سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از طریق اینترنت کاملا رایگان

عکس های خود را بفروشید

اگر فکر می کنید عکس خوب و کمی خلاقیت دارید ، سعی کنید عکس های خود را به صورت رایگان در وب سایت های سهام بارگذاری کنید. یک نقطه شروع خوب Adobe Stock یا Getty Images است.

 

در فروش سوژه های عکس که نتایج جستجوی کمتری دارند ، درآمد بیشتری کسب کنید اما احساس می کنید کسب درآمد اینترنتی چیست  تقاضا دارید. شاید این ایده خوبی باشد که ابتدا آنها را در چاپ آزمایش کنید (از اینجا عکسهای رایگان بگیرید).

 

فضای پارکینگ اتومبیل خود را اجاره کنید

فضای پارکینگ ماشین محل اسکان برخی دانش آموزان دارای درایو یا گاراژ است. اگر از فضای پارکینگ خود استفاده نمی کنید و کسب و کار در منزل  در یک منطقه شلوغ زندگی می کنید ، ممکن است شانس داشته باشید. افراد زیادی وجود دارند که ممکن است در مرکز شهر مشغول به کار باشند و از پرداخت سقف برای پارکینگ روزانه خود راضی هستند.

 

فضای خود را در Gumtree ، Parklet یا Just Park تبلیغ کنید.

 

یا راهنمای کامل ما برای اجاره فضای پارکینگ خود را بررسی کنید.

 

بچه دار شدن

این یک پول ساز کلاسیک و به دلایل خوبی است. برای تماشای تلویزیون حقوق می گیرید (خوب) و خیلی چیزهای دیگر - امیدوارم!

 

اگر سؤال دارید که چه چیزی را باید هزینه کنید ، به تبلیغات محلی توجه کنید ، اما حتی اگر در مراقبت از کودک آموزش ندیدید ، انتظار دارید بیش از 9 پوند بپردازید.

 

گذشته از تبلیغات خود ، ایجاد پروفایل در Care Babysitting رایگان است. این واقعاً می تواند هزینه ای آسان باشد (مگر اینکه با کودک از جهنم گیر بیفتید!).

 

راهنمای ما برای نگهداری از کودکان ، ملاحظات اصلی شما را دنبال می کند. به عنوان مثال ، کسب درآمد از طریق اینستاگرام در انگلستان برای مراقبت از فرزندان کوچک به یک DBS (افشای خدمات و ممنوعیت خدمات) نیاز دارید ، حتی اگر بعضی از والدین ممکن است یکی از آنها درخواست نکنند.

 

راه رفتن و نشستن سگ

اگر نوزادان چیز شما نیستند ، پس ممکن است سگها باشند ... نشستن سگها تجارت بزرگی است. به خصوص دانش آموزان احتمالاً در طول روز که دیگران در محل کار خود نگران هستند و نگران حیوانات خانگی خود در خانه هستند ، اوقات فراغت دارند.

 

می توانید هر سگ را حدود 8 پوند در هر ساعت بچسبانید ، و همچنین یک راه عالی برای حفظ تناسب اندام است.

 

به Care Care Care که برای نشستن سگ ها و همچنین Tailster که در واکر سگ ها تخصص دارند ، بپیوندید.

 

بانک خود شوید

بانک خود باشید

 

وام «همکار به همسالان» آینده بانکداری است. این افراد میانسال را کاهش می دهد و نرخ بهره بالاتر را برای شما و وام های ارزان تر به وام گیرندگان منتقل می کند. و همه از طریق راحتی مبل شما بصورت آنلاین مدیریت می شود.

 

RateSetter که در سال 2010 تأسیس شد ، اولین کسی بود که وام دهندگان را در پرداخت تأخیر یا پیش پرداخت از طریق "صندوق تأمین" خود بازپرداخت می کرد. به طور موثر طوری طراحی شده است که مانند یک حساب پس انداز عادی باشد. تا امروز نرخ سنج گفته است که هیچ سرمایه گذاری تاکنون پول از دست نداده است ، و آنها به طور کامل FCA تنظیم می شوند.

 

در حال حاضر شما بسته به اینکه چه مدت وام خود را انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که به بازده ثابت 4? برسید. اگر می توانید ، به حساب ISA بروید تا بدون بهره از مالیات بهره بگیرید.

 

بروزرسانی: برای مدت زمان محدود نیز با پرداخت 10 پوند این پاداش 20 پوند را دریافت کنید.

 

به عنوان یک جمع کننده خیریه کار کنید

خوب ، بنابراین این شغل نوع خاصی از شخص را به خود اختصاص می دهد ، زیرا مجبور خواهید بود رد بسیاری کنید و مداوم باشید.

 

اما اگر اهل حباب ، شخصیت و حساب کردن باشید ، می توانید یخ را به اسکیمو بفروشید ، در واقع این می تواند یک ایده عالی برای دانش آموزان باشد. مبلغی را برای ثبت نام های جدید دریافت می کنید (معمولاً حدود 20 پوند).

 

نگاهی به وبسایت Wesser و همچنین وب سایت های خیریه مانند Oxfam بیندازید.

 

خانه خود را برای فیلمبرداری اجاره کنید

کارگردانان تلویزیون و فیلم همیشه در جستجوی خانه ها برای فیلمبرداری هستند. برای مثال ، صحنه ای برای خیابان Coronation اخیراً در خانه دانشجویی یکی از ویراستاران Save the Student فیلمبرداری شده است که در آن زندگی می کرد!

 

نه تنها می توانید پول خوبی کسب کنید بلکه دیدن مکان خود در تلویزیون دیوانه است. با مراجعه به این سایت شروع کنید.

 

اجاره بدن خود را

فکر دانشجویی اگر راحت هستید که کیت خود را برداشته اید ، پس چرا مدل سازی زندگی را امتحان نمی کنید. در آنجا بنشینید در حالی که هنرمندان جوان هر منحنی (یا بیت پوکی) شما را با جزئیات ترسناک ضبط می کنند! RAM را امتحان کنید ، وب سایت مخصوصاً برای این نوع کارها طراحی شده است.

 

همچنین می توانید در کارآزمایی های بالینی دارویی شرکت کنید ، اما مطمئن باشید که از تمام خطرات ناشی از آن کاملاً قدردانی می کنید.

 

هشدار: هر کاری را که راحت نیستید انجام دهید ، مهم نیست که چقدر برای پول ناامید هستید!

 

شغل آزاد

شاید شما از نوشتن ، مدیریت صفحات فیس بوک یا انجام کمی طراحی گرافیکی در اوقات فراغت خود لذت ببرید. بسیاری از مشاغل آزاد در خارج وجود دارد که نیاز به مهارتهای ساده یا فقط زمانی را دارند که ممکن است شخص دیگری نداشته باشد.

 

و بهترین چیز در مورد فریلنسرینگ این است که می توانید برای مشتریان در انگلستان و در سراسر جهان فقط با یک اتصال اینترنتی از خانه ، تا ساعات شخصی خود و در عین حال مهارت های ارزشمند کار کنید.

 

یک مکان عالی برای شروع کار با سایت معتبر پیشرو Upwork.com است. یا سعی کنید از جستجوی شغل دانشجویی ما استفاده کنید تا مشاغل آزاد را به خانه نزدیک کنید.

 

ادامه مطلب کسب درآمد از اینترنت آکامی سبز