سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تم های تولد برای پسرها

راهنمای خرید تم تولد پسرانه

تم تولد پسرانه هجدهم برای پسران و دختران به همان اندازه مهم است و احتمالاً اولین نقطه عطف بزرگ در زندگی یک بزرگسال جوان است - زیرا بزرگ شده ، اکنون شما هستید. بنابراین: زمان جشن گرفتن!

شما نمی خواهید در مورد روز تولد کودکان چیزی بدانید. آیا می خواهید تم تولد پسرانه مهمانی خود را بدون پدر و مادر برنامه ریزی کنید؟ این به معنای تلاش عظیم نیست. 

می توانید مهمانی خود را در سه مرحله آسان آماده کنید .

1. قاب را تنظیم کنید

ابتدا تصمیمات اساسی می گیرید که در مهمانی تولدتان تأثیر بگذارد. از ابتدا به موارد زیر فکر کنید:

  • بودجه شما چقدر است؟
  • می خواهید چند نفر را دعوت کنید؟
  • کجا می خواهید مهمانی بگیریدتم تولد پسرانه  در خانه ، در یک بار / باشگاه؟ خارج از؟ یا اینکه اتاقی اجاره می کنید؟

این نقاط بر یکدیگر تأثیر می گذارند. تا زمانی که آن را روشن نکنید ، با برنامه ریزی دقیق شروع نکنید.

2. بقیه را پاک کنید

  •  مهمانی باید به چه سبکی باشد؟ آیا شما عاشق یک شعار هستید؟
  • آیا خودتان از غذا مراقبت می کنید یا تهیه کننده غذا وجود دارد؟
  • آیا نوشیدنی ها را می گذارید تم تولد پسرانه یا مهمانی بطری برگزار می کنید؟
  • آیا برای بودجه یا غذا و نوشیدنی هایی که با خود آورده اید هدیه یا کمک مالی می خواهید؟
  • کدام موسیقی متناسب است؟ چه کسی اهمیت می دهد؟
  • پیام رسان ، پیام کوتاه یا کارت دعوت - چگونه با دوستان خود ارتباط برقرار می کنید؟
  • حتی اگر دیگر نیازی به برنامه  تم تولد پسرانه ندارید - آیا به بازی های مهمانی علاقه دارید؟

3. فراموش نکنید: تم تولد پسرانه

حتی با تلاش کم و بودجه اندک (بیشتر آن صرف خرید و آشامیدن خواهد شد) می توانید پس زمینه تزئینی را برای هجدهم ایجاد کنید. فقط به سبک و مفهوم رنگ انتخابی خود توجه کنید. به خصوص در مجموعه های ارزان قیمت و یا با قیمت واحد پای ین موثر و تم تولد پسرانهموجود است:

  • (فویل) بادکنک
  • توپ های لانه زنبوری
  • حلقه گل
  • سینی های کاغذ

به عنوان یک چشم گیر ، تم تولد برای پسر/ میز شیرین / بوفه کافی است. بقیه اتاق مطمئناً به یک مکان رقص تبدیل خواهد شد. در ترکیب با ظروف مهمانی چشم نواز ، تزئینات میز را می توان با کمی تلاش و به صورت چشمک زن نیز به ذهن متصل کرد تم تولد پسرانه. و تلاش کمی برای پاکسازی آن وجود دارد.

می گوییم: تبریک می گویم و اوقات خوشی را سپری می کنیم

  • مناسبت:  آیا دلیل خاصی تم تولد پسرانه برای جشن گرفتن وجود دارد؟ یک جشن تولد مهم یا یک سالگرد ازدواج شایسته یک فضای جشن است ، یک جشن تولد کودکان یا یک مهمانی تابستانی ساده می تواند در همه زمینه ها رنگارنگ ، سرگرم کننده و گاه به گاه باشد.
  • زمان و مدت زمان:  اگر می خواهید جشنی را با کودکان برگزار کنید ، بهتر است در طول روز برگزار شود. اگر دوستان خود را دعوت کنید ، ممکن است دیرتر شود - در هر صورت ، اگر شب بیشتر بلند شود ، حتماً همسایگان را مطلع کنید.
  • تعداد مهمانان:  مطمئناً تعداد مهمان تم تولد پسرانه ها براساس تعداد صندلی ها است. همچنین در مورد برنامه ریزی غذا و نوشیدنی ، از تعداد مهمانان به عنوان راهنما استفاده کنید.
  • مکان مناسب:  تراس ، باغ یا ورودی حیاط؟ مهمانی شما در مهمانی مهمانی باغ خود به عوامل مختلفی بستگی دارد: به عنوان مثال ، باید فضای کافی برای میز ، صندلی و در صورت لزوم یک غرفه وجود داشته باشد. هنگامی که خورشید مدت زمان زیادی در آنجا می تابد ، عالی است.
  • برنامه آب و هوای بد:  مطمئناً برای مهمانی باغ خود آفتاب روشن می خواهید. اما در مورد برنامه B در صورت باران ، از قبل فکر کنید - به عنوان مثال سایبان ضد باران یا چادر مهمانی.
  • دعوت نامه های تابستانی : هنگامی که همه تم تولد پسرانه این سال ها مشخص شد و زمان آن مشخص شد ، می توانید از نظر موضوعی دعوت نامه های مناسب را برای میهمانان خود ارسال کنید.
 

2. تزئینات میز تابستانی

هنگام تزئین مهمانی باغ خود ، از میزها شروع کنید. بعداً می توانید بقیه دکوراسیون باغ را روی پارچه های سفره و ظروف چیدمان کنید.

 

وقتی صحبت از تزئینات میز می شود ، گفته می شود: تم تولد پسرانه هرچه طبیعی تر ، زیبا تر باشد. دسته های گل تازه روی میزها بر جشن در طبیعت تأکید می کنند. شاید بتوانید گل ها و چمن ها را درست در باغ خود بچینید ، سپس چمنزار گل وحشی به عنوان یک تزیین میز منعکس شود. حتی در فضای باز ، لیوان های واقعی و ظروف چینی شما در ترکیب با تزئینات میز طبیعی زیبا و با کیفیت به نظر می رسند . و اگر بدون ظروف یکبار مصرف کار می کنید ، از محیط زیست نیز محافظت می کنید.

میز جشن در باغ با یک کاسه میوه و فانوس
 

بعداً ، وقتی وعده غذایی به پایان رسید ، می توانید روی میز برای شمع ها در فانوس ها یا شیشه های مزون قدیمی فضای خالی بگذارید - آنها فضای دنج را در هنگام غروب ایجاد می کنند.

 

3. تزئین باغ

از آنجا که مهمانی باغ در خارج از حومه شهر برگزار می شود تم تولد پسرانه ، به خودی خود کمی عادی تر از جشنواره های دیگر است. بنابراین به جای اینکه باغ خود را با عناصر تزئینی بپوشانید ، یک تزئین باغ تابستانی ، سبک و طبیعی را ترجیح دهید.

زنجیره ای قابل توجه و فانوس های کاغذی مختلف به عنوان تزئینات جوی باغ برای یک مهمانی باغ
 

حلقه های گل و فانوس ، دقیقاً مانند زنجیرهای پرچم دار ،تم تولد پسرانه پومپوم یا گلوله های لانه زنبوری به باغ شما رنگ می بخشد. آنها را در درختان و بوته های بلند پهن کرده و یا روی سقف غرفه باغ خود آویزان کنید.

مهمانی باغی با فانوس های سفید و سفره هایی به رنگ سفید و صورتی در سبز
 

اگر نمی خواهید در کل خیلی رنگارنگ باشد ، هنگام تزئین تم تولد پسرانه روی یکی دو رنگ تمرکز کنید . اگر آنها را متناسب با دکوراسیون میز انتخاب کنید بسیار هماهنگ خواهد بود.

تزئینات مهمانی باغ و چراغ جن:
مشت35،
رسانه شاپ
چراغ LED LED MediaShop »HandyLUXcolors« ، چراغ همه کاره LED بی سیم ، مجموعه ای از 4
 

4. نورپردازی تم تولد پسرانه

اگر می خواهید مهمانی باغ شما تا عصر ادامه داشته باشد ، نورپردازی جشن فضای خوبی ایجاد می کند تم تولد پسرانه . بسته به موقعیت و هوا ، ایده های زیادی وجود دارد که چگونه می توانید مهمانی باغ خود را روشن کنید.

فانوس هایی در امتداد مسیر باغ به عنوان دکوراسیون برای مهمانی باغ نصب شده اند
 

شمع هایی با فانوس های زیبا و مشعل های باغی که می توانید مثلاً در سمت راست و چپ مسیر باغچه تنظیم کنید ، کلاسیک و جشن هستند . یک کاسه آتش نشانی با آتش خاموش بسیار عالی است که بعداً سرد شود - همچنین می توانید مارشمالو را کبابی کنید و نان را با کودکان روی آتش بچسبانید. در یک مراسم جشن دقت کنید که کاسه کمی از هم فاصله داشته باشد تا لباس مهمانان بوی آتش ندهد.

باغ در چراغ شب با زنجیر فانوس LED و فانوس برای مهمانی باغ
 
برای جشن مهمانی در باغ با زنجیر فانوس و فانوس به طور جشن میز گذاشته شده است
 

شما می توانید درختان اطراف را با چراغ های پری خورشیدی و فانوس تم تولد پسرانه تزئین کنید. عینک های آفتابی که در طول روز نور خورشید را ذخیره می کنند و شب ها مدت زیادی می درخشند برای تزئینات میز بسیار مناسب هستند. مزیت چراغ های خورشیدی: شما در هنگام قرار دادن کابل های کششی در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

 

5. نکاتی در مورد بوفه مهمانی

میز بوفه بلند در باغ با یک سفره سفید برای مهمانی باغ
 

یک ایده خوب برای هر مهمانی باغ یک بوفه کباب بزرگ است. مطمئناً تم تولد پسرانه ، شما فقط باید از آب و هوای مناسب برای کباب پز استفاده کنید. نکته مثبت دیگر: یک بوفه برای هر یک از میهمانان شما چیزی در نظر گرفته است : گوشت ، ماهی ، سالاد ، کره سیر ، سس های خوشمزه یا آبغوره - و گیاهخواران با سیخ های سبزیجات یا سیب زمینی پخته شده از کوره نیز به خوبی پذیرایی می شوند. برای دسر ، می توانید یک کاسه بزرگ سالاد میوه یا شیرین میوه ای تهیه کنید و آن را در یک کاسه بستنی DIY سرو کنید.

کاسه یخی که برش های لیمو ، توت فرنگی و بلوبری در آن منجمد شده اند ، به عنوان تزیین مهمانی باغ روی میز باغ ایستاده است
 

می توانید دریابید که چگونه می توانید این کاسه بستنی میوه تم تولد پسرانه ای را که در آن می توانید دسر خود را به صورت خنک سرو کنید ، به راحتی تهیه کنید ، در مقاله ما "کاسه بستنی خود را درست کنید : دکوراسیون عالی برای مهمانی باغ " است.

 
 
مشاور خانگی
تمیز کردن رنده گریل: به این ترتیب دوباره رنده گریل شما تمیز می شود
تراس
کوره های گازی و زغالی از کم حجم تا لوکس

نوشیدنی های تم تولد پسرانه مناسب

لیموناد خانگی در ظروف شیشه ای پرنعمت روی یک سینی با یک دسته گل رنگارنگ در باغ
 

لیموناد خانگی و منگنه مخصوصاً به عنوان نوشیدنی در یک مهمانی باغ محبوبیت دارد. آنها در مقادیر زیاد طراوت بخش و آسان تهیه می شوند - مناسب برای مهمانی های بزرگ با بسیاری از مهمانان. در یک تلگراف بزرگ نوشابه ، نوشابه یا پانچ به زیبایی چیده شده است و همیشه می توانید آنها را تازه پر کنید.

گلدان موزاییکی آبی با یخ و شراب سفید برای مهمانی باغ
 

اگر کمی راحت تر می خواهید ، البته می توانید در روزهای گرم تم تولد پسرانه تابستان یک شراب خنک آلستر یا سفید روشن نیز داشته باشید. فراموش نکنید که از قبل به یک گزینه خنک کننده ، مانند یک وان بزرگ با تکه های یخ ، و همچنین نوشیدنی های غیر الکلی کافی نیز فکر کنید.

 

6. صندلی برای تم تولد پسرانه میهمانان مهمانی خود

در طول غذا به صندلی های کافی در اطراف میز یا میزها احتیاج دارید. اگر خودتان از تجهیزات کافی برخوردار نیستید ، ممکن است بتوانید از همسایگان خود صندلی قرض بگیرید - یا می توانید برخی از ست های چادر آبجو را از یک فروشنده محلی نوشیدنی اجاره کنید.

 

آیا یک باغ بزرگ با فضای زیاد دارید؟ سپس می توانید تم تولد پسرانه حتی بیشتر صندلی با صندلی ساحل ، پتو پیک نیک با بالش یا کیسه های لوبیای بزرگ ایجاد کنید بالشتک ها و روکش های مخصوص مراقبت از ماشین مخصوصاً برای نشستن دنج در فضای باز مناسب هستند . اگر فضای کافی روی مبلمان اتاق نشیمن وجود ندارد ، می توانید بالش های تشک بزرگی را روی زمین یا چمن پهن کنید.

 دستور پخت

تزیینات و مجالس مهمانی

عروسی

هدایای DIY

در باره

دکوراسیون و تم تولد پسرانه مجالس مهمانی // ایده های دکوراسیون DIY برای مهمانی ، عروسی و تعطیلات

 

 

DIY حلقه Deko

 

تزیینات مرسوم و مد روز DIY را با گل ها بسازید تا خودتان به راحتی آویزان شوید!

 

 

شیرین DIY دکو

 

ایده های تزئین شده DIY را با تم تولد پسرانه روبان ابریشم برای شیرینی خود بیابید ، که می توانید به راحتی برای هر سبک و مناسبی اجرا کنید!

 

 

مهمانی سبیل / سبیل

 

از این ایده ها برای جشن مهمانی شعار سبیل / سبیل برای بزرگسال استفاده کنید.

 

 

 

حزب هالیوود

 

Glitter and BlingBling: ایده های تم تولد پسرانه تزیین یک مهمانی پر زرق و برق هالیوود را برای روز تولد یا شب سال نو به سبک گریت گتبی پیدا کنید.

 

 

مهمانی پری دریایی

 

ایده های خیره کننده برای یک مهمانی عروس دریایی مرسوم ، مد روز به عنوان شعار برای یک جشن تولد کودکان یا دوش گرفتن بچه ها پیدا کنید.

 

 

حزب گرمسیری ایده

 

تابستان ، خورشید ، آفتاب - تم تولد پسرانه با این ایده ها برای تزئین ، غذا و نوشیدنی یک مهمانی با موضوع گرمسیری را جشن بگیرید.

 

 

 

ایده بازی مهمانی حلقه های پرتاب فلامینگو

 

ایده ایده آل بازی برای گروه ها ، بزرگسالان و کودکان!

 

تصویر: دکوراسیون مهمانی DIY  تم تولد پسرانه - پس زمینه گوشه عکس را با گلهای ابریشم از وبلاگ مهمانی های حزب

پس زمینه DIY Photobooth

 

 

تصویر: دکوراسیون مهمانی DIY برای ساختن  تم تولد پسرانه خود از طریق بلاگ دکوراسیون DIY Partystories - دکوراسیون لحظه آخر را با استفاده از منگنه خودتان بسازید

دکوراسیون مهمانی لحظه آخری را با یک مشت انجام دهید

 

ایده های ساده پیدا کنید که چگونه می توانید به راحتی با یک مشت تزئینات مهمانی زیبا را برای هر مناسبت درست کنید.

 

تصویر: دکوراسیون مهمانی DIY برای تهیه خود از وبلاگ دکوراسیون DIY Partystories - دکوراسیون براق DIY

لیوان مهمانی با زرق و برق DIY

 

با این ایده شما به هر مهمانی زرق و برق و زرق و برق می بخشید!

tystories - پس زمینه DIY ساخته شده از فیلترهای قهوه ، نوارهای چوبی و دستورالعمل های حصار زنجیره ای

پس زمینه DIY Upcycling

 

یک قاب تزئینی خلاقانه برای مهمانی یا عروسی تم تولد پسرانه را خودتان رقم بزنید: با چوب ، حصار پیوند زنجیری و فیلترهای قهوه بسیار آسان است.

 

تصویر: دکوراسیون مهمانی DIY برای ساختن خود از طریق وبلاگ دکوراسیون DIY Partystories - حلقه گلدان DIY و زنجیر قلاب با قالب freebie

گلدسته های فیلتر قهوه DIY

 

از فیلترهای قهوه ، گلدسته های تزئینی DIY زیبا بسازید.

 

 

تصویر: دکوراسیون مهمانی DIY برای تهیه خود از وبلاگ دکوراسیون DIY Partystories - پنکه های کاغذی و پوشه های کاغذی دستورالعمل های خود را می سازند

DIY Papierrosetten و Papierfalter

 

 

 

یه.