سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات بازسازی و ترمیم خانه

اویم شاهانه متخصص پروژه های ساخت ساختمان

بازسازی خانگی خانگی - نصب خودکار یا نقاشی.

اگر قصد ترمیم و بازسازی خانه را دارید میتوانید از مشاوران متخصص شرکت اویم شاهانه کمک بگیرید. این شرکت میتواند در تمام مراحی بازسازی شمارا یاری کند.از این درخت اغلب در ساخت و تزئین خانه های روستایی و ساختمانهای مزرعه استفاده می شود. و اگر موضوع تغییر نمای جهانی ارزش آن را ندارد ، لازم است که موجود باقی بماند. برای انجام این کار ، چنین نمای باید دوباره رنگ آمیزی شود.

1. گزینه - رنگ

خانه های چوبی کشور ، به ویژه خانه های بیست ساله یا بیشتر ، بیشتر با رنگ های قدیمی نقاشی شده اند. آنها حاوی مواد افزودنی با رنگ های مدرن نیستند. این به لطف آنها است که رنگ جدید در برابر هوای طولانی مدت مقاوم است و به طور قابل اعتماد از چوب محافظت می کند. امروزه بازار تعداد زیادی از انواع پوشش ها را نشان می دهد که در این بین می توانید گزینه مناسبی برای انتخاب قیمت و رنگ انتخاب کنید.



هر آنچه برای این مقاله نیاز دارید اینجا است >>>

 


نکته مهم دیگر: رنگی که خانه ها و ساختمانهای قدیمی را رنگ آمیزی می کند می تواند دارای ترکیبات سربی به عنوان رنگدانه باشد. بعضی اوقات در فروشگاه های سخت افزار می توانید یک کیت تست برای داشتن سرب پیدا کنید. اگر چنین فرصتی وجود دارد ، بهتر است رنگ سرب را حذف نکنید ، بلکه فقط دیواری را که نقاشی کرده شسته و دوباره رنگ کنید.

آماده سازی سطح

برای نمای طولانی مدت خدمت شما ، باید سطح را با دقت آماده کنید. اویم شاهانه  معمولاً زمان بیشتری نسبت به رنگ آمیزی خود نیاز دارد.

 

نما را به دقت بازرسی کنید: ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض کپک ، جلبک یا خاک ، رنگ ترک بخورد ، از بین برود یا محو شود. اگر قبل از نقاشی پدیده ها را حذف نکنید ، کار شما به زودی خراب می شود. سپس رنگ قدیمی را از سطح پاک کنید. این عملیات را می توان به یکی از روشهای زیر یا با ترکیب برخی از آنها انجام داد.

به یاد داشته باشید که در حین کار حتما از قوانین ایمنی پیروی کنید. اویم شاهانه  شما باید از عینک های ایمنی ، لباس های پوشش بدن ، دستکش های ضخیم و ماسک تنفسی استفاده کنید. اجازه ندهید کودکان یا حیوانات خانگی نزدیک به زمان درمان باشند.

برداشتن چاقو.

این روش سنتی برای صفحات الیاف چوب و چوب مناسب است. اویم شاهانه برای عملکرد بهتر ، یک اسکرابر تیز برداشته و هنگام حرکت در یک جهت و سپس در جهت دیگر با زاویه 90 درجه ، آن را با فشار برابر کمی فشار دهید. در گوشه ها و سطح آن با خم ، از فر یا مثلث استفاده کنید. سعی کنید به چوب آسیب نرسانید ، تراش را زیاد فشار ندهید.

سنگ زنی

مناطقی که با تراش کار می شوند باید صافکاری شوند تا سطح آن صاف شود. از آسیاب مانند یک نوع تسمه می توان روی چوب استفاده کرد. سعی نکنید در اینجا سنگ ، آلومینیوم ، سطوح پلاستیکی و تخته های الیافی را تصفیه کنید.

حذف شیمیایی

منطقی است که اگر پاک کردن رنگ قدیمی غیرممکن نیست ، از تمیز اویم شاهانه کردن استفاده کنید. تمیز کردن آلی قوی اکثر رنگ های آلی و منتقله از طریق آب ، آغازگرها ، لکه ها و لاک ها را از بین می برد.

حمام را مرتباً با یک لایه ضخیم در قسمتهای کوچک حدود 2/0 متر X NUMX ، با استفاده از برس طبیعی موی طبیعی قرار دهید. آن را برای زمان مشخص شده توسط سازنده بگذارید. رنگ نرم شده را با کفگیر یا کفگیر چوبی با احتیاط بردارید و رنگ برداشته شده را در یک جعبه مقوایی جمع کنید.

در صورت لزوم از بین برنده استفاده کنید ، سپس سطح را با دستمال کاغذی چسب تمیز کنید. از تراشه های فولادی فشرده استفاده نکنید - این ممکن است باعث تغییر رنگ پوشش شود. این شستشوها را روی سطوح کوچک عمودی یا افقی مانند صفحه های تزئینی قرار دهید. اویم شاهانه  و به صورت افقی ، رو به پایین ، مانند یک ایوان سایبان اعمال نکنید.

دستورالعمل های سازنده پاک کننده را در مورد استفاده ، ذخیره و دفع آن دنبال کنید. برخی از شستشوها در حال سوختن هستند و بنابراین قبل از شروع کار باید همه منابع آتش سوزی از بین بروند.

از بین بردن رنگ قدیمی با اسلحه گرم

پوشش های قدیمی مانند رنگ و لاک را می توان با یک اسلحه گرما از بین برد ،اویم شاهانه اما در اینجا شما باید مراقب باشید. در زیر سطح تصفیه شده ، پهن کردن پارچه های بزرگ ، که گاهی باید با یک شلنگ باغ مرطوب شود ، لازم است. مقدار کمی آب را در محلی از ساختمان که می خواهید پوشش را از بین ببرید ، بپاشید. وقتی رنگ قدیمی بزرگ و نرم شد ، آن را با کفگیر برداشته و در ظرف فلزی قرار دهید.

از مشعل پروپان یا دمنده استفاده نکنید ، زیرا آتش زدن آنها خطرناک است. برای این منظور ، اسلحه گرمایی مخصوص ایجاد شده است. رنگی که ممکن است حاوی سرب باشد را با اسلحه گرم نکنید. با گرم شدن ، می تواند شروع به تجزیه کند ، که برای سلامتی خطرناک است.

کپک و کپک را بردارید.

حذف فضاهای سیاه ، قهوه ای و خاکستری دشوار است ، اما اگر این کار انجام نشود ،اویم شاهانه  قبل از استفاده از آغازگر ، رنگ یا لکه ، میکروارگانیسم ها از طریق یک لایه رنگ جدید پخش می شوند یا کار را لکه دار و خراب کند. این قارچ در مناطق گرم ، مرطوب و کوچک ایجاد می شود. در مقابل جلبک ها ، عشق سبک است.

دیوار شمالی ساختمان و مناطق سایه دار زیر صفحات تزئینی و قرنیز را به دقت بررسی کنید. قارچ را می توان با یک پاک کننده قارچ کش از بین برد و یا سفید کننده را می توان با نسبت 1 به 3 با آب مخلوط کرد. محل شستشو را در مناطق آسیب دیده و همچنین در شعاع 50 قرار دهید. بگذارید 20 دقیقه بماند. خشک می شود ناحیه درمان شده را با آب بشویید ، سپس کاملاً بشویید و بشویید.

PRIMER OF SURFACE

اگر سطح با شن پر شده ، دارای تخلخل ناهموار است و یا اگر رنگ تعقیب شده برداشته  اویم شاهانهنشود ، باید از آغازگر استفاده شود. مهم است که آن را روی سطح صاف نقاشی شده اولیه - برای بهبود چسبندگی یک لایه جدید از رنگ ، و همچنین اطمینان از یکنواخت بودن براقیت پوشش بالا. طبق دستورالعمل ها ، ابتدا هر سطح بدون رنگ باید اولویت داشته باشد.

در بیشتر موارد ، می توان از رقیق کننده و آغازگر آب استفاده کرد ، اما برای جلوگیری از نفوذ مواد از زیر لایه به لایه رنگ ، بهتر است یک لایه نازک گرفته شود.

دستورالعمل های سازنده را برای سطح مورد استفاده در یک لیتر محصول ، زمان خشک شدن و پیر شدن قبل از استفاده از پوشش بالا و میزان نیاز به لایه اولیه دوم ، بخوانید. این عوامل برای به دست آوردن نتایج خوب رنگ مهم هستند.

ما از یک سازمان دهنده استفاده می کنیم

درزگیر از رسیدن مواد مختلف به سطح جلوگیری می کند ، حشرات را می بندد و ظاهری تمیز و تمام شده به خانه می بخشد. ناحیه ای که قبلاً در خانه شما مهر و موم شده است را بازرسی کرده و درزگیر ترک خورده و فروریخته را بردارید. اگر می خواهید این مناطق را رنگ کنید ، آن را مالش دهید و گرد و غبار را تمیز کنید. مهر و موم را روی سوراخ ها و سوراخ هایی به عرض 12 میلی متر قرار دهید.

درزگیرهای سیلیکونی اکریلیک یا اکریلیک برای استفاده در فضای باز ، و سیلیکون  اویم شاهانه برای تزئینات خارجی مناسب هستند. دومی با دوام است ، اما نمی توان آن را رنگ آمیزی کرد. در کنار مصالح ساختمانی که رنگ نمی کنید ، از درزگیر اکریلیک شفاف برای اهداف آرایشی استفاده کنید. بگذارید یک شب خشک شود و در صورت لزوم قرار دهید.

انتخاب برس خوب و با کیفیت

برس های مرغوب معمولاً دارای یک موی بلند و جدا کننده برای ایجاد مخزن بزرگتر برای رنگ هستند ، که استفاده موثر از رنگ را تضمین می کند. موها در انتها شکافته شده و موها در وسط بلندتر و در لبه ها کوتاه تر هستند. این بدان معنی است که برس به طور یکنواخت و یکنواخت رنگ را می پوشاند. قلم موی دسته دار را از چوب خام به برس های دسته دار چوبی پلاستیکی یا رنگی ترجیح دهید.  چوب های برداشت نشده روی هم چیده نمی شوند. اگر ماسوره استیل ضد زنگ به دسته اویم شاهانهمیخ زده و به آن فشار داده نشود ، بهتر است موها در قلم مو نگهداری شوند.

عرض ها بسته به هدف عرض های مختلفی دارند: 30-50 میلی متر - برای رنگ آمیزی قاب ها ، تخته های پایه و سایر عناصر تزئینی ، 50-80 میلی متر - برای درهای رنگ ، 100 میلی متر - برای در کف و بخشهای کوچک دیوارها ، 150 میلی متر - برای سطوح بزرگ. موهای مرتب شده خوب برای کارهای خوب مانند نقاشی روی اتصالات دیوارها و نقاشی قاب پنجره ها مناسب هستند.

قبل از شروع به نقاشی باید آماده کنید. قبل از استفاده از رنگ های آب ، و سفیدها را قبل از استفاده از محصولات با مقیاس ارگانیک ، برس خود را با آب خنک کنید. قبل از انداختن برس روی رنگ ، آب اضافی و روح سفید را از بین ببرید.

هنگام استفاده از برس با کیفیت بالا ، رنگ با یک لایه ضخیم تر و یکنواخت اعمال می شود ، که این امر پوشش قدرت خوب و دوام پوشش را تضمین می کند. سطح صاف و بدون اثر برس بیشتر در معرض آسیب قارچ و جلبک و گل آلود است.

انتخاب غلتک

غلتک های با کیفیت بالا معمولاً ضخیم تر و نرم تر هستند ، باعث جذب بیشتر رنگ اویم شاهانه و جلوگیری از بهتر شدن آن می شوند ، از چلپ چلوپ شدن و چکه شدن آن جلوگیری می کنند. با کمک آنها یک پوشش ضخیم تر و یکنواخت قرار دهید. غلتک با کیفیت بالا ترک نمی خورد ، شکل خود را بهتر حفظ می کند ، پرزهایی روی سطح باقی نمی گذارد و می تواند چندین بار استفاده شود. برای استفاده با کیفیت از رنگهای قابل اندازه گیری ارگانیک ، از پوست گوسفند یا موی طبیعی غلطک بگیرید.

غلتک های مصنوعی برای استفاده از محصولات منتقله از طریق آب و گاهی اوقات از محصولات ارگانیک مناسب هستند. طول شمع نیز مهم است. غلطک های دارای شمع کوتاه (از 6 تا 9 میلی متر) برای رنگ آمیزی سطوح صاف ، با طول (از 12 تا 25 میلی متر) برای سطوح سنگی ناهموار استفاده می شود.

انتخاب رنگ برای کریسمس

همه رنگها یکسان نیستند. پوشش های با کیفیت مزایای فوق العاده ای دارند. اویم شاهانه آنها بهتر هستند ، بهتر رنگ ناهموار را پنهان می کنند و در برابر سنگ زنی ، اجابت مزاج ، آلودگی و عفونت قارچ مقاومت بیشتری دارند. علاوه بر این ، از آنجا که دوام بیشتری دارند و از نظر عمر مفید ارزان تر از رنگ های معمولی هستند ، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

رنگ های آبی با کیفیت بالا ، رنگ و درخشش خود را نسبت به رنگ ارگانیک ، به ویژه در آفتاب ، حفظ می کنند. در طولانی مدت در برابر لرزیدن ، ترک خوردن و لایه برداری مقاومت بیشتری دارند. رنگ های آلی حتی در صورت استفاده در یک لایه ، قدرت ذخیره سازی بسیار خوبی را ایجاد می کنند و چسبندگی خوبی به سطح آسیاب دارند. وقتی در دمای زیر + 5 درجه سانتیگراد رنگ آمیزی شوند ، مقاومت بیشتری دارند.

رنگ های مبتنی بر اکریلات خالص دارای مزایای کوپلیمر وینیل استات هستند ، اویم شاهانه زیرا در جلوگیری از لایه برداری و تشکیل حباب از اهمیت بالایی در شرایط رطوبت بالا برخوردار هستند. علاوه بر این ، این پوشش ها در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارند ، آب کمتری جذب می کنند و سریعتر خشک می شوند ، تجمع خاک را کاهش می دهند و از رشد قارچ و جلبک جلوگیری می کنند. و سرانجام ، مقاومت در برابر مواد قلیایی ساطع شده از سنگ تراشی تازه به این معنی است که رنگ رنگ اعمال شده به گچ ، بتن یا آجر جدید به سرعت محو نمی شود و در صورت ورود رطوبت ، پوشش در برابر خوردگی مقاوم می شود.

وقتی به رنگ رأی می دهید

بیشتر رنگها را می توان در کمترین دمای هوا و سطح رنگ شده + 5 درجه سانتیگراد استفاده کرد. در دماهای پایین ، استفاده از آب و رنگ آلی بدتر است ، خشک کن خشک کن و در فرآیند خشک کردن ، گرد و غبار یا خاک می توانند روی سطح قرار بگیرند. اگر دما بیش از حد بالا باشد ، رنگ موجود در آب ، به دلیل روندهای خاص تشکیل فیلم ، می تواند سریعتر از حد انتظار خشک شود و بر دوام آن تأثیر بگذارد. اگر در معرض تابش مستقیم آفتاب ، دمای هوا یا سطح آن از 30 درجه سانتیگراد اویم شاهانه بالاتر از لکه گیری سطح است ، به ویژه هنگام رنگ آمیزی با رنگ های تیره و همچنین در رطوبت کم ، از لکه گیری سطح خودداری کنید.

بسیاری از رنگهای خارجی به دلیل شروع ناگهانی باران از کار افتاده اند. بنابراین ، ارزش شناختن آب و هوای زمانی را که می خواهید نقاشی کنید است. اگر هوا پایدار نیست ، سعی کنید سطوح نقاشی را به روز دیگری منتقل کنید.

2. گزینه - جانبداری

سایدینگ برای جلو شما

می توان دیوارهای خارجی یک خانه کشور را جذاب و از طریق روش ها اویم شاهانه و مواد مختلف نقایص را نقاب کرد. اما با کمک سایدینگ وینیل سریعتر و ساده تر به دست می آید.

معادل هم برای ساخت و ساز و هم برای ساخت خانه هایی که روی هر سطح نصب شده اند - چوب ، سنگ ، آجر ، گچ کاری شده استفاده می شود. از مزایای این ماده سادگی و زمان کوتاه نصب ، وزن کم و قیمت در مقایسه با سایر مواد برای روکش نما است. صخره پوسیده نمی شود ، از رطوبت نمی ترسد و در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم است. علاوه بر این ، ترک نمی خورد ، متورم نمی شود و لایه لایه نمی شود.

مراقبت از او آسان است: نیازی به رنگ آمیزی نیست ، زیرا در آفتاب فرو نمی رود اویم شاهانه ، فقط سالی یک بار باید با آب صابون بشویید.

نصب سایدینگ را خودتان انجام دهید

دیوار دیواری

طول پانل های موجود از 200 تا 600 ، عرض 10-30 سانتی متر و ضخامت 0.096-0،15 را ببینید ، اویم شاهانه ببینید. دو شکل نیم رخ وجود دارد - "درخت صنوبر" و "تیر کشتی". اولی سخت تر است و سنتی تر و محبوب تر به نظر می رسد. "بدنه کشتی" سایه های عمیقی بر روی دیوار ایجاد می کند و باعث جذابیت نما می شود ، اما در عین حال این شرکت گرد و غبار بیشتری را جمع می کند.

یک تا چهار تخته می تواند یک قالب روی پانل داشته باشد ، که در برچسب محصول دیده می شود ، به عنوان مثال ، اگر یک تخته وجود دارد - S ، اگر دو - D. در پایین پانل یک لیس زدن و یک لبه سوراخ دار در بالا وجود دارد. مورد دوم برای بستن آن به دیوار با میخ یا پیچ های خودکاری از طریق سوراخ ه اویم شاهانه ا و در قفل پانل های دیگر است.

بافت تابلو از تابلوهای روکش چوبی رنگی اویم شاهانه ، تخته های فرش نژادهای مختلف تقلید می کند ، اگرچه آنها صفحات صاف را نیز ایجاد می کنند.

عناصر مهم

عناصر اضافی عنصر مهم روکش نما هستند. با کمک آنها می توانید برخی از مشکلات فنی را حل کنید و مناطق مشکل را پنهان کنید. بنابراین ، برای بستن ردیف پایین پانل ها ، یک نوار شروع مورد نیاز است ، و برای تکمیل اجرای بخشهای دیواری و رفع لبه برش خورده آخرین نوار - یک نوار قرنیز.

برای برش های جانبی عمودی و همچنین برای رفع نورافکن ها از پروفیل اویم شاهانه J برای طراحی دهانه های قوسی استفاده کنید - یک پروفیل انعطاف پذیر ویژه J. برای تعمیر پانل ها در انتها شما به عنصری مانند گوشه خارجی ، گوشه داخلی - گوشه داخلی نیاز دارید.

می توانید پنجره ها و درها را با استفاده از آسترهای مخصوص یا تخته های تمیز تمیز کنید ، برای ستون فقرات ، از یک سوکت - یک پانل جامد یا سوراخ دار - استفاده کنید. انتهای سقف با صفحه فاشیا - تخته هوا بسته شده و روی پروفیل F سوار می شود. اگر اتصال پانل ها با همپوشانی یا در صورت لزوم برای دستیابی به یک اثر تزئینی خاص غیرممکن است ، از مشخصات H استفاده کنید. عناصر اضافی گران تر از پانل ها هستند ، بنابراین هزینه اتمام نما می تواند 25-40 grow رشد کند.

پنل برای سوکت

ضخامت صفحه های پایه تقریباً سه برابر دیوارها است. آنها به صورت  اویم شاهانه عمودی نصب می شوند. آنها توده های وسیع تری از چوب سنتی - آجر ، آجر ، سنگ طبیعی را تقلید می کنند. همچنین ، بعضی اوقات ذرات کوچک به صورت آنها زده می شود یا سنگ طبیعی پاشیده می شود. طبق اندازه پانل ، به طور معمول ، 100 × 47 سانتی متر وجود دارد. آنها همچنین دو برابر کوتاه تر هستند ، که نصب را آسان تر می کند و میزان زباله را کاهش می دهد. پانل های زیرزمین همچنین برای عایق بندی عناصر معماری یک ساختمان ، آبراهه ها ، بالکن ها ، دیوارهای داخلی و خارجی و حتی برای دودکش ها و دودکش ها - با عایق حرارتی مناسب استفاده می شود. برای آنها، اویم شاهانه  عناصر اضافی وجود دارد - گوشه های خارجی ، پروفیل J و غیره ، که مانند عناصر دیوار ، هزینه بیشتری نسبت به ماده اصلی دارند. هزینه 1 مترمربع سطح با عناصر اضافی 30-50 increases افزایش می یابد.

برای ساخت عناصر آبکاری زیرزمین ، نه تنها از پلی وینیل کلراید بلکه از فایبرگلاس بر پایه رزین های پلی استر با افزودن مواد پرکننده معدنی استفاده می شود. ویژگی های چنین پانل ها یک نقش برجسته عمیق است ، و شباهت زیادی به آنالوگ های طبیعی شبیه سازی شده - سنگ آهک اره یا خرد شده ، تخته سنگ کوه ، با انواع مختلف سنگ تراشی دارد. این ماده دارای ابعاد قابل توجهی است: بسته به نوع برجسته ، ابعاد قابل توجهی دارد: 1220 × 2440 و 500 یا 300 × اویم شاهانه 2400 میلی متر و ضخامت آن 3 تا 10 میلی متر است. تابلوهای تخته ای در بیرون و داخل خانه ها نصب می شوند.

نکات خریدار

بازار ساخت و ساز انتخاب گسترده ای از سایدینگ وینیل را از تولید کنندگان مختلف ارائه می دهد. با توجه به این واقعیت که در بیشتر مناطق اوکراین با تغییر ناگهانی دمای هوا مشخص می شود ، برای روکش دیوار بسیار مهم است که مواد با کیفیت بالا و مقاوم در برابر تغییر هوا را انتخاب کنید.

ویژگی ها به ترکیب مواد افزودنی در جرم وینیل و روش تولید - اویم شاهانه مونو اکستروژن یا هم اکستروژن بستگی دارد. در حالت اول ، پانل از یک ترکیب همگن ساخته شده است ، در دوم - دو لایه ناهمگنی.

قبل از رفتن به فروشگاه ، مصرف مواد را با اندازه گیری در خانه محاسبه کنید. علاوه بر این ، شما باید در مورد طرح رنگ پانل های اصلی تصمیم بگیرید و عناصر اضافی را برای آنها انتخاب کنید.

نصب الفبای توصیف

سایدینگ را می توانید خودتان نصب کنید یا از خدمات یک تیم ساختمانی استفاده کنید. قبل از شروع ، باید دستورالعمل های سازنده را بخوانید. شما نیاز دارید: چکش ، میخ ، مته با سوراخ کننده ، برای برش سایدینگ در هر زمان از سال - اره برقی یا اره برقی با دندانه های اویم شاهانه زیبا و قیچی گرم برای فلز.

اگر سطح دیوار چوبی یا آجری و حتی به اندازه کافی باشد ، پانل ها مستقیماً روی آن سوار می شوند. اگر پایه ناهموار است یا در صورت لزوم برای رفع عایق اضافی یا نمای تهویه مناسب ، ابتدا یک جعبه چوبی یا فلزی نصب کنید. برای ساخت اولین بار ، فقط از الوار خشک با قطر 40 × 50 ، 50 50 50 یا 60 × 50 میلی متر استفاده می شود. برای محافظت از میله ها در برابر آتش و پوسیدگی ، باید با ضد عفونی کننده و ضد پیرن درمان شوند. مرحله جعبه معمولا در 40-70 سانتی متر انجام می شود ، در مناطق با باد شدید - 20 سانتی متر.

جعبه فلزی در 2-3 نسبت به چوبی گرانتر است ، اما دوام بیشتری دارد و به پردازش بیشتری نیاز ندارد. برای این کار معمولاً از پروفیل های گالوانیزه مخصوص استفاده کنید. آنها را در مرحله مشخص شده در دستورالعمل های مشخصات سازنده نصب کنید.

جعبه با پیچ های خودکاری مستقیم به دیوار چوبی هدایت می شود اویم شاهانه ، از طریق رولپلاک های از پیش نصب شده ، تا دیوار سنگی بالا می رود. عمودی ریل ها توسط واشر کنترل می شوند و با استفاده از ترازو بررسی می شوند.

نصب پانلآنها از پایین به بالا هدایت می شوند ، با نوار شروع شروع می شوند و عناصر اضافی را که انتهای آن را در گوشه های خارجی و داخلی می پوشانند ، تثبیت می کنند. نیاز اساسی برای نصب سایدینگ وینیل اطمینان از تحرک کلیه عناصر ساختاری در صورت انبساط حرارتی و انقباض است. ترتیب عناصر عمودی ، تا پایان آنها فقط ناخن بالا را می آورند. هنگام نصب پانل اصلی ، هر یک از آنها به آرامی با عناصر پوشش دهنده انتها بارگیری می شود. سپس آنها آن را به قفل پانل قبلی بردند ، سپس با استفاده از سوراخهای واقع در قسمت بالای پانل ها ، آن را با میخ های گالوانیزه یا پیچ های خودکاری به جعبه متصل کردند. میخ هایی با یک پوشش بزرگ به مرکز سوراخ ها رانده می شوند اویم شاهانه و فضای بین 1 تا 5/1 میلی متر بین پوشش و صفحه را ترک می کنند: این امر باعث می شود تا صفحه در هنگام انبساط حرارتی حرکت کند. اگر نصب در هوای سرد انجام شود ، بین عناصر سیلیکون مجاور 6 میلی متر فاصله وجود دارد.

طرح مواجهه

نصب پانل های اصلی سایدینگ از پایین به بالا و از ابتدا ی مسیر اویم شاهانهشروع می شود. بر روی هر صفحه به قفل قبلی کلیک شده و پس از آن با پیچ های خودکاری بر روی جعبه ثابت می شود.

 
نصب ساحلی. آنچه در دستورالعمل نصب خوانده نشده است. یونیکما
 

 

 

پذیرش های طراحی

برای اینکه نما کسل کننده و فداکارانه به نظر نرسد ، می توانید از تکنیک های طراحی نسبتاً ساده استفاده کنید:

  • نوار رنگ را در امتداد محیط دیوارها رد کنید ، بنابراین طبقه اول را از طبقه دوم جدا کنید.
  • برای تأکید بر خطوط ساختمان با عناصر سبک تر از خودش ، یا با پانل های اشباع شده از لحن ؛
  • پنجره و برگ درب برای انتخاب رنگ برای درهای شیب دار و شیب دار ؛
  • تمام جزئیات نما را انتخاب کنید - تر و تمیز ، سقف ، سقف چسب ، و غیره ، با استفاده از پانل های اصلی رنگ روشن و عناصر تیره تر ، اما همان رنگ ، یا بالعکس.
  • برای بازگرداندن طبقه اول با استفاده از نمای سایدینگ تیره تر ؛
  • از "درخت کریسمس" و "پارس پوست" استفاده اویم شاهانه کنید ، یک بالکن را پتو کنید و دیگری - دیوارهای خانه.

با بازگشت به GENERAL بپردازید!

  • تابلو باید از داخل و خارج دارای رنگ یکنواخت باشد اما لحن آن یکسان نیست. در داخل آن می تواند سبکتر باشد: گاهی اوقات برای صرفه جویی در رنگ و کاهش هزینه محصول نهایی انجام می شود. این تاثیری در کیفیت پنل ندارد.
  • قسمت جلوی صفحه نباید براق / مات باشد تا گرمای کمتری از خورشید را بدست آورد و گرمای کمتری ایجاد کند و تغییر شکل دهد. نباید هیچ نقصی وجود داشته باشد - ترک های کوچک ، پوسته پوسته شدن و مناطق پوسته پوسته شدن.
  • انتهای صفحه با ضخامت توزیع یکنواخت بارهای الکتریکی را روی صفحه تضمین می کند.
  • از خاصیت ارتجاعی پانل به انبساط و کوچک شدن آن در طول دما و همچنین مقاومت در برابر اثرات تصادفی بستگی دارد. هرچه پانل ضخیم تر باشد ، انعطاف پذیری بیشتری نیز دارد. بنابراین ، ضخامت آن نباید بیش از حد مجاز باشد - 0،96-1،5 میلی متر اویم شاهانه. می توانید این ویژگی را با خم کردن انتهای پانل به سوراخ کناری بررسی کنید - باید خم شود.
  • سوراخ های ناخن یا پیچ باید دارای لبه های صاف ، یک اندازه و در مراحل مساوی باشند.
  • معمولا برای 25-50 سال ضمانت می کند. عدم وجود نقص در این زمان تنها در صورت رعایت دقیق قوانین نصب در دستورالعمل های سازنده امکان پذیر است.
  • توصیه می شود ابتدا در مورد شهرت تولید کننده و نظرات در مورد محصولات آن سال کنید.
  • با توجه به این واقعیت که سایدینگ از تولید کنندگان اویم شاهانه مختلف گاهی اوقات از نظر شکل متفاوت است ، و حتی از یک تولید کننده ، پانل های سری مختلف می توانند در کنار هم قرار بگیرند ، بهتر است بلافاصله برای خرید مقدار مورد نیاز مواد.

شما نیاز خواهید داشت:

 

روی یادداشت:

قوانین اساسی برای نصب سایدینگ وینیل

  • سایدینگ وینیل میخ نیست ، بلکه آویزان است. این یکی از ویژگی های طراحی پانل های پلاستیکی است. آنها باید بتوانند آزادانه با یکدیگر حرکت کنند ، بنابراین ناخن ها ناخن ها را تا انتها تمام نمی کنند. همیشه باید بین سر ناخن و فلنج نصب شده 1،0-1،5 میلی متر فاصله وجود داشته باشد.
  • هنگام نصب سایدینگ وینیل ، لازم است دمای هوای محیط را در نظر بگیرید و شکاف های حرارتی را برای این دما اصلاح کنید. در دمای بالا (تا 30+ درجه سانتیگراد و بالاتر) ، پانل ها در یک حالت کشیده قرار دارند ، بنابراین ، شکاف های حرارتی را می توان کوچک (5،0-6،0 میلی متر) رها کرد. اویم شاهانه برعکس ، در دمای پایین (نزدیک CPC و پایین) ، باید شکاف ها بیشتر شود (تا 10،0-12،0 میلی متر) ، زیرا با افزایش دما پانل ها طولانی تر می شوند.
  • هنگام اتصال پانل ها در طول همپوشانی ، نقاط گوشه ای را روی قسمت ورودی قرار دهید و از ایجاد الگویی مانند نردبان مورد توجه قرار نگیرید.
  • هنگام نصب سعی کنید صاف بودن پانل ها را حفظ کنید. قفل شدن محکم قفل های تابلو ، ردیف های مستقیم را تضمین می کند. خطوط مستقیم به ویژه در دیوارهایی که پنجره ها ، درها یا سایر قسمت ها در همان ارتفاع نصب شده اند مهم هستند.
  • از تعداد زیادی پروفیل J در نواحی برجسته پوست خودداری کنید. بیشتر پروفیل های J را می توان با پنجره ها و درهای عریض یا درج های مخصوص جایگزین کرد ، به عنوان مثال ، برای گوشه های داخلی.
  • از قبل برای زهکشی ایمن برنامه ریزی کنید و همیشه پیش بندهای زهکشی را نصب کنید.
  • همیشه صفحات تزئینی را در لبه بالایی پنجره ها تراز کنید. ارتفاع نصب پروفیل نوار شروع را محاسبه کنید تا پانل های سایدینگ در لبه های بالایی بیشتر پنجره ها شسته شوند.

ترازبندی قبل از علامت گذاری

تنظیم نصب پروفیل شروع در ارتفاع به شما امکان می دهد تا صفحه تر و تمیز را در لبه بالایی اویم شاهانه دهانه های پنجره ها و درها قرار دهید. برای انجام دقیق ابعاد مورد نیاز ، نویسنده به طور موقت با کمک یک قطعه کمکی ساخته شده از کاهش یک صفحه آلومینیومی ، مشخصات اولیه را به پرچ ها متصل کرده است.

خطوط گچی دفع شده برای پروفیل های گوشه ای و پانل های سایدینگ افقی اطمینان حاصل می کنند که قطعات پلاستیکی انعطاف پذیر هنگام نصب بر روی دیوار مستقیم باقی می مانند.

عرض پانل های سایدینگ وینیل تنوع کمی دارند ، بنابراین هنگام نصب ، برای جلوگیری از جمع شدن خطاها ، به طور دوره ای ارتفاع واقعی نصب پانل را در محاسبه و انجام شده بررسی کنید تنظیمات لازم

تخته های تزئینی Soffit و تابلوی جلویی جلوه نهایی را به برآمدگی سقف می دهند

برای اطمینان از انبساط حرارتی آزاد صفحات soffit ، آنها را به طول 6 میلی متر کمتر از عرض دهانه زیر برآمدگی سقف برش دادم. انتهای جلوی صفحات soffit بر روی فلپ آلومینیومی رو به صفحه جلویی قرار می گیرد و به عنوان پشتیبانی از قسمت عقب ، نویسنده از قاب های ثابت برای پنجره ها استفاده می کند. در این حالت ، صفحات شیشه ای پهن مانند تخته فریز به نظر می رسند و از مشخصات باریک استاندارد J بهتر به نظر می رسند.

نصب پنجره واحد حکاکی

بدون در نظر گرفتن اینکه از کدام پروفیل ها برای قالب بندی بلوک پنجره استفاده می شود اویم شاهانه - یک پروفیل J باریک استاندارد یا یک پرده پهن ویژه - یک پا در قسمت فوقانی تا شده برش داده می شود تا آب تخلیه شود. در قسمت پشت اضافه کنید از شیشه ، یک پیش بند مخزن فلزی به لبه بالای پنجره میخ شده است.

در پایین پنجره یک پروفیل مخصوص اتمام نصب شده است که برای بستن در لبه بالایی پانل سایدینگ برش خورده در نظر گرفته شده است.

پانل های حذف رایگان قطعات نصب شده و فاصله های دمایی را فراهم می کنند

وقتی قسمتهای اتصال در طول آنها با هم همپوشانی داشته باشند  اویم شاهانه ، در اثر انبساط یا نشستن با تغییر دما ، آنها می توانند آزادانه به یکدیگر بلغزانند. برای انجام این کار ، انتهای فلنج نصب را با سوراخ های ناخن برش دهید. برای جلوگیری از ترافیک و تاب خوردگی صفحات ، سر ناخن ها نباید فلنج را محکم فشار دهند.

اتصالات به پانل ها متصل می شوند.

هنگام نصب پانل وینیل ، نیرو باید به لبه پایین آن در جهت پایین به بالا وارد شود تا اتصال دهنده قفل به طور کامل با قسمت پایین همکاری کند. در هر صورت می توان پانل را از قسمت فلنج سوراخ دار بالا کشید ، این می تواند منجر به تغییر شکل یا حتی شکستگی برگشت ناپذیر آن شود.

تکمیل درهای نصب درب و روشنایی

ساده ترین راه برای پنهان کردن انتهای پانل ها در اطراف قاب درب ، اویم شاهانه استفاده از صفحات عریض نصب شده با یک برآمدگی کوچک در خارج است به طوری که آنها لبه های پانل های مجاور درب را بپوشانند

برای اتمام نصب سایتهای وسایل روشنایی ، پریزها یا توری های تهویه ، آنها قابها و پریزهای تزئینی خاصی با کانال های J شکل در اطراف محیط می سازند. ابتدا موقعیت این قاب ها را روی دیوار ترسیم می کنم و در آخر فقط هنگام نصب پانل های سایدینگ آن را درست می کنم. بنابراین ، می توان موقعیت لبه بالایی هر قاب را نسبت به لبه پایین صفحه بالای آن تعیین کرد.

نکات نصب سایدینگ DIY

برای حمایت از انتهای دیواره مجاور پانل های soffit ، بهتر است از پانل های پهن طراحی شده برای پنجره های مشترک استفاده کنید. ظاهر آنها از مشخصات استاندارد J بهتر است.

انتهای پانل های روکش در کانال های دریافت پروفیل های گوشه پنهان شده اند.

برای ترکیب صفحات اصلاح با لبه بالایی پنجره ، محل نصب صحیح نمایه شروع را انتخاب کنید.

به آنها امکان می دهد پانل های سایدینگ که یکدیگر را آزادانه حرکت می دهند همپوشانی داشته باشند.

علائم مشخص شده توسط خط به شما امکان می دهد مشخصات اویم شاهانه زاویه ای را به درستی تنظیم کرده و موقعیت صحیح صفحات ارتفاع و صافی آنها را کنترل کنید.

انتهای زاویه دار قسمت فوقانی شیار باید انتهای آویزان قسمت عمودی نصب شده را بپوشاند.

قطعه تر و تمیز لبه از بالا با زاویه تغذیه نمی شود.

هنگام برش پانل در پایین پنجره ، باید شکافهایی به عرض حداقل 6 میلی متر ایجاد کنید.

از بین رفتن فاصله حرارتی بین لبه لبه پانل سایدینگ و پروفیل اویم شاهانه زاویه ای می تواند با افزایش دما باعث خم شدن پانل ها یا حتی آسیب اندکی به پوست شود.

در مناطقی که پانل ها با هم تداخل دارند ، نباید ناخن های به حداقل رسانده شده را از انتهای آنها دور کرد تا از تاب خوردگی پانل ها جلوگیری شود.

برش روی صفحات سایدینگ وینیل بهتر است با استفاده از قیچی فلزی ساخته شود.

سر ناخن نباید محکم به پایه فلنج فشار داده شود. باید بین آنها حداقل 10 میلی متر فاصله باشد.

برای درزها ، جایی که پانل متصل نیست ، باید سعی کنید آنها را در برجسته ترین مکان ها قرار ندهید.

برای نصب دریچه های روشنایی و تهویه ، آنها قاب های ویژه و سوکت های تزئینی با کانال های J شکل ساخته اند.

با نصب تزئینات گسترده در اطراف درب ، می توانید از استفاده اویم شاهانه از پروفیل های مخصوص J در اینجا خودداری کنید.

اگر یک برش کوچک بزنید و انتهای برش خورده پانل را از کانال داخلی پروفیل J به بیرون ببرید ، می توانید احتمال آب گرفتن در زیر پوشش را کاملاً از بین ببرید.

شکل 3: آنچه برای نصب سایدینگ با دست خود نیاز دارید - لوازم جانبی و لوازم جانبی

نصب سایدینگ را خودتان انجام دهید

 
نصب خودتان در خانه ای از بلوک های کف