در Advent ، برخی حتی از فکر ماراتن خرید که باید مجبور شوند هدیه های کادو تولد زنانه مختلفی را برای کم و بیش آشنا یا نسبتاً غریبه دریافت کنند ، اذیت می شوند. علاوه بر این ، برای بسیاری از افراد سردرد ایجاد می کند که چگونه می توانند دیگران را شاد کنند. و نه فقط در زمان کریسمس.

با استفاده از این نکات می توانید از استرس ناشی از خرید جلوگیری کرده و کادو تولد زنانه از تقارن زیاد صرف نظر کنید - و گیرنده آن را به خاطر می آورد مثبت:

آنچه زوجین برای کریسمس به یکدیگر می دهند

VioletaStoimenova / E + / گتی ایماژ

هدیه دادن سرگرم کننده است!

1. به سلیقه خودتان نروید

هنگام در نظر گرفتن هدیه ، سلیقه شخصی که هدیه را دریافت می کند کادو تولد زنانه را در ذهن داشته باشید ، نه اینکه تمرکز خود را بر روی هدیه خود بگذارید. مثال: کسانی که ترجیح می دهند خود را با محصولات طبیعی احاطه کنند ، لذت کمی از یک فرشته بدلیجات بدرخش پیدا می کنند.

2. هدیه ای را که خیلی گران باشد انتخاب نکنید

صرف نظر از ارزش آن ، هدیه باید احساس خوبی به گیرنده و هم هدیه دهنده بدهد. به عنوان مثال ، برای مشاهده انواع کادو تولد زنانه در سایت مشاور کالا اینجا کلیک کنید. یک هدیه بسیار سخاوتمندانه و گران قیمت می تواند دیگران را شرمنده کند. در چنین مواردی ، شادی بسی اری کدر می شود زیرا آنها می ترسند که نتوانند به همین ترتیب کادو تولد زنانهلطف خود را پس دهند. چنین ملاحظاتی البته در مورد هدیه دادن به کودکان و جوانان زائد است.

3. فاصله خود را حفظ کنید

به میزان آشنایی با گیرنده یا با آن توجه کنید. هدایای بیش از حد "صمیمی" در میان غریبه های نسبتاً نامناسب است. از جمله این موارد می توان به عنوان مثال لباس و عطر اشاره کرد. همچنین با توجه به ملاحظات خود ، تنظیماتی را که در آن هدیه شما بسته می شود ، در نظر بگیرید. کادو تولد زنانه  مثال: یک تکه لباس زیر زنانه فانتزی ممکن است عاشقان را شاد کند. با این وجود ، پس از باز کردن بسته در مقابل چشمان همه اعضای قبیله خانواده بزرگ در زیر درخت کریسمس ، ممکن است خجالت آور تلقی شود.

در حال بارگیری هدایای کریسمس در ماشین

فیوز / iStock / Thinkstock

خرید هدیه نیز می تواند سرگرم کننده و بدون استرس باشد.

4- به مبادلات فکر کنید

معمولاً پیشنهاد می شود که مستقیماً پیشنهاد مبادله بدهید ، مثلاً در مواردی که کادو تولد زنانه لباس برای هدیه مناسب است ، مانند در خانواده. با توجه به هدایای دیگر ، چنین اشاره ای می تواند فکر ناخوشایند گیرنده را در مورد تنور حفظ کند: "آیا می توانم در این باره س askال کنم ، یا این توهین آمیز است؟"

5. بسته بندی هدایای پول را به طور جذاب

از یک طرف ، برای جلوگیری از اشتباه در هنگام انتخاب هدیه ، کوپن ها و هدایای پولی از محبوبیت روزافزونی برخوردار می شوند. از طرف دیگر ، به ویژه مورد اخیر - به ویژه توسط جوانان - اغلب از آنها خواسته می شود که در هزینه "بزرگتر" صرفه جویی کنند. هرکسی که به سادگی کارت پلاستیکی کادو تولد زنانه "بارگیری شده" یا کوپنی را که از قبل در مغازه چاپ شده است به شخصی که هدیه می دهد تحویل دهد ، بدیهی است که تصور کمی از "بخشش خونگرم" ندارد. حتی "نوک زدن" یک اسکناس در دست شما نیز بدتر است.

در چنین مواردی بهتر است با بسته بندی "دوست داشتنی" ارائه شود. با کمی تخیل و خلاقیت ، حتی می توان برای افراد بی تجربه نیز به این مهم دست یافت. حتی یک پوشش خوب یا یک کارت تکمیل شده دست نویس اضافی ، هدیه را بهبود می بخشد. و اگر همه راه های دیگر با شکست روبرو شد ، سفر به یک فروشگاه گل کمک می کند: کافی است کوپن یا پول را در یک دسته گل (کوچک) یا روی یک شاخه کاج تزئین شده ببندید.

6. دادن پایدار

به این فکر کنید که آیا ممکن است چیزی را که به طور فزاینده ای ارزشمند شده است ، اهدا کنید: زمان - وقت شما. می توانید آنها را با نوع خاصی از کوپن که خودتان می نویسید ، چاپ می کنید یا طراحی می کنید ، قابل مشاهده کنید. شروع با پیشنهادهایی مانند نگهداری از کودک ، آبیاری گلها هنگام تعطیلات ، بیل زدن برف ، تدریس خصوصی برای کودک مورد حمایت در یک موضوع خاص یا اتو کشیدن پیراهن ، دعوت به تئاتر یا سینما ، بازدید از باغ وحش یا سیرک ، تور دوچرخه سواری یا پیاده روی تا سفرهای طولانی تر. کادو تولد زنانه پهنای باند بسیار زیاد است. با این حال ، هنگام انتخاب خود ، مطمئن شوید که گیرنده هیچ هزینه اضافی را متحمل نشود. به عنوان مثال ، اگر بلیطی برای یک نمایش موزیکال در XY-Stadt هدیه دهید و آن را فراموش کنید ، چنین خواهد شد هزینه سفر و هرگونه هزینه اقامت لازم را تحمل کنید. و: یادتان باشد که از کوپن استفاده کنید!

بسته بندی هدیه تینکر برای کریسمس

AlexRaths / iStock / Thinkstock

خودتان انجام آن کار مشکلی نیست - اما باید خوب به نظر برسد. هدیه ها و پول های کوچکتر را نیز می توان با بسته بندی های زیبا جذاب کرد.

7. هدایای DIY - بله ، اما آفرین

وقت شما نیز در هدایای خانگی است. بسته به استعداد ، این غذاها می توانند غذاهای لذیذی مانند مربا ، شیرینی جات ، پای های دلچسب یا سس ها و همچنین کلوچه ، کیک ، لیکور ، آب میوه و غیره باشند. اگر استعداد فنی یا هنری دارید اشیاnam زینتی و عناصر تزئینی نیز گزینه خوبی است. ناگفته نماند کادو تولد زنانه که کنار هم قرار دادن چیزها به این شکل آماتوریک ممنوع است ، بنابراین در اینجا ارزیابی شخصی خود از توانایی های خود لازم است. این البته شامل مواردی نیست که کودکان ساخته یا توسط کودکان نقاشی کرده اند.

8. هدایای "پناهگاه" از قبل

یک "صندوق هدیه" ایجاد کنید که بتوانید آن را با هدایای کوچکتر یا بزرگتر در طول سال پر کنید. این امر خصوصاً با توجه به افراد آشنا که ترجیحات یا سرگرمی های آنها را می شناسید مناسب است. مثال: یکی از اعضای خانواده چیزی را جمع می کند ، مانند جغدها ، فیل ها ، بوداها. هر زمان مورد مناسبی را مشاهده کردید که می تواند این مجموعه را گسترش دهد و کیف پول شما به شما امکان خرید می دهد ، آن را "پناهگاه" کنید. بنابراین شما فقط یک لحظه کادو آماده ندارید - تولد ، روز نام ، کریسمس ، روز مادر ، کادو تولد زنانه روز پدر یا هر چیز دیگری. اگر جایی دقیقاً در لحظه مورد نیاز در هیچ کجا پیدا نشوید ، ناامیدی خود را حفظ خواهید کرد.

9. زمان کافی را برنامه ریزی کنید

به این ترتیب شما همچنین از دام زمانی که بسیاری از افراد بین 20 تا 24 دسامبر هر سال در آن قرار می گیرند جلوگیری می کنید. هرکسی که هدیه را بدون دردسر و با اطلاع قبلی کافی برای یافتن چیز مناسب انتخاب کند ، شانس بیشتری برای سرور دارد تا اینکه در آخرین لحظه به اصطلاح هدیه SOS - جوراب ، پیراهن ، کراوات - یا هر چیز دیگری که خودسرانه جمع شده باشد اراده. حتی  به کسانی که با خریدهای آنلاین سوگند یاد می کنند توصیه می شود که از همان اوایل شروع به جستجوی هدیه کنند. کادو تولد زنانه حتی اگر برخی از فروشگاه های اینترنتی تبلیغ کنند کالاهای سفارش داده شده در تاریخ 23 در 24 دسامبر تحویل داده می شوند ، ممکن است پیشنهادات آنجا نیز فروخته شود یا کمبود سهام.

حسن خلق در هنگام احوالپرسی نیز مهم است

Vasyl Dolmatov / iStock / Getty Images Plus

به طور خاص در بخش تجارت ، نباید به خود اجازه هیچگونه تقلبی - نه با هدایا و نه با رفتار را بدهید.

10. آداب و رسوم هدیه را در حوزه تجارت رعایت کنید

این نکات در مورد هدایای تجاری نیز مربوط به هدیه های شخصی است ، مثلاً کادو تولد زنانه برای تولد شریک تجاری یا سالگرد مشتری. برای هدایای کریسمس محدودیت های زیر وجود دارد: سلیقه یک فرد تنها از میان کسانی - مانند مشتریان و تامین کنندگان - که قرار است توسط یک شرکت هدیه داده شود ، در اینجا نمی تواند تعیین کننده باشد. این بیشتر در مورد یک ایده بازاریابی و نمایندگی تصویر شرکت خودتان است. مهم است که قبل از آن تحقیق کنید که آیا پذیرش هدیه به طور کلی مجاز است و در این صورت ، تا چه ارزش پولی مجاز است. این امر نه تنها در بخش دولتی دقیقاً تنظیم می شود.

اگر شرکتی می خواهد از هدایای معمول چشم پوشی کند و خود را به کارت محدود کند ، به عنوان مثال به یک م chaسسه خیریه مانند کمک به پناهندگان کمک مالی می کند ، توصیه می شود این را در متن توضیح دهید. با این حال ، امضاهای چاپ شده نیستند. حتی با داشتن تعداد زیادی کارت یا نامه ، امضای آنها با دست همیشه قدردانی می شود. این کار می تواند ، اگر از قبل برنامه ریزی شده باشد ، بین چند نفر توزیع شود ، به عنوان مثال توسط بخش.