سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه موفق باشیم؟

چگونه موفق شویم؟

زمان همیشه با همان سرعت می گذرد. آلبرت انیشتین گفت: فقط درک یک بازه می تواند متفاوت باشد . اگر دو ساعت با دختری که دوستش دارید بنشینید ، فکر می کنید این فقط یک دقیقه است. اما اگر فقط یک  دقیقه روی اجاق داغ بنشینید ، فکر می کنید دو ساعت طول می کشد تا ایده نسبیت را به تصویر بکشید .

این بدان معناست که به هر کارمندی در زندگی حرفه ای همان زمان - به غیر از اضافه کار و کار اضافی - تعلق می گیرد . با این وجود نحوه تقسیم و استفاده از این زمان به عهده همه است.

 

این بدان معناست که: علی رغم همان زمان ، چگونه موفق شویم؟ می توان تفاوت های زیادی در نتایج داشت. کمی و همچنین کیفی . آنچه یکی به آن دست می یابد برای دیگری اتوپیایی است. انگیزه و نظم نیز نقش دارد ، اما زمان بندی می تواند رمز موفقیت باشد.

اگر وقت خود را به بهترین وجه ممکن مدیریت کنید ، چندین مزیت و تأثیر مثبت خواهید داشت . اول از همه ، نتایج و عملکرد خود را بهبود ببخشیدچگونه موفق شویم؟ شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و بهتر کار کنید ، که رئیس شما نیز متوجه خواهد شد. علاوه بر این ، رضایت شما منفعت دارد زیرا می توانید استرس را کاهش دهید و به کار خود افتخار کنید.

برای زمان بندی بهتر از چگونه موفق شویم؟ اتلاف وقت خودداری کنید

برای مشاهده جواب سوال چگونه موفق شویم؟در سایت مشاورکالا اینجا کلیک کنید.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به مدیریت وقت خود انجام دهید - اطلاعات بیشتر در مورد مقاله. قبل از اینکه ترسیده باشید و نگران باشید که مدیریت زمان خود به خوبی پیچیده و استرس زا است ، ابتدا خبر خوبی وجود دارد: اغلب شما نیازی به انجام کارهای اضافی ندارید ، کافی است عادت های بد را کنار بگذارید تا به زمان بندی بهتری برسید.

اولین قدم شناسایی وقت گذران شخصی شما است چگونه موفق شویم؟ . از خود بپرسید بیشتر وقت خود را صرف چه کاری می کنید و مهمتر از همه اینکه بیشتر وقت خود را برای چه کاری تلف می کنید. آیا شما بسیاری از تماس های تلفنی غیرضروری را انجام می دهید که به سختی م effectiveثر هستند اما زمان زیادی را صرف می کنند؟ آیا شما دائماً به چگونه موفق شویم؟ ایمیل پاسخ می دهید یا در جلسات نشسته اید و نمی توانید روی کارهای واقعی تمرکز کنید؟

اگر مثلاً اجازه دهید ذهن تلفن های هوشمند خود را منحرف کرده یا در اینترنت گشت بزنید ، مقصر بسیاری از اتلاف وقت ها هستید. به منظور چگونه موفق شویم؟ بهبود زمان خود، شما نیاز به این صادقانه خود بازتاب برای دیدن جایی که شما می توانید زمان به دست آورید.

هیچ زمانی بدون نظم و انضباط وجود ندارد

 

صحبت در مورد زمان بندی آسان است اما عملی کردن پروژه چالشی کاملاً متفاوت است. بزرگترین مشکل عدم نظم و انضباط است . اما این دقیقاً چگونه موفق شویم؟ همان چیزی است که برای استفاده بیشتر از زمان موجود مورد نیاز است.

هر کسی که به تعویق بیاندازد ، بهانه ای بیابد یا به نفع خود باشد و اعمال خود باعث اتلاف وقت می شود. مشکلات در زمان بندی شما می تواند چگونه موفق شویم؟ مشکل نظم و انضباط باشد.

سعی کنید خود را نظم دهید ، به حرف خود پایبند باشید و کارهای ناخوشایند را انجام دهید بدون اینکه کارها را وسط بیندازید . مدیریت زمان شما از قبل سود می برد.

 

آیا می خواهید مدیریت زمان خود را بهبود ببخشید؟ سرانجام ، ما چند نکته و پیشنهاد داریم که می تواند در این زمینه به شما کمک کند:

  • مدیریت بهتر زمان از طریق برنامه ریزی و آماده سازی

    حالا چه خبر است؟ من باید از چگونه موفق شویم؟؟ چیزی فراموش نکردم؟ از دست دادن ردیابی آسان است و وقت زیادی را که می توانید با بهره وری بیشتری استفاده کنید. به جای اینکه مدتها به این سو و آن سو فکر کنید ، باید بیشتر روی برنامه ریزی و آماده سازی تمرکز کنید. بلاتکلیفی و گمراهی مدیریت زمان کارآمد را غیرممکن می کند. به جای کورکورانه ، باید برنامه ای داشته باشید که از آن به عنوان راهنما استفاده کنید.

    به عنوان مثال ، در مورد عصر قبل فکر کنید که روز بعد چه کاری باید انجام شود و کدام پروژه ها باید به ترتیب انجام شوند. این می تواند از غافلگیری های ناخوشایند جلوگیری کند ، از استرس جلوگیری کرده و به شما کمک می کند تا از زمان محدود استفاده بهتری کنید.

  • مدیریت زمان بهتر از طریق اولویت های مشخص

    شاید رایج ترین و شناخته شده ترین نکته 

    رفت و برگشت بی پایان و فکر کردن در مورد جوانب مثبت و منفی فقط در هنگام تصمیم گیری های مهم و مهم منطقی است. خود را آگاه سازید که لازم نیست هر چیز کوچک تا آخرین جزئیات و بی نقص برنامه ریزی شود. چنین کمال گرایی اغراق آمیز مدیریت زمان مناسب شما را غیر ممکن می کند و باعث ناامیدی می شود.چگونه موفق شویم؟

  •  برای زمان بندی بهتر: اولویت های مشخص را تعیین کنید. دانستن اینکه کدام وظیفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به ویژه فوری است ، اطمینان حاصل می کنید که به طور خودکار زمان خود را بهتر مدیریت می کنید. این همچنین به این معنی است که باید بر تصمیمات مهم تمرکز کنید تا وقت خود را صرف کارهای کوچک غیر مهم نکنید.

  • مدیریت زمان بهتر از طریق روتین

    روال ها ساختار روزانه و فرآیندهای ثابت را به شما می دهند. این سفارش به شما کمک می کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنید زیرا کار سازمان یافته تری است. همچنین می توانید زمان مشخصی را برای موارد خاصی مانند پاسخ دادن به ایمیل ها هر روز صبح از ساعت 10 صبح تا 10:30 برنامه ریزی کنید. یا هر روز با سخت ترین کار روز شروع کنید. بنابراین شما از کاری به کار دیگر نمی پرید و وقت خود را برای فکر کردن در مورد کار بعدی تلف نمی کنید.

    یک روال صبح بخیر همچنین می تواند به زمان بندی کمک کند تا روز خوبی را شروع کنید. علاوه بر ورزش ، مطالعه ، رادیو یا  چگونه موفق شویم؟ 

  • موسیقی ، می توانید روز آینده را در ذهن خود عادی و روزمره خود کنید و از تنگناهای احتمالی زمانی که می توان از آنها جلوگیری کرد ، آگاه باشید.

  • مدیریت زمان بهتر از طریق مرزها

    محدودیت ها یک روش موثر برای مدیریت وقت شما هستند. مشخص کنید که چه مدت خود را با یک کار مشغول خواهید کرد و به این نیاز پایبند باشید. 

    شما نه تنها باید برای خود ، بلکه برای دیگران نیز محدودیت تعیین کنید. اجازه ندهید خودتان را برای کارهای کوچک قطع کنید ؛ از همکاران بخواهید که در یک زمان دیگر با نگرانی برگردند ، مگر اینکه خیلی فوری باشد. همچنین بگویید نه ، یک عامل مهم در مدیریت زمان شماست ، تا از شلوغ شدن در کارها جلوگیری کنید.چگونه موفق شویم؟

  •  این می تواند هنگام برنامه ریزی یک روز کاری انجام شود. در صورت عدم رعایت چارچوب زمانی ، می توانید دلایل آن را تجزیه و تحلیل کرده و از آن برای آینده درس بگیرید.

  • مدیریت زمان بهتر از طریق تفویض اختیار

    آیا می خواهید هرچه بیشتر خودتان انجام دهید؟ به نظر می رسد یک نگرش خوب است ، اما می تواند به زمان بندی شما آسیب برساند. 

    تفویض اختیار هیچ ارتباطی با تنبلی ندارد و به حرفه یا اعتبار شما در شرکت آسیب نمی رساند - اگر در این کار زیاده روی نکنید و به سادگی هر کاری را رد کنید. بلکه ثابت می کنید بدون اینکه مهارتهای خاص همکاران خود را فراموش کنید از نقاط قوت خود می دانید و استفاده می کنید. به این ترتیب از همه منابع به بهترین شکل ممکن استفاده می شود که این امر نیز باید رئیس را خشنود کند.چگونه موفق شویم؟

  •  شما نمی توانید در همه چیز مهارت داشته باشید و بعضی از کارها ممکن است بیشتر از سایر همکاران شما که تجربه یا دانش بیشتری چگونه موفق شویم؟ 

  • در این زمینه دارند ، طول بکشد. درک اینکه چه وظایفی را باید به دیگران محول کنید و به دیگران محول کنید ، عامل مهمی در مدیریت بهتر زمان است.

  • مدیریت زمان بهتر از طریق انعطاف پذیری

    با وجود تمام برنامه ریزی ها و ساختارها ، شما هنوز هم باید انعطاف پذیر باقی بمانید ، در غیر این صورت مدیریت زمان شما به سرعت به محدودیت های خود می رسد. همیشه چیزی غیرقابل پیش بینی وجود دارد که می تواند برنامه شما را به هم بزند. رئیس با سفارشی همراه است که نمی تواند 

    بنابراین ، همیشه مقداری وقت آزاد برای واکنش و سازگاری بگذارید. در هر صورت ، با وجود تمام بهره وری و مدیریت زمان ، باید به فکر وقفه ها باشید .چگونه موفق شویم؟ 

  • منتظر بماند ، مشتری درخواست تغییر کوتاه مدت دارد که باید سریعاً اجرا شود یا یک همکار برای رسیدن به یک مهلت مقرر به کمک نیاز دارد .

آنچه خوانندگان دیگر نیز خوانده اند

  • مدیریت زمان : آنچه واقعاً باعث موفقیت شما می شود
  • 5 نکته در مورد نحوه مدیریت بهتر زمان خود
  • تعیین اولویت ها : چگونه موفق شویم؟ مهمترین نکته مدیریت زمان
  • اتلاف وقت : اینها بدترین ها هستند
  • قورباغه بخورید : مدیریت زمان بهتر
  • اصل پارتو : خطر قانون 80-20
  • تکنیک پومودورو : در فواص
  • آشفتگی: 10 نکته موثر درمقابل شلوغی و آشفتگی

    اگر نظم نیمی از زندگی باشد ، آشفتگی به وضوح در نیمه دیگر زندگی می کند. هرج و مرجی که این فرد ایجاد می کند می تواند تأثیر منفی در همکاری داشته باشد. این مربوط به همکاران است ، بلکه به خود آشفته نیز مربوط می شود. چگونه موفق شویم؟

  •  چرا اختلال مانع شما می شود و چگونه می توانید بر آن تسلط پیدا کنید ...

آشفتگی: 10 نکته موثر چگونه موفق شویم؟

اگر نظم نیمی از زندگی باشد ، چگونه موفق شویم؟ نیمه دیگر زندگی می کند. هرج و مرجی که این فرد ایجاد می کند می تواند تأثیر منفی در همکاری داشته باشد. این مربوط به همکاران است ، بلکه به خود آشفته نیز مربوط می شود. چرا اختلال مانع شما می شود و چگونه می توانید بر آن تسلط پیدا کنید ...

توا: این همان چیزی است که در انتظار شماست

 
  • تعریف: اسلات چیست؟
  • پیامدهای این اختلال

 تعریف: چگونه موفق شویم؟

به گفته دودن ، اسلوب (یا اسلوب) شخصی است که تمایل ندارد یا قادر به برقراری نظم نیست. معنای دیگری وجود دارد که در آن هرج و مرج ابعادی سیاسی دارد و می خواهد به روشی بنیادین به اهداف خود برسد. موارد زیر در مورد معنای هرج و مرج به عنوان یک فرد بی نظم است.

در عین حال ، کاملاً مشخص نیست که بی نظمی یا نظم به چه معناست: درک آنچه در حال حاضر هرج و مرج است و آنچه هنوز به عنوان "مرتب" می گذرد ، می تواند متفاوت باشد. حداکثر وقتی که عدم رعایت بهداشت وارد عمل می شود ، کسی دیگر به عنوان یک ظرف غذا تلقی نمی شود ، بلکه به عنوان یک پیام رسان در نظر گرفته می شود .

چگونه موفق شویم؟

بسته به حس نظم و ترتیب شما ، درجه بندی متفاوت است: آیا کسی یک دوست داشتنی است زیرا دوباره نمی داند کلید درب ورودی را چگونه موفق شویم؟ یا هرج و مرج کامل به دلیل اینکه او قرار ملاقات را بارها و بارها فراموش کرده است؟ ویژگی های مختلفی به هرج و مرج نسبت داده می شود: بر این اساس ، آنها گیج ، گیج ، بی نظم و بدون ساختار هستند. این امر خصوصاً کسانی را که مخالف هرج و مرج هستند و با روشی روشن و ساختاری پیش می روند ناراحت می کند.

در عین حال ، هرج و مرج خلاقانه تلقی می شود - آیا اینشتین گفته نبوغی را که بر هرج و مرج حاکم است ، ابداع نکرد ؟ هرج و مرج ها الهام بخش هستند و همیشه با ورودی های ارزشمند غافلگیر می شوند. آنها پرماجرا و سازگار در نظر گرفته می شوند. اولویت های آنها مرتب سازی نیست - آنها ترجیح می دهند وقت خود را صرف کارهای دیگر کنند.

پیامدهای این اختلال

چه در زندگی خصوصی و چه در محل کار: چگونه موفق شویم؟ آشفتگی هنگام برخورد با افراد دیگر قابل توجه است. آنها اغلب کسانی هستند که وقتی دوست بی نظم ، شریک زندگی یا همکار دوباره وقت ملاقات را از دست داده رنج می برند. یا با بهترین اراده در جهان ، نمی توانید لیست مهم را پیدا کنید. اما گاهی اوقات هرج و مرج خود از آن رنج می برد - بیهوده نیست که راهنماهای مینیمالیسم و خدمات پاکسازی سالهاست در حال رونق است . و بی نظمی تأثیرات محسوسی دارد:

  • اتلاف وقت
    بارزترین نتیجه افزایش زمان است: یک مطالعه توسط موسسه Fraunhofer نشان داد که حدود 27 درصد از زمان کار روزانه برای جستجو چگونه موفق شویم؟ هدر می رود! زمانی که می توانید از آن به عنوان وقت آزاد برای سایر فعالیت ها استفاده کنید یا باعث سرعت قابل توجه گردش کار شما می شود.
  • فراموشی
    اگر نمای کلی از مهلت تعیین شده ندارید ، چگونه موفق شویم؟ تاریخ های مهم را فراموش می کنید. یا دیر می رسد . هم بسیار ناخوشایند و نه دوست و نه شغلی مفید.
  • تأثیر خارجی
    بسته به شرایط ، یک شخص آشفته به عنوان یک همسایه دفتر دوستانه ، اما سفیه طبقه بندی می شود. این می تواند منجر به این شود که رئیس چگونه موفق شویم؟ شما شما را جدی نگیرد یا حتی شما را دست کم بگیرد . اگر او برای انجام بعضی کارها به شما اعتماد ندارد ، ممکن است شخص دیگری آنها را بدست آورد - که می تواند با آن نامی برای خود بسازد. این کار باعث کند برنامه ریزی

مرحله به مرحله پیش بروید. اگر کل دفتر یا آپارتمان آشفته است ، چندین کار وجود دارد که باید یکی یکی انجام دهید. به عنوان مثال ، ابتدا یک اتاق یا ابتدا هرج و مرج میز .

ذخیره سازی

اگر ظروف به شکلی جذاب یا مخصوصاً کاربردی طراحی شوند ، بعضی از آنها می توانند به خود انگیزه دهند تا راحت تر مرتب شوند. جعبه های چگونه موفق شویم؟ ذخیره سازی خوب یا مبلمان مرتب سازی را آسان می کنند. مهم است که شما چیزها را به یک مکان ثابت اختصاص دهید - که در اصل کار اصلی است. پس از آن ، دیگر لازم نیست که به دنبال این موارد باشید.

روش

آشفتگی می تواند با روش سه جعبه ای مرتب ، چگونه موفق شویم؟ مرتب و دور ریخته شود: یک جعبه برای زباله بردارید ، یکی برای آنچه قلب شما به آن متصل است و دیگری برای چیزهایی که می دهید.

محل

یک کشوی کامل علامت مطمئنی است که نشان می دهد هنوز چیزی بیش از حد کثیف است. پس از تمیز کردن ، باید حدود 20 درصد از حجم را خالی بگذارید. این به شما فضا برای چیزهای جدید می دهد ، که شما بر این اساس طبقه بندی می کنید.

آشغال

یک اسلوب می تواند در طبقه بندی چیزی به عنوان زباله مشکل داشته باشد. منظور از زباله نیست ، بلکه قطعاتی است که عملکرد قابل توجهی ندارند. چگونه موفق شویم؟ قانون کلی در اینجا: اگر دوباره چیزی نخرید - مثلاً در صورت سرقت - با خیال راحت می توانید آن را دور بیندازید.

2. نظم را رعایت کنید

تک کار کردن

از انجام چند وظیفه خودداری کنید . که باعث ایجاد هرج و مرج می شود. بنابراین شما به نوعی همه چیز را همزمان پردازش می کنید ، اما هرگز 100 درصد. نتیجه این امر ایمیل های خام ، نام های اشتباه یاد شده و چهره های پریشان است. Monotasking، ازچگونه موفق شویم؟ سوی دیگر، به معنی تمرکز به طور کامل در یک چیز است. پس از انجام این کار ، فقط می توانید کار بعدی را انجام دهید. بنابراین هیچ چیز بدون پردازش باقی نمی ماند یا مجبور است دوباره تجدید نظر شود زیرا اولین تلاش نادرست بود.

قورباغه بخور

پشت "خوردن قورباغه" نکته را پنهان می کند تا ابتدا با بدترین کار شروع شود. چگونه از به تعویق انداختن جلوگیری کنیم . وظیفه انجام شده نه تنها به شما احساس موفقیت می دهد ، بلکه به معنای واقعی کلمه احساس آرامش و انرژی می کند. می توانید چگونه موفق شویم؟ از حرکت برای کارهای دیگر استفاده کنید.

روتین

روال خاصی را تعیین کنید ، مثلا هر روز یکشنبه برای مرتب کردن کشو یا پر کردن نامه ها یک ساعت وقت بگذارید. درنهایت ، اعمالی مانند نظافت فنر نیز بخشی از آن هستند ، زیرا به یک مناسبت معطوف می شوند. وقتی این زمان نزدیک می شود ، او چگونه موفق شویم؟ سیگنال عمل را می دهد. هرچه منظم تر باشد (و فواصل کوتاه تر باشد) ، فرآیندهای خاصی به گوشت و خون تبدیل می شوند.

قانون 2 دقیقه ای

یک نکته ارزشمند از حوزه خودمدیریتی ، قانون 2 دقیقه ای است : هر کاری که می توانید در عرض دو دقیقه انجام دهید ، می توانید بلافاصله انجام دهید. چگونه موفق شویم؟ لیوان اداری را می توانید در ماشین ظرفشویی قرار دهید ، می توانید به ایمیل های کوتاه یا نامه های صریح پاسخ دهید.

ترمینالر

هرکسی که حساب Google دارد می تواند قرار ملاقات ها را به صورت آنلاین در تقویم Google قرار داده و به آنها یادآوری کند. همگام سازی با تلفن همراه نیز امکان پذیر است. به این ترتیب شما هیچ قرار ملاقات مهمی را فراموش نمی کنید و با چگونه موفق شویم؟ شهرت خود به عنوان هرج و مرج مقابله می کنید .

آنچه خوانندگان دیگر در مورد آن خوانده اند