ، ارزش و کیفیت همه فوق العاده مهم هستند. کادو تولد برای دختر با ارائه دهندگانی که تجربه هدایای تجاری را دارند کار کنید. این باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و مهمتر از همه موفقیت برنامه هدیه دادن را تضمین می کند.

 آیا نگران این هستید که برای تعطیلات امسال دوستان و خانواده خود را بخرید؟ اگر هستی ، تنها نیستی. اضطراب در مورد انتخاب هدایای مناسب به طرز باورنکردنی رایج است

 . ما نه تنها می خواهیم از هدایای غیر حساس و توهین آمیز که ممکن است روابط ما با عزیزان را تضعیف کنند ، جلوگیری کنیم ، اما ما همچنین می خواهیم هدیه ای را تحویل بگیریم که گیرنده آن را دوست خواهد داشت.

برای رسیدن به این هدف ، مردم کادو تولد برای دختر استراتژی های مختلفی را در پیش می گیرند

  سعی کنید و نتیجه بگیرید که عزیزان آنها کدام محصول را می خواهند.

تلاش برای تصور آنچه شخصی به عنوان هدیه دوست دارد می تواند طاقت فرسا باشد. روانشناسان نشان داده اند که مهارت مورد نیاز برای رمزگشایی خواسته های شخص دیگری (معروف به دیدگاه نگرانه) به تلاش ذهنی قابل توجهی نیاز دارد. کادو تولد برای دختر به حدی که وقتی افراد حواس پرت می شوند ، کمتر می توانند تصور کنند که شخص دیگری چگونه فکر می کند یا چه احساسی دارد . شواهد عصب شناختی همچنین نشان می دهد که چشم انداز گرفتن تلاش می کند. نواحی مغزی پیش از پیشانی که با تعقل عمدی و تلاشگرانه مرتبط است ، هنگامی که به افراد آموزش داده می شود دیدگاه دیگری را در نظر بگیرند ، فعال می شوند . 

اما علیرغم صرف تمام این تلاشها ، درگیر کردن باسکارباتی ذهنی لازم برای نگاه کردن به شخصی می تواند در حقیقت مانع انتخاب هدیه ما شود کادو تولد برای دختر ، ما را به سمت تفکر بیش از حد سوق دهد و در نتیجه از انتخاب ساده و دوست داشتنی هدیه غافل شویم. 

امسال سعی کنید از اشتباهات رایج زیر جلوگیری کنید. 

1. انتخاب چه شما دوست دارید

وقتی سعی می کنیم دیدگاه شخص دیگری را برای رمزگشایی از آنچه هدیه می خواهند بگیریم ، ممکن است به اشتباه به سلیقه و علاقه خود به عنوان کادو تولد برای دختر راهنما اعتماد کنیم. مردم تمایل دارند که میزان اشتراک دیگران و احساسات خود را بیش از حد ارزیابی کنند

 . هنگام مرور آنلاین و یا فروشگاهی ، چشم ما به سمت محصولی می رود که خود ما دوست داریم آن را دریافت کنیم. با این حال ، اگرچه ممکن است انتظار داشته باشیم عزیزانمان در هنگام باز کردن این وسایل ، همان شادی را داشته باشند که احساس می کنیم ، اما احتمالاً ناامید خواهند شد. این اشتباه هدیه دادن نتیجه تکیه بر نوع اشتباه نگرش گرفتن است.

پنبه / پیکسل
منبع: cottonbro / Pexels

دانیل بتسون ، کادو تولد برای دختر روانشناس ، بین دو نوع دیدگاه بینی تفاوت قائل می شود

 : خود چشم انداز و سایر چشم انداز . نگرش به خود ، زمانی است که تصور کنید هدیه گرفتن چه حسی دارد. تکیه بر خود دیدگاه گرایی غیر عاقلانه است مگر اینکه کاملاً شبیه گیرنده خود باشید. درعوض ، دیدگاه پردازی دیگری را امتحان کنید. این جایی است که شما تصور می کنید گیرنده شما با در نظر گرفتن سلیقه و تنظیمات منحصر به فرد خود ، هدیه ای را دریافت می کند.

این گفته راحت تر از انجام است ، زیرا مستلزم این است که ما گیرنده خود را به خوبی بشناسیم. کادو تولد برای دختر همچنین ممکن است لازم باشد که ما نظرات و قضاوت های خود را به طور موقت کنار بگذاریم. شاید شما از بازی های ویدئویی خشن ، مواد غذایی بسیار پردازش شده یا شوخ طبعی سیاسی رد کنید . خرید یک هدیه عالی ممکن است نیاز به خرید محصولی داشته کهرید.

2. نادیده گرفتن رجیستری

اشتیاق ما برای انتخاب هدیه مناسب کادو تولد برای دختر نه تنها با اشتیاق برای خوشبخت کردن دوستان و خانواده مان بلکه با نشان دادن دانش صمیمانه آنها نیز همراه است. هدایا به عنوان سیگنال های اجتماعی عمل می کنند ، نشان می دهد که دهنده از اولویت های دریافت کنندگان می فهمد. غالباً هدیه دهندگان بدون نیاز به گفتن ، نیاز به استنباط خواسته های گیرنده را احساس می کنند. به همین دلیل ، افراد ممکن است ثبت نام هدیه و لیست خواسته ها را نادیده بگیرند

  زیرا خرید از یک رجیستری بیانگر عمق درکی نیست که هدیه می خواهد نشان دهد. 

با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که کادو تولد برای دختر مردم بیشتر از هدایایی که صریحاً درخواست می کنند استقبال می کنند

 از آنها که نمی کنند. اگرچه ممکن است فکر کنیم مردم هدایای ناخواسته ما را متفکرانه و با ملاحظه تر می دانند ، اما دریافت کنندگان این هدایا موافق نیستند. در یک مطالعه تحقیقاتی اخیر ، از بزرگسالان متاهل آمریکایی در مورد هدایای عروسی که دریافت کرده بودند سال شد. آنها گزارش دادند که هدایای متنوعی از جمله بلیط هواپیما ، جواهرات ، ظروف سفالی ، کارت های هدیه و تزئینات منزل را دریافت کرده اند. اما صرف نظر از هدیه و هزینه آن ، مردم اعلام کردند که از هدایایی که از ثبت نامشان انتخاب شده اند بسیار بیشتر از آنچه که نبوده اند قدردانی می کنند.

اگر دوستان و خانواده شما امسال لیست خواسته ها را برای شما ارسال کرده اند ، تصور نکنید که آنها بهتر از آنچه که خودشان می خواهند بدانند. 

C فنی / Pexels
منبع: C Technical / Pexels

3. انتخاب کالاها بیش از تجربیات

ما در جهانی با فراوانی بی سابقه کالاهای مادی زندگی می کنیم. البته این برای همه صادق نیست و افرادی که دارای منابع بسیار محدودی هستند هنوز کادو تولد برای دختر (به حق) نگران تأمین نیازهای اساسی مانند غذا ، سرپناه و لباس هستند. اما اکثریت خوش شانس در کشورهای پیشرفته دارای مجموعه ای خیره کننده از کالاها ، اسباب و وسایل خاص هستند. در واقع ، ما چیزهای زیادی داریم که اغلب در نهایت برای ذخیره سازی آنها فضای ذخیره اضافی خریداری می کنیم. 

با این حال ، افزایش کالاهای مادی ، فراتر از تأمین نیازهای اساسی ، عملا هیچگونه دستاورد قابل اندازه گیری در سلامت روانشناختی و جسمی ما نداشته است. . یک نظرسنجی در سراسر کشور از 1،279 آمریکایی ، 21 تا 69 ساله ، دریافتند که خوشبختی بیشتر با خرید تجارب ، مانند یک روز آبگرم یا بلیط نمایش یا با دریافت هدیه چنین تجربیاتی بیش از دریافت کالای مادی مانند لباس یا جواهر سازی. 

با محدودیت هایی که به کادو تولد برای دختر دلیل ویروس کرونا در سال جاری وجود دارد ، ایجاد تجربه در خانه خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، می توان با انجام بازی های رومیزی به صورت خانوادگی یا ثبت نام در کلاس های آشپزی آنلاین با همسر ، ساعت ها لذت برد. این هدایا می تواند تجربیات مشترک شگفت انگیزی را ایجاد کند که همه شما می توانید برای سالهای آینده ارزش آن را حفظ کنید. 

4. بیش از حد فرد 

هنگام برنامه ریزی هدایای تعطیلات ، اغلب احساس نیاز به خرید هدیه متفاوت برای هر شخص در لیست خود می کنیم ، حتی اگر گیرندگان  کادو تولد برای دختر واقعاً با یکدیگر ملاقات نکنند. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که احساس نیاز به هدیه های مختلف به هر شخص می تواند ما را به سمت هدایایی که بهتر مورد پسند یک یا چند نفر از عزیزانمان است ، هدایت کند.

 . این پدیده فردگرایی بیش از حد نامیده می شود ، و به نظر می رسد که این امر بوجود آمده است زیرا اهدا کنندگان سعی می کنند با برخورد منحصر به فرد با هر یک از گیرندگان ، متفکر باشند. مطابق با این امر ، هنگامی که محققان هدایای هدیه را به فکر و اندیشه ترغیب می کنند ، فرد بیش از حد افزایش می یابد.

به منظور جلوگیری از شخصی سازی بیش از حد در سال جاری ، روی تنظیمات برگزیده گیرندگان تمرکز کنید. اگر فکر می کنید پسر عموی کادو تولد برای دختر و عمه بزرگ شما هدیه یکسانی را دوست دارند ، پیش بروید و آن را برای هر دوی آنها بخرید. 

5. تمرکز بر قیمت

بسیاری از هدیه دهندگان هنگام تصمیم گیری در مورد خرید هدیه از قیمت به عنوان راهنما استفاده می کنند ، با فرض اینکه یک قیمت بالاتر باعث می شود هدیه ای بهتر باشد. نیازی به گفتن نیست که کمپین های بازاریابی و همکاران فروش احتمالاً این باور را کادو تولد برای دختر تشویق می کنند تا سود شرکت یا کمیسیون انفرادی آنها بهبود یابد.

اگر شما فقط نتوانید تصمیم بگیرید که چه کسی را بدست آورید چه می کنید؟ شاید هر سال ، ساعت ها وقت خود را صرف انتخاب هدیه ای برای یکی از اعضای خانواده کادو تولد برای دختر که به سختی قابل خرید است ، کنید تا وقتی آن را باز می کنند ناامیدی را در چشمان او ببینید. 

اول ، خودتان را کمی شل کنید. تلاش برای درک مطالب ذهن یک شخص دیگر پیچیده ترین کاری است که هر یک از ما به طور منظم انجام می دهیم. مغز انسان ، تقریباً با یکصد میلیارد نورون بهم پیوسته ، می تواند در تنظیمات بیشتر از آنچه ذرات بنیادی در جهان شناخته شده وجود دارد ، فعال باشد. . با توجه به این پیچیدگی ، آیا جای تعجب است که رمزگشایی از خواسته های یک انسان دیگر 

اما ما یک ابزار نهایی در اختیار داریم - س askingال کردن. 

در یک سری مطالعات تحقیقاتی ، روانشناسان ایال ، استفل و اپلی زوج های عاشق را به چالش کشیدند تا با هر استراتژی که فکر می کنند سلیقه و علاقه همسر خود را شناسایی کنند. زوجینی که س askedال می کردند به طور مداوم از دیگران بهتر عمل می کنند ، حتی کسانی که وقت خود را صرف یک چشم انداز پردازی عمدی و تلاش می کردند.

سهام آزاد / Pexels
منبع: Freestocks / Pexels

انتخاب بهترین هدیه برای شخص دیگر به جای استفاده از دانش موجود که قبلاً دارید ، به کسب اطلاعات جدید نیاز دارد. 

این لزوماً به این معنا نیست که شما باید از دوستان و خانواده خود بپرسید کادو تولد برای دختر که دقیقاً چه هدایایی را می خواهند. با این حال ، به دست آوردن برخی اطلاعات اضافی احتمالاً انتخاب هدیه شما را بهبود می بخشد. به عنوان مثال ، اگر هدیه ای در ذهن دارید ، می توانید س questionsالات واضح درباره اندازه ها یا رنگ ها بپرسید. اگر در انتخاب یکی از دو هدیه تلاش می کنید ، می توانید بپرسید کدام یک را ترجیح می دهند. اگر به راهنمایی در مورد شروع کار نیاز دارید کادو تولد برای دختر ، می توانید در مورد اینکه آیا آنها هدایایی را سرگرم کننده ، زیبا یا کاربردی ترجیح می دهند ، س askال کنید. 

انتخاب هدیه عالی کار دشواری است ، کادو تولد برای دختر مملو از مشکلات و مشکلات احتمالی. امسال با پرسیدن سال برای خود راحت تر کنید.