سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره ساخت ویلا رایگان

آیا به ساخت خانه جدید فکر می کنید؟میتوانید از شرکت اویم شاهانه و مشاوران متخصص به صورت رایگان مشاوره بگیرید. ابتدا این پست را بخوانید! من بهترین نکات خود را در مورد ساخت خانه جمع آوری کرده ام تا بتوانید از اشتباهات پرهزینه و وقت گیر جلوگیری کرده و خانه موردنظر خود را بگیرید.

من عاشق کار در خانه های نوساز هستم. اینکه از همان ابتدا اویم شاهانه در طراحی خانه رویایی مشتری نقش داشته باشید و آن را تا انتها ببینید ، بسیار جالب است. قسمت مورد علاقه من برنامه ریزی فضا است زیرا این زمانی است که می فهمیم خانه چگونه زندگی می کند. 

از آنجا ، من از طراحی کابینت ، انتخاب پایان کارها و انتخاب وسایل روشنایی ، که جواهرات خانه هستند ، واقعاً لذت می برم. در پایان ، همه سخت کوشی ها و تصمیم گیری ها به زیبایی جمع می شوند ، اما در طول مسیر همیشه دست اندازهایی در جاده وجود دارد.

من طی چند سال گذشته در مورد چندین خانه جدید در منطقه اویم شاهانه Des Moines مشاوره کرده ام و تقریباً در هر پروژه متوجه موارد مشابه شده ام. اگر در فکر ساخت خانه جدید در سال آینده یا این هستید ، این پست برای شما مناسب است!

یک چشم انداز ایجاد کنید

سقف فلزی مدرن و مزرعه دار مدرنNewhouse Heights Modern Farmhouse توسط Blackband Design

چشمان خود را ببندید و از  زندگی در خانه رویایی خود اویم شاهانه تصویر کنید.  اویم شاهانه چه چیزی می توانید ببینید چه احساسی داری؟ چه کسی با شماست؟ چطور وقت خود را می گذرانید؟

به عنوان مثال ، شما در حال تمیز کردن بعد از صبحانه و شستشوی ظروف قبل از اینکه بیرون بروید تا روز خود را شروع کنید. آیا در حالی که تماشای بال زدن پرندگان در اطراف فیدر پرندگان را دارید ، در مقابل یک غرق خانه عظیم مزرعه ایستاده اید و از پنجره به توده درختان خیره شده است؟ آیا شما از کارآیی و مرتب بودن طراحی جمع و جور آشپزخانه خود تحت تأثیر قرار گرفته اید؟ آیا انتظار دارید از آخرین فنجان قهوه در گوشه غذای آرام خود با کاغذ صبح لذت ببرید؟

یا ، شب برای شما در خانه است ، شام تمام شده و وقت آن است که  اویم شاهانه آرام شوید. آیا در حالیکه همسرتان اخبار شب را در اختیار شما قرار می دهد ، جلوی آتش حلقه شده اید و مشغول خواندن کتاب هستید؟ آیا در حال تماشای یک فیلم با کودکان خود هستید که در یک بخش بزرگ و راحت در کنار شما قرار گرفته است؟ در حالی که بچه های شما نمایش را تماشا می کنند ، آیا در حال مرور وب بر روی لپ تاپ خود هستید؟

روز خود را چگونه شروع می کنید؟ با باز کردن چشمان خود اولین چیزی که می بینید چیست؟  اویم شاهانه آیا از یک دوش بخار بلند در یک حمام روشن و روشن لذت می برید؟ آیا لباس های شما کاملاً مرتب و در یک کمد بزرگ قرار گرفته است؟

تعطیلات در خانه جدید شما چگونه است؟ آیا شما به وجد آمده اید زیرا در نهایت می توانید تمام خانواده خود را دور میز شام قرار دهید؟

در مورد تجربه زندگی در اتاق ها یا مناطق مختلف خانه جدید خود یک مقاله ژورنالی بنویسید.  اویم شاهانه  از درب ورودی (یا درب عقب) شروع کنید و تصویر را به خانه بیاورید و مانند بیشتر روزها در هر فضای خانه خود حرکت کنید. به جزئیات کوچک اکتفا نکنید بلکه بیشتر به احساسات بپردازید - مانند اینکه احساس می کنید کت ، کفش و کیف شما در اتاق گل و لای شما کاملاً منظم است ، احساس رضایت بخشی می کند.

اگر بدانید که می خواهید چه احساسی داشته باشد ، فقط و فقط در آن صورت ، باید شروع به جمع آوری تصاویر الهام بخش کنید. با پرسیدن از خودتان می توانید احساس روده را د ر برابر هر تصویر انجام دهید یا خیر. اگر درمورد احساسات خانه ابتدا روشن نشوید ، احتمالاً ده ها تصویر را  اویم شاهانه جمع می کنید که بیشتر آنها کاملاً با یکدیگر ارتباط ندارند. سپس سازنده و طراح شما باید با بازی کارآگاه تلاش کند تا بفهمد واقعاً چه خانه ای را می خواهید.

 

یک خانه بهتر و کوچکتر بسازید

من طرفدار بزرگ سارا سوسنکا هستم   که " خانه نه چندان بزرگ" را نوشت  . من وقتی در ققنوس زندگی می کردم عاشقش شدم و همه دوستانمان در حال ساخت خانه های پنج خوابه بودند که توانایی تهیه و تهیه آنها را نداشتند. این برای هر کسی که قصد دارد خانه ای جدید بسازد باید آن را بخواند.

پیش فرض اصلی این است که در حالی که از خانه ای که می خواهید بسازید ،  اویم شاهانه بودجه خود را یکسان نگه دارید. مگر اینکه شش فرزند داشته باشید ، آیا واقعاً  به  همه آن اتاق خواب های اضافی نیاز دارید ؟ 

اگر به زودی لانه های خالی هستید ، آیا  به  یک اتاق نشیمن رسمی و یک اتاق خانوادگی و یک اتاق رسانه احتیاج دارید ؟ اگر سالی یک یا دو بار از یک گروه بزرگ پذیرایی کنید ، آیا  به  یک اتاق غذاخوری رسمی که ده نفره داشته باشد نیاز دارید؟ احتمالا نه. یک خانه کوچکتر بسازید و از اتاق اضافی در بودجه خود برای جزئیات متفکرانه مانند کارهای کوچک ، داخلی و همه آن لمس های کوچک که باعث می شود یک خانه خاص شود ، استفاده کنید.

 
جزئیات را در یک خانه نه چندان بزرگ توسط معمار راس چاپین اصلاح کنیدجزئیات تزئینات نفیس در یک خانه نه چندان بزرگ توسط معمار راس چاپین

ابتدا یک طراح استخدام کنید

 

این نکته ممکن است به نظر شخصی برسد ، اما کاملاً به نفع شماست  اویم شاهانه که یک طراح مستقل استخدام کنید که برای شما کار کند و نه برای سازنده. من قصد دارم یک پست کاملاً دیگر در مورد اینکه چگونه یک طراح داخلی می تواند در طول مراحل ساخت به شما سود برساند بنویسم.

اول و مهمترین ، طراح شما طرفدار شما است. وی با در نظر داشتن هدف نهایی به پروژه نزدیک می شود و همه را در مسیر رسیدن به چشم انداز قرار می دهد ، حتی اگر این کار محبوب نیست.

منظره شبانه استخر مستطیل شکل خانه سفید رنگخانه خیره کننده آجر سفید توسط دیکسون کربی

اگر ابتدا طراح خود را استخدام کنید ، او می تواند به شما کمک کند تا دید  اویم شاهانه خود را اصلاح کنید ، نقشه خانه خود را انتخاب کنید (یا بهتر از این ، یک معمار استخدام کنید) ، یک بودجه واقع گرایانه تعیین کنید و با سازندگان دیدار کند تا تعیین کند کدام یک مناسب ترین پروژه شما است.

 

وقت خود را صرف کنید

درب های مشکی روکش دار رومیزی اداری خانگی ادویه احترام می گذارندجزئیات سقف قالب سازی کاربردی در پروژه دایره وینستون ما

نمی توانم به اندازه کافی بر این نکته تأکید کنم. وقت خود را بگیرید !!! یک سال ، حتی دو سال وقت بگذارید. در این کار عجله نکنید. قول می دهم در آخر پشیمان خواهی شد.

 

بسیاری از جزئیات و تصمیمات - کوچک و بزرگ - وجود دارد که  اویم شاهانه در ساخت خانه دخیل هستند. شما برای فکر کردن به زمان نیاز دارید. زمین گیر نشوید مگر اینکه 100? به 90? تصمیمات طراحی متعهد باشید. شما نمی خواهید وسط کادربندی و اندازه گیری بیش از اندازه اتاق ها یا بحث در مورد نحوه قرارگیری درها و پنجره ها باشید. این نوع بلاتکلیفی برای شما وقت و هزینه خواهد داشت.

زمین گیر نشوید تا زمانی که برنامه های شما نهایی شود

به محض شکستن زمین ، ساعت شروع به عقب نشینی می کند و عجله برای انجام کار خانه روشن است. برای تصمیم گیری سریع فشار خواهید آورد تا همه در مسیر برنامه قرار بگیرند. 

این زمانی است که شما به طور حتم در مورد آنچه واقعاً می   اویم شاهانه خواهید پیمانکار خود را راضی نگه دارید - یا فروشنده کابینت ، یا همسرتان ، یا برقکار - سازش می کنید. آن شیرآلات عالی یا میز پیشخوان یا هرچیزی که به تأخیر بیفتد یا به ترتیب سفارش داده شود ، و دیگر نمی توانید صبر کنید تا وارد شود. 

تمام تصمیمات و انتخاب های خود را از قبل به خوبی ردیف کنید ، سهام و محل نگهداری را بررسی کنید.

داستان واقعی. مشتری بهار گذشته من را استخدام کرد تا به آنها در ساخت جدیدشان کمک کند. آنها به من گفتند که در ماه ژوئیه در حال شکستن زمین هستند. در ماه ژوئن ، من نگران شدم زیرا ما هنوز برنامه ریزی برای طراحی کابینت را شروع نکرده بودیم ، و من می دانستم  اویم شاهانه که زمان اجرای کابینه 6-8 هفته خواهد بود. آنها احساس کردند من دارم به آنها عجله می کنم ، ناراحت می شوند و تصمیم می گیرند که خودشان این کار را انجام دهند. 

در اوایل ماه اوت ، آنها وحشت زده با من تماس گرفتند زیرا سازنده برای کابینت ها آماده بود. و حدس بزنید چه؟ آنها هنوز طرحی برای آنها در نظر نگرفته اند ، چه رسد به اینکه آنها را برای نصب ، ساخت و انتظار در گاراژ سفارش دهند.

این احتمالاً ساخت و ساز را دو ماه عقب می اندازد. خوشبختانه آنها خانه ای برای زندگی داشتند و سازنده آنها مردی صبور بود ، اما این می توانست یک فاجعه باشد.

نقشه طبقه خود را بدون برنامه مبلمان نهایی  اویم شاهانه نکنید