سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رمز و راز و علم پشت قانون جذب

1. با عبارات مثبت فکر کنید (و صحبت کنید)

مثبت بودن شاید کلیدی ترین اصل قانون جذب law of attraction باشد. از آنجایی که این تفکر به این صورت است که شما نوع انرژی را که از دست داده‌اید باز می‌گردانید، طرفداران تلاش می‌کنند تا حد امکان منفی‌گرایی را از بین ببرند. حتی اگر فردی ذاتاً مثبت اندیش باشید، بیان خواسته ها با عبارات منفی آسان (و بسیار رایج) است. به عنوان مثال، "من واقعاً نمی خواهم ارائه خود را در محل کار خراب کنم." قانون جذب بر گفتن آنچه می خواهید به جای آنچه نمی خواهید تأکید می کند. بنابراین، در عوض، عبارت قبلی را اینگونه بیان کنید: «من واقعاً می‌خواهم یک کار عالی در ارائه خود در محل کار انجام دهم.»

 

یک مطالعه در سال 2018 در دانشگاه استمفورد تأثیر مثبت گرایی بر عملکرد مغز را بررسی کرد و نتایج باعث می شود که بخواهید کلمه "نه" را برای همیشه از دایره لغات خود حذف کنید. محققان 240 کودک 7 تا 10 ساله را مورد مطالعه قرار دادند. آنها دریافتند که مثبت بودن توانایی دانش آموزان را برای پاسخگویی به مسائل ریاضی بهبود می بخشد، حافظه آنها را افزایش می دهد و توانایی حل مسئله آنها را افزایش می دهد. خوب، عالی به نظر می رسد، اما چگونه می توانید مثبت اندیش تر باشید - به خصوص اگر ذاتاً فردی خوش تیپ نیستید؟ خوشبختانه، گام‌های کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود دیدگاه خود بردارید، از انجام کارهای تصادفی مهربانانه و فعال ماندن تا گوش دادن به موسیقی شاد. (در اینجا چند استراتژی مفید دیگر برای امتحان آورده شده است.) همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که مثبت بودن شما، طبق قانون جذب، برای اینکه کار کند باید واقعی باشد. فقط فکر کردن و گفتن آنچه می خواهید کافی نیست - باید باور داشته باشید که به آنچه می خواهید می رسید - البته با تمرکز زیاد و سخت کوشی.

 

CAVAN IMAGES/GETTY IMAGES

2. یک مجله سپاسگزاری نگه دارید

ممکن است فکر کنید که همه این موارد قانون جذب کمی خودخواهانه به نظر می رسد. و در یک سطح معین، اینطور است—بسیاری از انرژی خود را روی چیزهایی که می خواهید متمرکز می کنید. اما همچنین بر سپاسگزار بودن برای آنچه در حال حاضر دارید تأکید می کند. تمرین قدردانی ارتباط زیادی با مثبت اندیشی دارد، زیرا کمی کردن همه چیزهای خوب در زندگی باعث می شود در کل احساس بهتری نسبت به چیزها داشته باشید. یک راه آسان برای عملی کردن این روش، نگه داشتن یک دفترچه کوچک در کنار تخت است. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، چند چیز را یادداشت کنید که بابت آنها سپاسگزار هستید. آنها می توانند به سادگی قهوه صبحگاهی شما یا به اندازه سلامت و خانواده شما تصویر بزرگی داشته باشند.

اگه به دنبال یادگیری قوانین مهم جذب هستید حتما پکیج قانون جذب 10 تکنیک پیشرفته را گوش کنید.

علم شکرگزاری امیدوارکننده است. به عنوان مثال، این مطالعه توسط دو روانشناس، دکتر رابرت ا.امونز از دانشگاه کالیفرنیا، دیویس و دکتر مایکل ای. مک کالو از دانشگاه میامی، که در مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی منتشر شده است را در نظر بگیرید. از شرکت کنندگان در مطالعه خواسته شد که هر هفته چند جمله بنویسند و بر موضوعات خاصی تمرکز کنند. یک گروه در مورد چیزهایی نوشتند که از آنها سپاسگزار بودند، گروه دوم در مورد تحریکات روزانه یا چیزهایی نوشتند که آنها را ناراضی کرده بود و گروه سوم در مورد رویدادهایی نوشتند که آنها را تحت تأثیر قرار داده بود (بدون تمرکز بر مثبت یا منفی بودن آنها). پس از ده هفته، کسانی که در مورد قدردانی نوشتند خوشبین تر بودند و احساس بهتری نسبت به زندگی خود داشتند. به عنوان یک امتیاز اضافی، گروهی که ابراز قدردانی کردند، نسبت به کسانی که بر منابع تشدید تمرکز داشتند، بیشتر ورزش کردند و کمتر به پزشک مراجعه کردند.

 

 

SUPERSIZER/GETTY IMAGES

3. یک تابلوی چشم انداز ایجاد کنید

در راز، برن می نویسد: "قانون جذب کل تجربه زندگی شما را شکل می دهد و این کار را از طریق افکار شما انجام می دهد. هنگامی که در حال تجسم هستید، فرکانس قدرتمندی را به جهان منتشر می کنید." ایده این است که تفکر انتزاعی در مورد آنچه می خواهید به اندازه تجسم خاص آن مشخص نیست. افرادی که از قانون جذب پیروی می‌کنند تشویق می‌شوند تا تابلوهای دید بسازند، خواه یک تخته چوب پنبه‌ای فیزیکی بالای میز شما باشد یا یک تخته Pinterest که می‌توانید هر زمان که می‌خواهید الهام بگیرید، آن را روی تلفن خود بکشید. در مورد آنچه که روی تابلوی بینایی شما می آید، این می تواند هر چیزی باشد، از عکس یک آپارتمان زیبا گرفته تا عکس میشل اوباما. این لزوما به این معنی نیست که شما خود را به عنوان یک وکیل و بانوی اول تجسم می کنید. شما فقط می توانید هوش و فضل اوباما را هدایت کنید. البته حتماً توجه داشته باشید که ایجاد یک تابلوی چشم انداز به تنهایی تمام رویاهای شما را محقق نمی کند (مگر اینکه واقعاً واقعاً خوش شانس باشید). تمرکز صرف روی چیزی که می خواهید احتمالاً به شکل جادویی آن را محقق نمی کند. در حالی که تجسم بخش مهمی از قانون جذب است، بدون عمل بسیار بی فایده است. سخت کوشی و تجسم باید در مسیر رسیدن به آنچه می خواهید دست به دست هم دهند.

 

 

جیمی گریل/تصاویر گتی

4. لیست کارهایی را بسازید

نوشتن آنچه که برای رسیدن به اهداف خود باید انجام دهید، کلیدی است. یک مطالعه در سال 2011 که در مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی منتشر شد، نشان داد که لیست کارهایی که باید انجام دهیم به طور باورنکردنی در تشویق بهره وری و کاهش اضطراب پیرامون همه وظایفی که هنوز تکمیل نکرده ایم مفید هستند. محققان مشاهده کردند که وقتی به شرکت کنندگان در مطالعه اجازه داده شد برنامه های مشخصی برای اتمام کارها تهیه کنند، عملکرد آنها بهبود یافت. ساده به نظر می رسد، اما

فقط نوشتن وظایفی که باید در مسیر رسیدن به اهدافتان انجام دهید، می تواند شما را موثرتر کند. در حالی که نوشتن اهداف بلندمدت می تواند مفید باشد، همچنین مطمئن شوید که آنها را به بخش های قابل هضم تر تقسیم کنید. به‌عنوان مثال، به‌جای نوشتن «کارها: خانه رویایی‌ام را بخر»، به تمام مراحل کوچکی که باید در مسیر خرید آن پنج اتاق خواب، سه حمام بردارید فکر کنید (پس‌انداز، تحقیق در مورد بازار مسکن و غیره). .) و مواردی را که در لیست کوتاه مدت و کاربردی تر هستند بنویسید.

 

WESTEND61/GETTY IMAGES

5. کمک بخواهید

در حالی که بسیاری از قانون جذب بر روی افکار و اعمال شما متمرکز است، می‌تواند به مشارکت اطرافیانتان نیز کمک کند تا در مورد آنچه می‌خواهید باز باشید. این می تواند در دو سطح کار کند. اول، ممکن است کسی بتواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. فرض کنید شما یک نویسنده هستید و هدف شما این است که یک قطعه در نشریه مورد علاقه خود منتشر کنید. بد نیست به کسی مراجعه کنید که در همان نشریه منتشر شده است و برای انتخاب مغزش از او یک جلسه قهوه یا ناهار بخواهید. به احتمال زیاد، او خوشحال خواهد شد که توصیه هایی را به اشتراک بگذارد. (او حتی ممکن است این روش را به عنوان روشی برای کمک کردن انرژی مثبت به جهان ببیند.) دوم اینکه، گفتن اهداف خود به دیگران به شما انگیزه می دهد تا در واقع آنچه را که برای رسیدن به آنها لازم است انجام دهید. در مورد آن فکر کنید: اگر به خودتان بگویید که قرار است امسال یک نیمه ماراتن بدوید، وقتی زمان بستن هر روز کفش‌های کتانی‌تان فرا می‌رسد، به راحتی می‌توانید از آن دوری کنید. اما اگر به همسرتان در مورد برنامه‌هایتان بگویید، ممکن است احتمال عقب‌نشینی کمتری پیدا کنید.

 

 

 

6. صبور باشید

شکرگزاری برای بهترین بخش‌های زندگی‌تان دوست‌داشتنی است و بریدن عکس‌هایی از زندگی رویایی‌تان یک راه خلاقانه جالب است، اما فقط به این دلیل که آن کارها را انجام می‌دهید (به‌علاوه کارهایی که در بالا ذکر شد) به این معنی نیست که می‌خواهید کارتان را انجام دهید. بلندترین آرزوها در حال حاضر، در پنج سال آینده یا همیشه، صادقانه بگویم. اما چه به قانون جذب اعتقاد داشته باشید یا نه، منطقی به نظر می رسد که تمرکز بر اهدافتان به شیوه ای ثابت و مثبت می تواند در دراز مدت تأثیر عمیقی داشته باشد. آیا قانون جذب جادو است؟ احتمالا نه. اما مطمئناً نمی تواند صدمه ببیند. (و دوباره، سوار شدن به ویژن بسیار سرگرم کننده است.)

 

منبع

 

https://www.thesecret.tv/law-of-attraction/