سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب پول و ثروت

 

ثروت و وفور عناصر مهم در زندگی است که از نظر اقتصادی پایدار و بدون استرس است. داشتن شغل و کسب درآمد یکی از راه های ثروت است ، اما سطح دیگری از زندگی فراوان وجود دارد که مستلزم جذب ایده ثروت و رفاه است. داشتن یک طرز تفکر که فراوانی را در زندگی فرد به همراه دارد ، اصلی دانستن چگونگی جذب ثروت است. برای یادگیری چگونگی جذب پول و شروع به زندگی سالم برای امنیت ، این مراحل را دنبال کنید.

 

 

 

مراحل

تصویری با عنوان ثروت جذب مرحله 1

1

طرز فکر خود را از یکی از نیازها و نیازها به یکی از صراحت و امکان تغییر دهید.

در کتاب خود "برنامه سعادت" ، نویسنده و کارشناس مالی ، لورا B. Fortgang ، تأکید می کند که ثروت و رفاه حالت روحی است که می توان با آموزش ناخودآگاه برای استقبال از ثروت با تفکر مثبت به دست آورد ، نه اینکه آن را از بین ببرد. پیام های منفی

تصویری با عنوان ثروت جذب مرحله 2

2

با نوشتن نوع خاصی از ثروت مورد نظرتان در زندگی ، در ایجاد امکانات جدید برای ثروت اقدام کنید. آموزش قانون جذب  خود را کاملاً به این "برنامه جذب ثروت" اختصاص دهید.

درک کنید که ثروت به اشکال مختلفی حاصل می شود. ثروت ممکن است مالی باشد ، اما می تواند عاشقانه باشد. ممکن است شما آرزو کنید ثروت از دوستی های جدید و یا با امکانات حرفه ای جدید. نوع ثروتی را که می خواهید بنویسید. خاص باشید.

تصویری با عنوان ثروت جذب مرحله 3

3

از فرصت هایی که در اطراف شما وجود دارد برای فراوان بودن آگاه باشید. در مورد ایده ها و پیشنهادات خود در مورد انواع جدید کار و ایده های ایجاد ثروت که به شما پیشنهاد می شود ، باز باشید.

فورگانگ تأکید می کند که درک این نکته ضروری است که فرصت ها در اطراف ما وجود دارد ، اما اگر به خود اجازه ندهیم آنها را ببینیم ، نمی توانیم از آنها بهره ببریم. گفتن "بله" به فرصتهای جدید راهی برای جذاب تر شدن به ثروت از همه نوع است.

تصویری با عنوان ثروت جذب مرحله 4

4

ممنون

هر روز صبح حداقل 3 موردی را که باید از آنها سپاسگزاری کنید ، لیستی تهیه کنید. وقتی شروع به تصدیق همه آنچه قبلاً دارید ، این لیست رشد می کند. سپاسگزار از آنچه که اکنون دارید در هنگام کار برای درک چگونگی جذب ثروت در زندگی خود سپاسگزار باشید. بسیاری از مردم احساس می کنند که ثروتی در زندگی خود ندارند زیرا آنچه را که قبلاً انجام می دهند تصدیق نمی کنند. داشتن "نگرش قدردانی" یک مؤلفه مهم در شناخت نحوه جذب ثروت است.

 

https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/