سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب و کار خانگی بدون سرمایه

راهنما

راهنما

 

منبع تصویر / تصاویر گتی

 

برای زندگی در مکانی یا در نزدیکی مکانی که مایل به بازدید است. به عنوان مثال ، من در مرکز ویرجینیا زندگی می کنم ، کمتر از 10 مایل از دو خانه پدر بنیانگذار و تعدادی از مکان های تاریخی جنگ انقلابی و داخلی. اما سرویس تور شما نباید فقط تاریخ باشد. بسیاری از شهرهای قدیمی تر دارای تورهای ارواح هستند. اگر فضاهای عالی در فضای باز دارید ، می توانید پیاده روی های منظره یا پرنده های کوهنوردی بگیرید. یا اگر بهترین رستوران های لذیذ را می شناسید ، می توانید تورهای غذایی ترتیب دهید.

 

06

 

صبحانه و صبحانه

صبحانه و صبحانه

 

دیوید سی تاملیسون / گتی ایماژ

 

وقتی به تختخواب و صبحانه فکر می کنید ، احتمالاً به  کار خانگی خانه های بزرگ و چند اتاق بزرگ فکر می کنید. با این حال ، شما فقط نیاز به یک اتاق اختصاصی اختصاص داده شده برای مسافر دارید. شما می توانید B&B شخصی خود را تبلیغ کنید و یا از خدماتی مانند Airbnb برای لیست اتاق های خود استفاده کنید.

 

علاوه بر فضای خواب تمیز ، میهمانان می توانند صبحانه و احتمالاً میان وعده عصرانه یا چای را نیز انتظار داشته باشند. این یک روش جالب برای ملاقات با مردم ، به اشتراک گذاشتن افراد محلی و دیدار با دیگران در سراسر جهان است.

 

صفحه اصلی میلیون دلار - خیال یک پیکسل؟

سایت و اعتیاد به مواد مخدره از قبل چند سال قدمت دارد ، اما ایده آنقدر ساده و مبتکرانه است که نباید در این لیست از دست داد.

 

الکس توو ایده یک وب سایت تبلیغاتی را با دقیقا 1 میلیون پیکسل بدست آورد که در آن می توان تبلیغات را با قیمت 1 دلار در هر پیکسل خریداری کرد. دو روز کار و حدود 50 یورو برای او تفریح ??هزینه کرده است.

 

چند دوست پیکسل اول را خریداری کردند ، او پول را در یک آژانس روابط عمومی که در مورد این سایت در سراسر جهان نوشت ، خریداری کرد. پیکسل ها در طی چهار ماه به فروش می رسید و مخترع از یک دانش آموز فقیر به یک میلیونر تبدیل می شد.

 

چندین تلاش برای کپی کردن ایده وجود داشت ، اما ناموفق بودند.

 

امروز این سایت قطعه ای از تاریخ اینترنت است و می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید:

 

 

 

مخترع الکس پس از آن تلاشهای مختلفی را برای شروع ناموفق انجام داد ، از استرس و افسردگی رنج برد ، مراقبه را به عنوان یک راه حل یافت و برنامه مدیتیشن را از آن آرام گرفت.

 

ارزش فعلی استارتاپ جدید وی تقریباً 250 میلیون دلار است.

 

بسته سیب زمینی - اخبار سیب زمینی

آیا تا به حال می خواستید برای شخصی پیام شخصی ارسال کنید؟ در مورد پیغام سیب زمینی چطور؟ این دقیقاً همان چیزی است که مدل تجاری سیب زمینی سیب زمینی است: پیام ها را روی سیب زمینی بفرستید. یک سیب زمینی کارت پستال 12 دلار هزینه دارد ، چهره شما که روی سیب زمینی چاپ شده 19 دلار است.

 

آنها وجود دارد is ?? ?? ?? ?? همانطور که هست بین المللی بین المللی بین المللی در در در در در در در در در در در در

 

https://academysabz.com/home-business/