سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات برنامه ریزی برای جشن تولد لاکچری

5 نکته برای برنامه ریزی جشن تولد

چگونه تولد بگیریم تولد دخترم اواخر ماه آوریل است ، که در قسمت ما از جهان بهار می رسد. طی پنج سال گذشته که در لبه جنگل در شمال ونکوور زندگی می کردیم ، توانسته ایم حداقل برخی از مهمانی های سدی را در خارج برگزار کنیم. و ما همیشه در خانه خود جشن های تولد فعال داریم.

بنابراین در اینجا پنج نکته برای چگونگی برگزاری یک جشن تولد فعال برای فرزندان خود آورده شده است.

1. با کیک تولد شروع کنید

این ممکن است عجیب به نظر برسد ، برنامه ریزی جشن تولد اما چه کسی می گوید شما باید کیک را برای آخر وقت ذخیره کنید؟ هیچ پدر و مادری نمی خواهد بچه هایی را که تازه شروع به قند و شکر می کنند ، انتخاب کند زیرا آنها در پایان مهمانی خود را با کیک و بستنی بسته بندی کرده اند. ما همیشه با کیک تولد شروع می کنیم. این چیزی است که هر بچه ای برای رسیدن به آن صبر می کند ، برای یک چیز ، پس چرا آن را از سر راه خود دور نمی کند؟ اگرچه تنها راه این کار این است که بچه ها چگونه تولد بگیریم بلافاصله فرصت سوزاندن قند را پیدا کنند. که در آن نکته شماره 2 وجود دارد

2. بیرون بروید

بعد از کیک ، در امتداد یک مسیر کاملاً ساده به جنگل می رویم ، جایی که قند می تواند بدون اینکه دختران به هم ریز شوند و دیوانه شوند ، تأثیر بگذارد. حتی اگر باران باشد - هر از گاهی در ونکوور اتفاق می افتد - جنگل بهترین مکان برای حضور است ، زیرا تاج پوشش به عنوان یک چتر بزرگ عمل می کند.

همه جنگلی برای فرار ندارند. شاید شما یک پارک چگونه تولد بگیریم عمومی ، یا یک مدرسه ، یا حتی حیاط خانه خود داشته باشید.

ما در حیاط خانه بیشترین مهمانی را برگزار می کنیم. تا حدی به این دلیل است که ما فضای کمی برای زندگی داریم. تا حدی به این دلیل است که تمیزکاری پس از حزب راحت تر است. تا حدی به این دلیل است که بچه ها ترجیح می دهند هر زمان که می توانند آنجا باشند. یک برای مشاهده نکات برنامه ریزی جشن تولد اینجا کلیک کنید. سال آنها فقط دور زدند. یک سال ما کاغذها را در امتداد حصار خود چسباندیم و آنها "نقاشی" کردند.

3. برنامه ریزی فعالیت های حرکتی بدن

بچه ها اگر فقط دور هم نشسته اند نمی توانند قند را بسوزانند ، بنابراین ما با بازی چگونه تولد بگیریم ها و فعالیت هایی روبرو می شویم که باعث تحریک آنها می شود.

هنگامی که ما پیاده روی جنگل خود را شروع می کنیم ، یک مکان مخصوص پیک نیک وجود دارد که از کنار آن عبور می کنیم ، فرصت خوبی برای پخش برچسب ترول است. آنجاست که دختران مجبورند از منطقه امن به منطقه دیگر بروند بدون اینکه گرفتار ترول شوند. شما می توانید حدس بزنید چه کسی ترول می شود. این نیز یک بازی است که در زمین های بازی بسیار خوب عمل می کند.

این جنگل همچنین مکانی عالی برای شکارهای لاشخور است. من مصنوعات مختلف طبیعت برنامه ریزی جشن تولد را فرا می خوانم که بچه ها باید برای یافتن نمونه هایی از آنها بیابند: کنده درخت با خزه ، یا یک گیاه با یک گل زرد ، یا یک چوب با قارچ براکت روی آن. ما در واقع چیزی جمع نمی کنیم ، فقط آنها را یادداشت می کنیم. من دیگر احتیاج به چوب در حیاط خود نداریم.

4- چند میان وعده سالم تهیه کنید

حدود یک ساعت بعد از کیک ، ما میان وعده های سالم را تنظیم می کنیم تا سطح قند خون را متعادل کنیم. در غیر این صورت سقوط برای همه غیر قابل تحمل است. میوه ها و سبزیجات تازه ، ماست ، پنیر و آب فراوان همگی به حفظ انرژی برای بقیه اعضای مهمانی کمک می کنند.

5. با کیف غنیمت خلاق باشید

به جای کیف غنیمت سنتی ، هدیه های مختلفی برای مهمانی ها برای خانه تهیه چگونه تولد بگیریم می کنیم. اگر بتوانید بچه ها را در مهمانی درگیر ساختن آنها کنید ، اینها حتی بهتر است.

یک سال آنها را با گلی که کاشته بودند به خانه فرستادیم. سال گذشته همه آنها باید یک تی شرت را که تهیه کردیم کراوات بزنند.

امسال فکر کردم هولا حلقه دادن به دختران  سرگرم کننده خواهد بود. سدی فکر می کرد که این یک ایده عالی خواهد بود ، زیرا برگزاری یک مسابقه حلقه حلقه در مهمانی خود را توجیه می کند. سدی یک هنرمند برجسته هولاهوپ است و اعتماد به نفس او در این فعالیت یکی از دلایل علاقه او برنامه ریزی جشن تولد به انجام این کار است. و همه دوستانش با این فعالیت سرگرم بودند. کل گروه آنها به طرز حیرت انگیزی در این کار تبحر داشتند. و آنها از بردن حلقه های خود در خانه که می توانستند برخی دیگر تمرین کنند بسیار هیجان زده شدند.

نحوه میزبانی یک مهمانی: 16 موردی که باید در هنگام میزبانی از همه به خاطر بسپارید

 
اگر قصد دارید یک مهمانی یا هر نوع دورهم جمع شدن گاه به گاه برگزار کنید ، این 16 نکته واقع بینانه در مورد مهمانی مهمانی به شما کمک می کند تا جمع شما برای همه سرگرم کننده و بدون استرس باشد. برگزاری یک مهمانی در خانه لزوماً دلیل اختلال عصبی نیست!

من عاشق این هستم که مردم را به خانه خود بیاورم.

ما زمان و فصلی از زندگی خود داشته ایم که تقریباً بدون وقفه مهمانی ها را برگزار چگونه تولد بگیریم می کردیم و جلسات دیگری که دور هم جمع شدن ما بسیار محدودتر بوده است.

به عنوان مثال ، در این ده ماه و نیم که ما در اولین سال بارت در MBA در کارولینای شمالی برنامه ریزی جشن تولد زندگی کردیم ، اساساً ما ماشین های میزبانی مهمانی بودیم.

ما ده ها نفر را برای صرف شام داشتیم ، میزبان چند نفر از اعضای تیم بودیم ، چندین مهمانی جشن تولد برگزار کردیم ، هر دو مجموعه والدین را برای آخر هفته ملاقات کردیم ، و انواع دیدارهایی مانند باشگاه کتاب زوج های ما ، یک  حمام پوشک بچه ، روز Pi ، و مهمانی خداحافظی s"mores ما .

در موارد دیگر ، مانند یکی دو سال اول زندگی در آریزونا ، ما مهمانی مهمانی بسیار کمتری برگزار کردیم ، زیرا در اینجا به بچه دار شدن بچه ها و پیدا کردن دوستان جدید در اینجا رسیدیم.

اما مهم نیست که شرایط ما چگونه بوده است ، ما همیشه احساس کرده ایم که داشتن افراد بیش از حد برای ما در اولویت است.

قطعاً اینگونه نیست که من بهترین خانه را داشته باشم (بیشتر مبلمان من IKEA ، Goodwill یا IKEA FROM Goodwill است) یا بهترین حیاط یا بهترین آشپز تمام ادوار هستم.

ما در آپارتمان کوچک و فرش آلوده خود در تگزاس یک مهمانی برگزار کردیم و چگونه تولد بگیریم 30 نفر برنامه ریزی جشن تولد را به منطقه کوچک زندگی خود فشار دادیم.

من همچنین 100? مطمئن هستم که سرگرم کننده ترین شخصی نیستم که می شناسید.

در واقع ، من احتمالاً یکی از کم سرگرم ترین افرادی هستم که می شناسید. ایده من برای یک وقت خوب خواندن کتاب در رختخواب با یک کاسه بستنی است. (خوشبختانه ، من با شخصی جالب تر از خودم ازدواج کردم ، بنابراین او می تواند جذاب باشد در حالی که من کوکی درست می کنم ).

اما با وجود همه اینها ، من احساس می کنم بارت و من واقعاً سیستم خوبی را برای داشتن افراد زیاد به دست آورده ایم ، خواه برای برگزاری مهمانی یا صرف صرف میهمانان شام ، که برای هر دوی ما کم استرس است و ما هنوز هم هستیم تا رسیدن مردم با یکدیگر صحبت می برنامه ریزی جشن تولد کنند.

 

در اینجا مواردی وجود دارد که من هنگام برنامه ریزی جشن تولد مهمترین آنها را یاد گرفته ام:

  1. فقط مردم را دعوت کنید ممکن است خانه شما عالی نباشد. شاید صندلی کافی برای همه نداشته باشید. سرویس بهداشتی شما ممکن است زشت یا خسته کننده باشد یا توالت فرنگی داشته باشد که دسته آن برای کارکردن دارای دسته ای مبهوت باشد. من به شما تضمین می دهم که 99? مردم از دعوت به چیزی با افرادی که دوست دارند لذت می برند و اهمیتی به خانه شما نمی دهند یا مجبورند روی صندلی آشپزخانه یا زمین بنشینند (و اگر اهمیت می دهند خوب است ، چه کسی می خواهد آنها را دعوت کند؟).
  2. این کار را آنقدر پیچیده نکنید که دیگر هرگز این کار را نمی کنید. برنامه ریزی جشن تولد سفارش صرف شام. برای ارسال دعوت نامه های مهمانی خود از Evite استفاده کنید. به زحمت با دست زدن به زمین کف نکنید. هرچه که باشد باعث می شود استرس شما در یک مهمانی کمتر شود ، در انجام آن احساس راحتی کنید. تقریباً قول می دهم که هیچ کس دیگری متوجه آن نشود.
  3. غذا. در واقع همه غذا را دوست دارند. مهم نیست از چه میهمانی چگونه تولد بگیریم ای میزبانی می کنید (مگر اینکه اعتصاب غذا باشد ، می دانید اعتصاب غذا است) ، مقداری غذا در آن قرار دهید. حتی اگر فقط یک کیسه چیپس در یک کاسه باشد. یا داخل کیف. من عاشق چیپس های داخل کیسه هستم.
  4. یک کار را به خوبی انجام دهید ، و در هر چیز دیگری شل کنید. من می دانم که هر مهمانی Pinterest یک تریلیون جزئیات شگفت انگیز دارد. چه کسی اهمیت می دهد؟ من معمولاً یک چیز را انتخاب می کنم که باید روی آن تمرکز کنم ، خواه غذا باشد (مانند مهمانی s"mores ) ، هم تزیینات (مثل مهمانی Pampers ) یا فعالیت هایی (مثل مهمانی Mission Impossible ). و سپس همه موارد دیگر را آسان کنید (فعالیت بزرگ؟ غذای آسان. تزئینات جدی؟ بدون فعالیت). برنامه ریزی جشن تولد سعی نکنید همه چیز را شگفت انگیز کنید ، خود را نکشید.
  5. از محصولات کاغذی استفاده کنید. محیط بان در من به هم می ریزد و 
    احتمالاً کاربران پینترست در همه جا از وحشت نفس می کشند ، اما وقتی
    پنج دقیقه پس از رفتن آخرین مهمان ، مهمانی تمیز می شود؟ من
    احساس خوشحالی است که ما تصمیم به میزبانی یک حزب. به علاوه ، محصولات بسیار زیبا کاغذی موجود است. 
  6. روی موارد بزرگ تأثیر بگذارید. هیچ کس به تخته های پایه شما نگاه نمی کند . من جاروبرقی و تمیز کردن حمام را در اولویت قرار می دهم (معروف به اینکه بارت حمام را تمیز می کند) ، این موارد بیشتر از همه قابل توجه هستند و پس از آن هنگام انجام مهمانی اصلاً نگران بقیه تمیز کردن ها نیستم. من یک یا دو ماده غذایی عالی انجام می دهم ، و سپس با مواد کم مصرف (آب ، چیپس و شیرجه ، میوه و غیره) پر می کنم. هرگز وقت و هزینه و انرژی لازم برای انجام هر کار را نخواهید داشت ، پس آن را صرف چیزهایی نکنید که هیچ کس متوجه نمی شود.
  7. چند جزئیات کوچک هنگامی که مهمانی را در خانه میزبانی می کنید چگونه تولد بگیریم تفاوت زیادی ایجاد کنید.  برخی از نی های کاغذی زیبا ، یک دسته گل یا برخی از بادکنک ها مسیری طولانی را دنبال می کنند و همه ارزان هستند (سلام ، گلهای ترخیص کالا از گمرک در Kroger) ، بعلاوه به نظر می رسد برنامه ریزی جشن تولد شما برای اینکه یک میزبان مهمانی خوب باشید تلاش زیادی انجام داده اید.
  8. AC را خم کنید. این یکی از مهمترین نکات مهمانی در مهمانی است اما هیچ چیز بدتر از این نیست چگونه تولد بگیریم که بفهمید در مهمانی به آرامی در فرش ذوب می شوید. ما همیشه AC خود را حدود چهار درجه پایین تر از حد نرمال پایین می آوریم. در زمستان ، ما معمولاً یک یا دو پنجره می شکافیم تا احساس نکنید کوره است.
  9. از افراد مناسب دعوت کنید. ما یاد گرفته ایم که همه افرادی را که می شناسیم به یک مهمانی دعوت نکنیم - این نکته مهمی بود که ما مطمئناً از طریق آزمون و خطا یاد گرفتیم! من و بارت از اینکه شخصاً مسئولیت اطمینان از اینکه هر کس کسی را برای گفتگو دارد ، مسئولیت پذیریم ، متنفر هستیم. و اگر دوستان ساکت و آرام دارید که رقابت را دوست ندارند ، شاید آنها افراد مناسبی برای دعوت به Minute برای برنده شدن در آن نیستند . در عوض نام آنها را برای مهمانی شام ذخیره کنید.
  10. هنگام میزبانی می توانید به افراد دیگر کمک کنید. اگر مردم پیشنهاد می دهند یک ظرف غذای کوچک بیاورند یا با یک دسته بزرگ بشقاب کاغذی می رسند ، آنها را روی آن قرار دهید. ممکن است احساس کنید در حال شکست هستید چگونه می توان یک میهمانی خوب برای مهمانی 101 باشید اما وقتی سه دقیقه تا ورود شما می گذرد ، خوشحال خواهید شد که به جای اینکه گوجه فرنگی را برای یک سالاد با عصبانیت خرد کنید ، وقت خود را برای خلاuum بگیرید. و مردم دوست دارند احساس مفید بودن کنند.
  11. انتظارات را تنظیم کنید. من از رفتن به یک "مهمانی" که در آخر یک عده جمع شده و دور هم چگونه تولد بگیریم صحبت می کنند متنفرم. به همین ترتیب ، من دوست ندارم به چیزی که فکر می کنم یک شب آرام صحبت با دوستان باشد ، برسم ، فقط برای اینکه بفهمم انتظار می رود لباس بپوشم و یک رقص تفسیری برای یک آهنگ دیزنی بسازم. روشن کنید چه اتفاقی قرار است در این مهمانی بیفتد.
  12. حساب برای کودکان اگر می خواهید در اطراف بچه ها داشته باشید ، برنامه ریزی جشن تولد مطمئن شوید جایی برای نشستن آنها وجود دارد (شما نمی خواهید آنها یک کاسه سوپ را در دامان خود متعادل کنند) یا فعالیت هایی برای آنها وجود دارد. اگر نمی خواهید بچه ها در آن شرکت کنند ، این را در دعوتنامه روشن کنید. من وقتی این را در دعوت نامه ها می گذارم احساس احمق می کنم ، اما ترجیح می دهم وقتی مردم با فرزندانشان حاضر می شوند یا وقتی که من در یک مهمانی با فرزندم حاضر می شوم ، اذیت شوم ، فقط برای اینکه کشف کنم باید یک پرستار کودک می کردم.
  13. به یاد داشته باشید که مردم فقط دوست دارند با هم باشند. چند سال پیش ، رالفیمیزبان یک فیلم دختران کریسمس. شکلات داغ و پاپ کورن بود و همه با لباس خواب آمدند و ما قصد تماشای یک فیلم کلاسیک کریسمس را داشتیم. اما بعد همه با هم صحبت و بازدید کردند و مشخص شد که کسی واقعاً نمی خواهد برای تماشای فیلم چت کند و رالفی فقط اجازه داد آن را لغزان کند. همه ماندند تا اینکه یک نفر مشغول صحبت است و فیلم هرگز روشن نشد. به همین ترتیب ، دوش کودک چگونه تولد بگیریم ایده آل من ، یکی با بازی های خنگ صفر است. من نیازی به حدس زدن نام نوزادان مختلف حیوانات ندارم و همچنین نیازی نیست که صورتم را درون یک پوشک با یک آب نبات ذوب شده بچسبانم. احساس می کنم اغلب اوقات ، فعالیت ها مانع از این می شود که افراد اوقات خوبی را سپری کنند. با خیال راحت از آنها چشم پوشی کنید! (مگر اینکه یک مهمانی با مضمون باشد برنامه ریزی جشن تولد که فعالیت کل آن باشد ، ما تقریباً هرگز بازی یا فعالیتی نداریم).
  14. کاری غیر عادی انجام دهید. یک مهمانی ژاکت زشت؟ (PASS! من می دانم که نفرت من از مهمانی های زشت ژاکت خیلی کم است ، اما به طور جدی. من از آنها متنفرم). همه مهمانی های کریسمس را برگزار می کنند و فشار دادن آن چیز دیگری است. من دوست دارم یک مهمانی Pi Day را برگزار کنم ، زیرا جلسه یک هفته در هفته برای استفاده از پای ، کاملاً خارج از روال عادی زندگی عادی است. صبح جمعه که یک دسته غذا و پوشک رایگان دریافت می کنید ؟ قطعاً هیجان انگیز است (حداقل برای افرادی مثل من ...). احساس نکنید برای مهمانی به یک تعطیلات بزرگ یا دلیل نیاز دارید. من فکر می کنم که داشتن یک رویداد بسیار سرگرم کننده است در حالی که هیچ دلیل واقعی برای آن وجود ندارد.
  15. غذا را در جایی که می خواهید مردم باشد قرار دهید. اگر غذا را در آشپزخانه قرار دهید ، چگونه تولد بگیریم همه در آشپزخانه خواهند بود. مادربزرگ من ، که بهترین میزبان جهان است ، همیشه پیش غذا ها را در اتاق نشیمن می گذارد تا وقتی او مهمانی را در خانه برگزار می کند ، مردم آنجا جمع شوند. و من فکر می کنم او درخشان است.
  16. پس از ورود مردم ، فقط از مهمانی لذت ببرید.  در کتاب من ، این قانون اساسی برای چگونگی میزبانی مهمانی مهم است. از کمبود تزئینات عذرخواهی نکنید یا اشاره نکنید که شما می خواهید سه دسر داشته باشید ، اما فقط برای دو تا وقت داشتید یا به این نکته اشاره کنید برنامه ریزی جشن تولد که کف شما می توانست از پنج یا پنج جارو استفاده کند. هیچ کس نمی خواهد احساس کند مهمانی یا شام یا رویدادی شما را تحت فشار قرار داده است. به مردم احساس کنید از داشتن آنها در آنجا خوشحال هستید.
 
و اگر نکات مهمانی مهمانی دیگری دارید که من آنها را از دست داده ام ، دوست دارم آنها را بشنوم!
 

اگر این پست را در مورد نحوه ببرنامه ریزی جشن تولد دوست داشتید ، ممکن است از این پست ها نیز لذت ببرید:

  • نحوه میزبانی ناهار تولد برای دوستان
  • همه چیز در مورد چگونه تولد بگیریم
  • 6 نکته برای میزبانی یک دقیقه برای برنده شدن در مهمانی