سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد از اینترنت بدون برنامه نویسی

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد با 20 ایده پول ساز اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت یکی از گرایش های جدی در سالهای اخیر است، باتوجه به رشد روز افزون اینترنت همه ما بدنبال این هستیم که سهمی از فروش های اینترنتی داشته باشیم، وقتی می شنویم 25هزار فروشگاه اینترنتی ایرانی وجود دارد که تا ماه می سال 2017 ای نماد دریافت کرده‌اند و درآمد این فروشگاه‌ های آنلاین در سال گذشته بیش از 18 میلیارد دلار معادل 70هزار میلیارد تومان بوده است، طبیعی است که ماهم علاقه مندیم سهمی از این حجم تراکنش ها داشته باشیم.

 

دراین مسیر اما هزاران راه پیش روی ماست، ماهم سعی کردیم مهمترین راههای کسب درآمد در ایران از طریق اینترنت را معرفی کنیم اما نکته مهم کارا بودن و پولساز بودن ایده هاست اینکه چطور برای ورود و راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایده پردازی کنیم را می توانید در مقاله راهنمای ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی بطور کامل و جامع مطالعه کنید. پس اگر بدنبال کار در منزل بدون سرمایه اولیه هستید حتما تیترهای این مقاله را بخوانید.

 

آنچه در این مقاله می خوانید ؟

راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه با سرمایه کم

کسب درامد اینترنتی واقعی

راههای کسب درامد بدون سرمایه اولیه

معرفی ایده هایی که بر پایه اپلیکیشن موبایلی هستند

معرفی ایده هایی برای تولید محتوا و سایتهای مجله خبری

ایده هایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

معرفی ایده هایی که هنوز توسط هیچ کس در ایران اجرا نشده است

ایده هایی که برای شروع نیاز به سرمایه زیادی ندارد

ایده هایی ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چیست؟

چطور از طریق فروش فایل های تخصصی دانلودی کسب درآمد کنید؟

 

 

 

 

تفاوت این مقاله با سایر مقالات کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم:

ما در این مقاله فقط به شما پیشنهاد و راهکار نمی دهیم، در این مقاله ابتدا پیشنهاد می دهیم که چه ایده های پولسازی را می توانید در شهر خودتان با سرمایه کم راه اندازی کنید، در مرحله بعد کسب و کارهای موفقی که با آن ایده توانسته اند پولساز شوند را معرفی می کنیم و درنهایت و از همه مهمتر اینکه بسته راه اندازی آن کسب و کار اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهیم. جذابترین بخش این مقاله شاید همین باشد که شما می توانید ظرف چند دقیقه با سرویس شگفت انگیز سی فایو آن کسب و کار را در شهر و دیار خود راه اندازی کنید و بقول ما در سالهای آینده کارآفرین موفق شهرتان باشید و از همین امروز می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و کار و کسب اینترنتی خود را شروع کنید .

 

پس در این مقاله شما با سه بخش آشنا می شوید:

 

ایده های پولساز برای ساخت کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

معرفی ایده ها و استارتاپ های موفق که با آن ایده پولساز شده اند

ارائه بسته راه اندازی کسب و کار اینترنتی

خیلی از افراد برای شروع راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نمی دانند باید از کجا شروع کنند بدنبال چه ایده ای باشند؟ کدام ایده نمونه های موفقی در ایران دارد؟ باوجود ایده هایی که بخوبی اجرا شدند آیا جای کار برای سایر افراد در شهرستانها هست یا خیر؟ مثلا آیا می توان یک خشکشویی آنلاین، خدمات سرویس اتومبیل، کارواش آنلاین، خدمات و تعمیرات آنلاین منزل را در شهرستان محل سکونتمان راه بیندازیم؟

 

کمبرندهایتان را سفت و محکم ببندید ما در این مقاله نسبتا طولانی سعی می کنیم نزدیک ترین ایده های پولسازی که می توان با هزینه و سرمایه اولیه کم راه اندازی کرد را جمع آوری کردیم تا شما بسته به نیاز منطقه ی محل سکونتتان، علاقه و استعداد، و سرمایه ای که دارید یاعلی را بگویید و یکی از آنها رو شروع کنید.

 

 

 

 

 

تا 10 سال آینده همه کسب و کارها آنلاین می شوند، دوست دارید کسب درآمد میلیونی داشته باشید؟

همانطور که می دانید گرایش مردم در سالهای اخیر بسمت استفاده از سرویس های آنلاین سوق پیدا کرده البته که شدت آن در شهرهای بزرگ بیشتر به چشم می آید اما رفته رفته این موج و تب استفاده از سرویس های آنلاین به سایر شهر و حتی روستاها هم هدایت خواهد شد پس چه بهتر که شما جزو اولین نفراتی باشید که کسب و کارهای سنتی شهرتان را اینترنتی می کنید. طبق آمارها در سالهای آینده کسب و کارهای آنلاین سه یا چهار برابر می شود و مشاغل سنتی جای خود را به مشاغل آنلاین خواهند داد!

 

ما در لابه لای ایده هایی برای معرفی کار در منزل بدون سرمایه اولیه، نمونه های موفق داخلی آن ها را هم معرفی خواهیم کرد، فقط کافیست همان ایده ها را در شهر و منطقه خود نیاز سنجی کنید و اگر دیدید شهر یا منطقه محل سکونت شما هم ظرفیت اجرای این ایده را دارد همان را پیاده کنید نمونه های زیادی داشتیم که مثلا کپی دیجی کالا در یک شهر هستند و بازحمت و تلاش و اجرای خوب برای خودشان دم و دستگاهی بهم زدند و تشکیلات خوبی راه انداختند، درست است که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ مثل دیجی کالا کار بسیار پرزحمت، علمی، اصولی، سرمایه بر است اما همین فروشگاه اینترنی را شما می توانید برای صنایع دستی شهر و دیارتان راه اندازی کنید و براحتی هم در نتایج گوگل رتبه کسب کنید و هم مشکل و نیاز همشهریانتان را برطرف نمایید و گردشگران داخلی و خارجی را نیز با صنایع دستی شهرتان آشنا کنید.

 

 

 

طراحی سایت مثل دیجی کالا

 

 

 

1- کسب درآمد اینترنتی مطمئن از طریق ساخت فروشگاه آنلاین کالاهای فیزیکی

کسب درآمد از وب از روش فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی ( نظیر دیجی‌کالا و بامیلو )

یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در فضای آنلاین, فروش جنس فیزیکی است. شما میتوانید با فروشگاه سازهای حرفه ای یک فروشگاه آنلاین با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانکی داشته باشید، با استفاده از پنل فارسی ساده فروشگاه ساز، محصولات را روی سایت بارگزاری کرده و آنها را بصورت آنلاین بفروشید، اما همچون دو مثال بالا نباید فروشگاه همه چیز راه اندازی کنید، شما باید برای شهر و منطقه خودتان یک فروشگاه تخصصی در یک حوزه خاص پر استفاده، طراحی و راه اندازی نمایید.

 

به صورت کلی می توانیم فروش اینترنتی را به دو مدل تقسیم کنیم : 1 – کالاهای ساخت خودمان . 2 – کالاهای تولید دیگران

 

شما هم می توانید کالاهایی که خودتان متخصص تولیدشان هستید را بفروش برسانید و نیز بصورت خرده فروشی گونه های کالاهای متعدد ساخت شده سایر افراد را بفروش برسانید . شاید بگویید که توان مالی بالایی ندارید و یا این که قابلیت و امکان انبار و ارسال کالاها را ندارید، زیاد نگران نباشید، ما راه‌حل‌های خوبی داریم. نیازی نیست که با کلی هزینه آن کالاها را انبار کنید. همیشه در ابتدای کار می توانی بعد از آنکه سفارش کالا را دریافت کردید اقدام به خرید و ارسال محصول نمایید . نگران انبارداری و ارسال هم نباشید، خوشبختانه شرکت‌هایی برای این خواسته در کشور بوجود آمده که تمام این پروسه را انجام میدهند . شرکتهایی نظیر Logito یا فروتل این فعالیت را بخوبی انجام می دهند، تنها کافی است که سفارش را از مشتری دریافت نموده و سایر امور را به‌این شرکت‌ها بسپارید .

 

 

 

نوزده دات کام

 

 

 

نمونه یک سایت فروشگاهی آنلاین تخصصی: سایت نوزده دات کام از مشتریان فروشگاه ساز و سایت ساز سی فایو است که در مشهد مقدس یک فروشگاه آنلاین خوب در زمینه فروش محصولات چرم راه اندازی نموده و توانسته سایت خود را به درآمد زایی برساند.

 

تبدیل مشاغل سنتی به مشاغل آنلاین یکی از راهکارهایی است که همیشه جواب می دهد، پدر، برادر، پدربزرگ، عمو و یا دایی دارید که مشغول درآمدزایی از یک شغل سنتی است، یکی از آسانترین راه ها این است که یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین برای آن شغل سنتی راه اندازی کنید، باما همراه باشید، در ادامه به چند ایده ای که می توانید با اجرای آنها کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید، اشاره می کنیم. این مقاله سرشار از ایده های ناب ساخت کسب و کار پولساز است.

 

2- طراحی سایت فروش فایل و پروژه

فروش فایل، مقاله، پی دی اف، جزوه، پاورپاینت و فایلهای صوتی ارزشمند، کتاب صوتی و حتی فایل های انگیزشی همه و همه را می توانید در یک سیستم فروش فایل قرار داده تا افرادی که مایلند از آن فایل ها استفاده کنند، با پرداخت هزینه اجازه دانلود به آنها داده شود. در حال حاضر یکی از متداولترین و آسان ترین مسیرهای کسب درآمد از اینترنت راه اندازی سیستم فروش فایل و پروژه است.

 

3- ایده کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت دانلود نمونه سوالات دانشگاهی

یادم هست همیشه پایان ترم بعضی از هم دانشگاهی هایم بدون خواندن کتاب و فقط با مطالعه همین نمونه سوالات نمره قبولی می گرفتند. فصل امتحانات برای خیلی از دانشجویان مصادف است با مراجعه مکرر به سایتهای دانلود نمونه سوال، نمونه سوالهای سال ها و ترم های گذشته بهترین منبع یادگیری و گرفتن نمره است، این تکنیک هنوزم بسیار پرطرفدار است و همچنون گذشته کارکرد خوبی دارد. بنابراین کافیست نمونه سوالات رشته های مختلف دانشگاهی را روی سایت خود قرار داده و تراکت آدرس سایت را در مراکز دانشگاهی خصوصا دانشگاه های پیام نور توزیع کنید، مطمئن باشید دانشجویان به سایت شما مراجعه کرده و حاضرند در قبال دانلود فایل های نمونه سوالات پایان ترم سالهای گذشته پول خوبی پرداخت کنند. گذشته از این اگر سایت خود را روی شهری که هستید سئو کنید احتمالا دانشجویان همان شهر به سایت شما مراجعه کنند .

 

برای ساخت سایت فروش فایل دیجیتال می توانید حسابی روی سی فایو حساب باز کنید، با سی فایو می توانید یک سایت فروش فایل و مقاله را در کمتر از 59 ثانیه همین الان راه اندازی کنید. با نمونه های فروشگاهی دانلود فایل که سی فایو در بخش قالب ها قرار داده می توانید این ایده را اجرایی کنید، کارکرد سایت به این صورت است که فایلهای دانلودی را روی سایت قرار می دهید و کاربر در ازای پرداخت هزینه می تواند فایلها را دانلود نماید.

 

4- درآمدزایی از فروش برنامه بدنسازی و رژیم غذایی

حتما دوروبرتان نوجوان ها و جوان هایی را دیده اید که دوست دارند با یک برنامه ورزشی منسجم شکم خود را شش تکه کنند ?? اگر شما در این زمینه تخصص دارید می توانید سایتی راه بیندازید و به تناسب وضعیت مخاطب و کاربر سایت به او پیشنهاد اختصاصی برنامه بدنسازی بفروشید. این نوع سایتها طرفدار و دنبال کننده خاص خودش را دارد، برای راه اندازی یک سایت برنامه بدنسازی در شهرتان کافیست با سی فایو یکی از نمونه ها راانتخاب و سریعا سایت را راه اندازی کنید.

 

کمی از تجربیان و سوابق ورزشی تان بنویسید اگر حکم قهرمانی دارید و یا شاگرد اساتید معروف ورزشی بود تصاویری از آنها را در سایت قرار دهید این برای جلب اعتماد کاربر مفید خواهد بود. چند نمونه از مشاوره هایی که به دوستان و آشنایان دادید را بصورت مستند یا فیلم در سایت قرار دهید از آنها بخواهید نظرشان را در مورد برنامه ورزشی که به آنها دادید پشت دوربین اعلام کنند . این ویدئوها موجب اعتماد سازی خواهد شد . البته مراقب باشید که خدای نکرده برنامه ورزشی یا بدنسازی سلیقه ای و بدون تجربه به کسی تجویز نکنید . چرا که با این کار هم به بدن یک انسان آسیب زده اید و هم اعتبار سایت خود را از بین خواهید برد، تجربه بد یک کاربر می تواند در فضای مجازی بشدت بضررتان تمام شود. پس اگر تجربه کافی و تخصص لازم در این زمینه را دارید وارد گود شوید.

 

 

 

بهیچ عنوان نگران نداشتن دانش فنی نباشید بقول جف السون در کتاب برتری خفیف برای شروع یک کار کافیست شروع کنید توانایی انجام آن را بتدریج بدست خواهید آورد گذشته از این باوجود سرویس های آنلاین آماده شما نیاز چندانی به دانش فنی ندارید فقط کافیست بطور جدی به شناخت بازار، رفع نیاز اساسی مشتریان و اجرای خوب و عالی بپردازید.

 

 

 

5- ایجاد اپ استوری برای دانلود اپلیکیشن موبایل

می دانستید که 100هزار اپلیکیش ایرانی توسط 22 هزار گروه برنامه نویسی برای اندروید ساخته شده است؟ بنابراین راه اندازی سایت های مرجع دانلود اپلیکیشن آندروید و IOS زمانی بسیار متداول بود قبلترها که استفاده از کافه بازار، سیب اپ خیلی متداول نبود سایتهای زیادی بودند که در این زمینه فعالیت می کردند ولی خب الان هم اگر به عنوان یک علاقه به آن نگاه کنید شاید برایتان کار جذابی باشد، مهم این است که این ایده را هم می توانید با سی فایو پیاده سازی کنید.

 

6- راه اندازی سایت خبری و مجله تخصصی یا بلاگ

وقتی خبر حرف میزنیم همه یاد آقای حیاتی اخبارگوی شبکه 1 سیما میفتیم مخصوصا ما دهه شصتی ها ?? راه اندازی سایت خبری به معنای ساخت سایت خبری در حد و اندازه فارس، مهر، ایسنا، تسنیم و عصر ایران نیست، شما باید در زمینه تخصصی و حرفه ای خاص یک پایگاه خبری راه اندازی کنید. مثلا پایگاه خبری محصولات روستایی…

 

نوشتن بلاگ یا ساخت سایت مجله خبری تخصصی می تواند یکی از بهترین شغل ها برای زنان خانه دار عزیز باشد، خیلی از زنان خانه دار که سالها در دانشگاه تحصیل کردند و در زمینه ای خاص تخصص دارند و در حال حاضر بخاطر اهمیت فوق العاده بالای حضور مادر در خانه، ترجیح می دهند عمده وقت و انرژی خود را صرف تربیت فرزندانشان کنند ما به این خانم های متعهد و زحمتکش و مادران فوق العاده پیشنهاد می کنیم یک بلاگ راه بیندازند و اتفاقاتی که در طول روز برایشان می افتد را در این بلاگ بنویسند و در وب سایت خود منتشر کنند و یا با یکی از ایده هایی که در این مقاله معرفی کردیم یک فروشگاه، وب سایت تخصصی ، وب سایت آشپزی یا وب سایت فروش تزئینات دست ساز راه اندازی کرده و در خانه کسب درآمد کنند و به وسیله ی تکنیک هایی که ما در بخش دیجیتال مارکتنیگ بلاگ سی فایو معرفی کردیم و ویدئو های آموزشی سایت خود را پولساز کنند.

 

 

 

طراحی سایت فروش اشتراک

7- کسب درآمد از طریق ساخت سایت فروش اشتراک ماهانه و حق عضویت

یکی از کارهایی که این روزها خیلی جواب می دهد طراحی سایت های فروش اشتراک و حق عضویت است مثلا می توانید یک سایت راه بندازید و با جمع آوری ویدئو های انگیزشی افراد مشهور صنعت موفقیت مثل دارن هاردی، جف السون، برایان تریسی، وارن بافت، آنتونی رابینز و … یک وب سایت خوب و کامل در این زمینه راه اندازی کنید و با ایجاد پلن های اشتراک ماهانه یا سالانه و فروش آنها کسب درآمد کنید. سایت های خوبی مثل رویال ماند و پروژه سوخت جت از این دست سایت هاست که بسیار خوب در این زمینه کار کرده اند.

 

خبر خوب این است که سایت ساز سی فایو وب سایت آماده برای این کار را در اختیار شما قرار می دهد و نیازی نیست که برای طراحی سایت فروش اشتراک ماهانه زحمت زیادی بکشید، کافیست یکی از نمونه وب سایت های فروش فایل و پروژه را با سی فایو نصب کرده و کار خود را شروع کنید. طراحی سایت فروش اشتراک و حق عضویت با سایت ساز سی فایو در کمتر از 59 ثانیه انجام می شود.

 

8- راه اندازی سرویس سفر اشتراکی

استارتاپ های سفر اشتراکی یا کار پولینگ یکی از جذابترین نوع استارتاپ هاست، سی فایو یک پلتفرم برای سفر اشتراکی آماده نموده که مسافران و رانندگان تک سرنشین هم مسیر را به یکدیگر متصل می کند. حتما دیده اید که در شهرهای بزرگ همه روزه سفرهای زیادی توسط کارمندان، کارگران و دانشجویان به شهرهای اطراف انجام می شود. در این پلتفرم افراد مالک خودرو در مسیرهای روزانه خود، چنانچه صندلی خالی داشته باشد می تواند آنها را به اشتراک گذاشته و افرادی که می خواند همان مسیر را طی کنند صندلی های خالی را رزرو کنند، شما می توانید به کمک این بسته یا پکیج، استارتاپ سفر اشتراکی را در شهر یا استان محل سکونت خود راه اندازی و پیاده سازی کنید.

ساخت یک استارتاپ کارپولینگ یا سفر اشتراکی ده ها میلیون هزینه دارد که سایت ساز سی فایو با هزینه بسیار مقرون بصرفه این بسته را در اختیار شما قرار می دهد. نمونه این استارتاپ که توسط بسته سی فایو راه اندازی شده استارتاپ سفر آسان است که در شیراز راه اندازی شده است.

9- ساخت فروشگاه آنلاین صنایع دستی

هر یک از استانهای کشور عزیزمان ایران صنایع دستی و سوغاتهای خاص خود را دارد که بیانگر فرهنگ مردم آن اقلیم است، کافیست صنایع دستی و سوغات های شهر خود را در یک فروشگاه آنلاین جمع آوری کرده و آنها را به صورت اینترنتی بفروشید.

 

10- ساخت سایت خشکشویی آنلاین

یکی از کارهای خوبی که با هزینه کم می توان در منطقه یا شهرتان راه اندازی کنید، سرویس خشکشویی آنلاین است، تقریبا همه ما با این صحنه مواجه شدیم! سبدی پر از لباس که روز به روز در حال انباشته شدن است و باید این مشکل حل شود و شاید به علت مشغله های روزمره زندگی وقت کافی برای انجام این کارها را در منزل نداشته باشیم و کلی مشکل دیگر که حتی مانع بردن این لباس ها به خشکشویی می شود این موضوع یکی از بزرگترین معضلات این روزهای همگی ما است. شما می توانید این مشکل رایج در زندگی روزمره را با ساخت یک سایت خشک شویی آنلاین حل کنید تا کاربر تنها با چند کلیک و ثبت سفارش خود را ثبت نماید.

 

ساخت سایت خشکشویی آنلاین

 

با این شعار می توانید سایت خشکشویی آنلاین شهرخود را راه اندازی کنید: مثلا خشکشویی آنلاین شهر زیبا ?? با استفاده از خشکشویی آنلاین ما شما میتونید لباسهاتون رو هر جا که دوست دارید و هر زمان که مایلید به ما تحویل بدید و پس از انجام سفارش، لباسها رو هر جور که راحتید تحویل بگیرید. ما خودمون رو با زمان و مکان شما هماهنگ میکنیم .

 

نمونه سایت های خشکشویی آنلاین در ایران تک واش، پاک لین، لاندراپ و زودشور، شما می توانید از نحوه کار این سرویس های آنلاین ایده بگیرید و با گرفتن نمایندگی از این سایت ها یا راه اندازی سرویسی مستقل در شهرتان خشک شویی آنلاین پولساز داشته باشید.

 

 

 

سوال مهم !

 

با سی فایو می توان یک سایت خشک شویی آنلاین ساخت؟

بله با نمونه قالب خشک شویی آنلاین شما می توانید سایت خشک شویی آنلاین شهر یا منطقه خود را راه اندازی کنید.

 

 

 

خب گیرم سایت را راه انداختم چطور خشک شویی ها را دورهم جمع کنم؟ بسادگی، اول سایت خشک شویی را بسازید، باکمی تبلیغ و سئو کردن وب سایت، احتمالا مشتریان اولیه به سراغتان بیایند نیاز نیست در ابتدا دفتر و دستک راه بیندازید، با یک خط تلفن و کامپیوتری که در خانه دارید و کمی زمان گذاشتن کار را شروع کنید، با یک خشک شویی صحبت کنید تا سفارش های شما را بموقع تحویل دهد، درصورتیکه بازخورد خوبی از بازار داشتید بتدریج سایر خشک شویی های شهر یا مناطق اطراف را اضافه کنید و با مشورت با افراد خبره و پشتیبانی خوب، آنرا به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید.

یک ایده فرعی، یک فعالیت پولساز دیگری که می توانید انجام دهید این است که طراحی سایت خشک شویی های شهر را بپذیرفته و با سی فایو آنها را پیاده سازی کنید، برای این کار هم احتمالا پول خوبی گیرتان بیاید. میگید نه امتحان کنید! این مدل را در مورد شماره 17 بیشتر توضیح داده ایم.

11- کسب درآمد از طریق کسب و کار سرویس خدمات منزل، تعمیرات و تاسیسات خانگی

12- ایجاد کسب و کار نگهداری از سالمندان

13- راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات کشاورزی و باغبانی

14- کسب درآمد از طریق راه اندازی سرویس سفارش غذا

15- کسب درآمد از طریق راه اندازی کارواش آنلاین در شهرتان

خوشبختانه یا متاسفانه یکی از جمله استارتاپ های بسیار پرتکرار در شهر های بزرگ، استارتاپ کارواش آنلاین است، اما جالب است که احتمالا برخی از آنها درآمد خوبی دارند، مردم به چند دلیل مایل هستند به جای شستن خودرو در خانه آنرا به کارواش ببرند، اول اینکه شست و شوی خودرو کار پرزحمتی است و احتمالا بعد از نظافت خودرو باید بفکر نظافت خودتان باشید ?? دوما شستن ماشین با شلنگ های خانگی بشدت موجب مصرفه بی رویه آب می شود چیزی که یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی بشریت است. سوما معمولا کارواش های خوب خودرو را با کیفیت بیشتری نظافت می کنند همه ی این دلایل موجب شده است تا افراد اقبال زیادی نسبت به استفاده از کارواش داشته باشند، اما در کنار این همه خوبی بزرگترین بدی کارواش ها این است که معمولا، کارواش های منصف و با کیفیت صف های طولانی دارند، من خودم هر دفعه که به کارواش می روم بین حداقل 1 تا 2 ساعت باید منتظر بمانم تا نوبت به ماشینم برسد.

 

طراحی سایت کارواش آنلاین

 

حالا اگر سرویسی باشد که با سفارش و درخواست کارواش خودش درب منزل آمده و ظرف 40 دقیقه بدون اینکه من معطل شوم ماشینم را بشوید، چطور است؟ علت موفقیت سرویس های کارواش آنلاین همین است که علاوه بر مزایای کارواش های سنتی، در وقت و زمان شما صرفه جویی می کنند، و شما می توانید در کنار خانواده بنشینید و چای بنوشید در عین حال پراید هاچ بکتان هم ?? توسط کارواش آنلاین جلوی در خانه بهتر از روی اولش شسته شود.

 

خب برگردیم به بحث اصلی، گیرم که پذیرفتیم راه اندازی کاروش آنلاین خوب است، شما می توانید یک سرویس کارواش آنلاین در شهر خودتان مثلا همدان راه اندازی کنید؟ البته که کارواش های آنلاین در تهران و مشهد چند شهر بزرگ زیاد هستند اما در شهر شما شاید حتی یک کارواش آنلاین هم نباشد، و اگر شما اولین نفری باشید که اینکار رو انجام می دهد احتمال موفقیتتان چند برابر خواهد شد.

 

سوال مهم !

 

چطور یک سایت کارواش آنلاین راه اندازی کنم؟

سایت ساز سی فایو برای این کسب و کار یک نمونه آماده در اختیار شما قرار می دهد کافیست نمونه ی کارواش آنلاین را مشاهده کنید و کلید نصب را بزنید، سایت ساز سی فایو ظرف 59 ثانیه سایت کارواش آنلاین شما را راه اندازی می کند.

 

 

 

16- کسب درآمد از مشاوره در یک زمینه تخصصی

اگر شما در زمینه خاصی تخصص دارید چرا نباید این تخصص، دانش و تجربه رو در اختیار دیگران قرار دهید هستند تعداد افراد زیادی که حاضرن برای مشاوره با شما هزینه آن را پرداخت کنند البته شرطش آن است که واقعا حرفی خاص در یک حوزه تخصصی برای گفتن داشته باشید مثلا اگر یک مشاور امور مالیاتی حرفه ای و باتجربه هستید و می خواهید افرادیکه در شهر شما بدنبال مشاور مالیاتی هستند را جذب کنید یک سایت مشاوره مالیاتی برای خودتان بسازید و شروع کنید به تولید محتوای رایگان، این محتوا می تواند ضبط فیلم، پادکست و متن آموزشی باشد.

 

طراحی سایت مشاوره آنلاین

 

خب چطور از سایت مشاوره امور مالیاتی یا هر چیز دیگر درآمد داشته باشید؟

 

کافیست 80 درصد محتوای رایگان تولید کنید و منتظر بمانید افراد با شماره شما تماس بگیرند آنوقت برای مشاوره حضوری یا تلفنی بصورت ساعتی می توانید کسب درآمد داشته باشید، روش دیگر آن است که تمام آنچه که می دانید را در قالب فایل های آموزشی پادکست، مقاله PDF، فایل صوتی، ویدئو در بسته ها و پکیج های مختلف آماده کنید و آنها را بصورت تکی یا پکیجی بفروش برسانید.

 

خبر خوب این است که افراد علاقه زیادی به خرید بسته های پکیج شده و یا دانلود ارزان فایل صوتی شما نشان می دهند. یکی از متداول ترین روش های درآمدزایی حال حاضر کسب و کار های اینترنتی فروش محصولات آموزشی است . پس شما هم کافیست پشت لبتاب بنشینید و مهارت هایی که طی سالهای مختلف به زحمت بدست آوردید را سخاوتمندانه به اشتراک بگذارید و آنها را تبدیل به مقاله یا فایل صوتی تبدیل کنید.

 

سوال مهم !

 

چطور یک سایت مشاوره تخصصی راه اندازی کنم؟

برای راه اندازی سایت مشاوره تخصصی کافیست، نمونه قالب سایت مرکز مشاوره را با سایت ساز سی فایو راه اندازی کنید. سایت ساز سی فایو سایت مرکز مشاوره را برای شما ظرف 59 ثانیه ساخته و تحویل می دهد نگران نباشید کار کردن با آن بسیار آسان است ضمنا بعد از ساخت سایت می توانید درخواست کارگاه آموزشی کنید که یک ساعت برای شما کارگاه آموزشی کار با سایت برگزار می شود.

 

 

 

17- کسب درآمد از طریق طراحی سایت :

خوب اینکه نیاز به توضیح نداره یکی از درآمدساز ترین کارهایی که می توانید از طریق آن کسب درآمد معقولی داشته باشید گرفتن سفارش طراحی وب سایت است، درست است شاید بگویید ساخت وب سایت نیاز به تخصص و مهارت دارد ولی تا سی فایو را دارید عمتان نباشد، سایت ساز سی فایو به شما کمک می کند سفارش هر طراحی سایتی را خودتان بسرعت انجام دهید، ما به شما آموزش می دهیم چطور با گرفتن سفارش طراحی سایت به درآمد قابل قبولی برسید. از آنجا که سایت ساز سی فایو تمامی فرآیندهای ساخت سایت را اتومات و ساده کرده شما با دیدن فیلم های آموزشی کار با داشبورد مدیریت سی فایو می توانید طراح سایت شده و سفارشهای طراحی سایت بپذیرید.

 

حتما دوروبرتان در خانواده، دوستان و اقوام و خویشاوندان افرادی هستند که نیاز به راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشند کافیست به آنها پیشنهاد دهید که می توانید سایتشان را طراحی کنید سپس بعد از گرفتن سفارش وارد سی فایو شده و از طریق پنل نماینده اقدام به ساخت سایت کنید. بعد از راه اندازی اولیه هم محتوای مشتری خود را روی سایت بارگزاری نمایید. اگر مایل بودید نمایندگی فروش سایت ساز سی فایو را دریافت کنید، درخواست خود را به بخش بازرگانی سی فایو اعلام نمایید.