سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کادو های دخترانه برتر در سال 1400

لیست انواع کادو تولد برای دختر

آنها همچنین شروع به درک بهتر معما ها می کنند. به همین دلیل است که آنها می توانند از برخی چالش های اضافی در این سن استفاده کنند. به عنوان مثال ، معماهای 100 قطعه یا حتی بیشتر را در نظر بگیرید. همچنین برای شبهای طولانی زمستان کادو تولد برای دختر که با هم درست می شوند عالی است. بسیاری از طرح های مختلف موجود است. ممکن است خرید یک مدل سه بعدی ساده را در نظر داشته باشید.

شما می توانید معماهای مناسب کودکان 5/6 ساله را در اینجا پیدا کنید .

همچنین بخوانید: بررسی کادو برای دختر اجمالی پازل ها براساس گروه سنی

بازی های تخته ای

هنگامی که آنها چهار ساله هستند کادو تولد برای دختر و میزان توجه شما افزایش می یابد ، همچنین می توانید با آنها بازی کنید. بازی های محبوب عبارتند از:

سیاه گوش - بازی های هویتی

Lynx یک بازی جستجو است ، جایی که باید تصاویر خود را در صفحه بازی پیدا کنید. همه تصاویر در سینی قرار می گیرند و رهبر بازی به هر بازیکن 3 کارت می دهد. سپس همه به دنبال تصاویر خود می گردند و یک نشانه رنگی بر روی آنها قرار می دهند. کادو تولد برای دختر  بازی وقتی تمام می شود که یک بازیکن هر سه عکس خود را پیدا کرده باشد ، می توانید تصاویر پیدا شده را نگه دارید. هدف جمع آوری هرچه بیشتر بلیط است.

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت  .

Lees ook:  بازی های Lynx Identity را مرور کنید

سنجاب ها آجیل می شوند

سنجاب ها را حرکت دهید و مهره ها را پنهان کنید. کادو تولد برای دختر  زمستان در راه است. آیا می توانید به سنجاب ها کمک کنید تا لوازم زمستانی خود را در زیر زمین مخفی کنند؟ "Squirrels Go Nuts" یک معمای کشویی با 60 کار از آسان تا بسیار دشوار است. اسباب بازی برنده سال 2018

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

 

مسیر زندگی جونیور

در Life Path Junior ماجراهای خود و مسیر خود را انتخاب می کنید! کادو تولد برای دختر  Path of Life Junior راهی آسان و سرگرم کننده برای بازی Path of Life است. این بازی سرگرم کننده و سریع همانند نسخه بزرگسالان کار می کند ، اما با ماشین های جذاب و جذاب تری بسیار جذاب است. از Blue Wheeler ، Pink Convertible ، Yellow Racer یا Green Driver استفاده کنید و زندگی خود را شروع کنید. از زمان خود در ساحل یا باغ وحش لذت ببرید - انتخاب می کنید! ستاره ها را جمع کنید و ببینید که چگونه کارت های بازی و جاذبه ها ، مانند شهربازی یا کارخانه شکلات ، می توانند سرنوشت شما را تغییر دهند. اگر اولین نفری باشید که 10 ستاره دارید ، برنده می شوید.

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

انحصار جونیور

Monopoly Junior مخصوص بچه هاست! شما یاد می گیرید به بهترین روش درآمد کسب کنید و برنده شوید. این بازی سریع ، مهیج و آسان برای یادگیری برای بازیکنان از 5 سالگی ، کودکان شما را با یک عمر لذت Monopoly آشنا می کند. دور هیئت مدیره مسابقه دهید ، هر فضایی را که در آن قرار دارید خریداری کنید ، درآمد کسب کنید و کارت های Chance را بگیرید. وقتی پول یک بازیکن کم می شود ، دیگران حساب می کنند که چقدر پول دارند. بازیکنی که بیشترین پول را دارد کادو تولد برای دختر، برنده است! با 4 پیاده جونیور: پیاده های کلاسیک انحصار قبل از اینکه بزرگ شوند! نکته: امروزه انحصار ویژه LOL نیز وجود دارد!

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

همچنین بخوانید: Monopoly Junior را با قوانین مرور کنید

هالی گالی

بازی واکنش تماشایی. کسانی که می توانند تا 5 بشمارند می توانند شرکت کنند! به هر بازیکن کارتهای روبرو داده می شود. هر کارت دارای یک یا چند میوه است. به نوبه خود ، هر بازیکن کارت را برمی گرداند و آن را روی هر کارت قبلاً برگشته قرار می دهد. به این ترتیب فقط یک کارت برای هر بازیکن همیشه قابل مشاهده است. اگر دقیقاً 5 نسخه از یک میوه مشخص قابل مشاهده باشد ، همه بازیکنان سعی می کنند هرچه سریعتر زنگ را فشار دهند. هر کسی که این کار را انجام کادو تولد برای دختردهد ابتدا همه کارت های باز را دریافت می کند. هرکس کارت دیگری نداشته باشد حذف می شود. آخرین کسی که باقی مانده است؟ هالی گالی نه تنها برای کودکان خردسال ، بلکه سرگرمی عالی برای دانش آموزان یا خانواده هایی است که فقط می خواهند یک بازی ساده و سرگرم کننده را در این بین انجام دهند.

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

همچنین بخوانید: بهترین بازی های رومیزی برای کودکان نوپا و کودکان

کتابها

علاوه بر دنیای دیجیتال ، کتاب ها نیز بسیار محبوب هستند. برای کادو تولد برای دخترخودتان بخوانید یا با صدای بلند بخوانید. آنها به طور فزاینده ای با زبان تماس می گیرند و حروف یا حتی کلمات را تشخیص می دهند.

شما می توانید یک مرور کلی از کتاب مناسب برای کودکان در این سن و سال پیدا اینجا .

 

 

اسباب بازی های فضای باز

درست قبل از تابستان ، اسباب بازی های فضای باز نیز بسیار خوب عمل می کنند. کادو تولد برای دختر  از چیزهای کوچکی مانند دمنده حباب (دستگاه حباب) یا حلقه یا طناب پرش گرفته تا میز پیک نیک برای پر شدن از شن و آب یا آب بازی. اتومبیل های Revell همچنین برای استفاده در محیط داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

اسکیت

اکنون که آنها می توانند دوچرخه سواری کنند ، آماده یک چالش جدید هستند. آنها احتمالاً از یک مجموعه جالب اسکیت غلتکی قدردانی خواهند کرد (با دو چرخ روی دو چرخ یا اینکه می توانید پشت سر یکدیگر قرار دهید). برای اینکه در سمت کادو تولد برای دختر امن باشید ، یک ست با پد های زانو یا آرنج نیز یک هدیه مفید است ؛-)

اسکیت غلتکی را می توانید در اینجا پیدا کنید . 

 

تخته اسکیت

برای خانم های جوان سرسخت که دوست دارند سریع بروند ، تخته اسکیت کاملاً ضروری است.

تخته های اسکیت را می توانید در اینجا پیدا کنید .

 

 

Junior Space-Scooter

انواع جدیدی از روروک مخصوص بچه ها وجود دارد که دخترتان می تواند در کمترین زمان از آن استفاده کند. اسکوتر فضایی اسکوتر مجهز به موتور است ، به طوری که کودک شما دیگر مجبور نیست خودش خودش را پدال بزند. تاشو اسکوتر به راحتی جمع می شود تا بتوانید آن را به راحتی ذخیره کرده و یا در سفر تا وزن تقریبی 60 کیلوگرم مناسب با خود ببرید. این روروک مخصوص بچه های کوچک برای فروش در اتحادیه اروپا تأیید شده است.

روروک مخصوص بچه ها را می توانید در اینجا پیدا کنید .

همچنین بخوانید: اسباب بازی های محبوب در فضای باز برای کودکان نوپا 
همچنین بخوانید: خرید ماشین برقی کودکان ، همچنین دو نفر. کادو تولد برای دختر  آیا باتری یا کنترل از راه دور 6 یا 12 ولت را انتخاب می کنید؟

هدایای عالی و یا عملی

قرص کودکانه

مورد علاقه شخصی من تبلت Kurio است. Kurio Tab Connect یک تبلت خوب و ایمن برای کودکان است. با حافظه 16 گیگابایت ، کودک شما به اندازه کافی برای ذخیره فیلم ها ، عکس ها و برنامه ها دارد. علاوه بر این ، Tab Connect دارای اندازه بسیار مفید 7 اینچی است. Kurio Tab Connect ضد پاشش است ، بنابراین اگر یک فنجان نوشیدنی روی آن بریزید مشکلی ندارد! این تبلت کودکانه دارای روکش زیبایی است ، به طوری که در برابر ضربه و سقوط نیز مقاومت می کند!

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

همچنین بخوانید: رایانه لوحی Kurio Tab Advance را برای کودکان مرور کنید همچنین
بخوانید: بهترین تبلت های کودکان همچنین
بخوانید: بهترین برنامه هایی که به صورت آفلاین نیز قابل پخش هستند

دفتر

اگر کودک شما به گروه 3 می رود ، زمان مناسبی است که در کادو تولد برای دختر اتاق خود میز کار به او بدهید. به هر حال ، کودکان نوپا به طور فزاینده ای استقلال می یابند و چقدر خوب است که بتوانید در اتاق خود روی میز رنگ و رنگ بزنید؟ یا می خواهید نوشتن را از قبل تمرین کنید؟ به عنوان مثال ، یک چرخ دستی یا یک کشو برای ذخیره تمام کاغذها ، قلم ها و مواد کاردستی.

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

 

دوچرخه کودک

اگر فرزند شما به گروه سه می رود ، طبیعتاً می خواهد با دوچرخه خود نیز به مدرسه برود. دوچرخه هایی با چرخ های 20 اینچ برای کودکان بین 6 تا 8 سال ایده آل است. دوچرخه هایی در هر شکل ، اندازه و رنگ وجود دارد. بدون و با دنده ، با ترمز دستی و ترمز لیفتری. یک دوچرخه مخصوص کودکان از دیزنی یا باشگاه فوتبال مورد علاقه شما باعث زیبایی هرچه بیشتر آن می شود.

بهترین دوچرخه های کودک را می توانید در اینجا پیدا کنید .

همچنین بخوانید: هنگام خرید دوچرخه کودک باید به این نکته توجه کنید.

لباس ها

مطمئناً ، یک لباس جدید همیشه به خوبی انجام خواهد شد ، کادو تولد برای دختر یا اینکه کودک شما سلیقه خود را بدست خواهد آورد و شورت کوتاه با جوراب های تا زانو ناگهان چیز اصلی است. اگر دخترتان از قبل یک غواص است ، می توانید با هم به خرید بروید. و کارت هدیه بخواهید تا خودش بتواند یک ست انتخاب کند. احتمال این است که او در این سن دقیقاً می داند چه می خواهند یا نمی خواهند. اما هنوز می توانید کنترل کنید که آیا آن را چنین می بینید ؛-)

اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت .

هدیه های ارزان و کم هزینه تا 10 یورو

مفید به عنوان هدیه کفش یا مهمانی کودکانه و مواردی از این دست؛

  • Poopsie Slime Surprise
  • SmartGames IQ گیج کننده
  • بازی با ورق باند Beaver
  • ریخته گری SES گچ
  • شیرینی های شیرین
  • دوستان لگو
  • روی آهن تیره روی مهره ها بدرخشید
  • Aquabeads
  • فروشگاه حیوانات خانگی کوچک
  • Playmobil
  • حیوانات خانگی LOL سورپرایز

همچنین بخوانید: هدایای مهمانی کودکان؛ چه چیزی بدهم؟ از هدیه های کوچک تا بزرگ و ایده های دیگر.
همچنین بخوانید: نکاتی برای برگزاری مهمانی کودکانه در خانه همچنین
بخوانید: ایده هایی برای مهمانی های کودکانه در فضای باز

خاطرات و تجربیات اصلی

علاوه بر هدایای جسمی ، می توانید یک خاطره یا تجربه کادو تولد برای دختر خاصی را به فرزند خود هدیه دهید. این بلافاصله باعث تغییر در میزان وسایل خانه شما می شود. ایده های خوبی برای بلیط یا اشتراک هستند

  • زمین بازی سرپوشیده
  • پارک تفریحی
  • تئاتر
  • باغ وحش
  • استخر
  • بازی های لیزری ، کارت ها ، گلف درخشش ، جهش

خیلی خوب بود که سال گذشته برای تولد دوم دعوت نامه ای دریافت کردیم که در آن از ما خواسته شد که اسباب بازی ندهیم ، بلکه پول برای قلک یا مثلاً یک جعبه مقوایی بزرگ بدهیم. پول دادن شاید ایده سرگرم کننده ای به نظر نرسد. اما به عنوان مثال ، با واریز پول به یک حساب ویژه قبل از 18 سالگی ، آنها می توانند از آن به خوبی استفاده کنند وقتی که برای تحصیل یا زندگی به تنهایی می روند یا می خواهند به دنیا سفر کنند. در آن سن آنها بیشتر به پول احتیاج کادو تولد برای دختر دارند و در این سن هدیه ای که بزرگ یا کوچک می گیرند خیلی مهم نیست.

همچنین بخوانید: دادن هدیه به فرزند خود تجربیات بی نظیر و خاطرات ماندگار

اسباب بازی های بیشتر و ایده های هدیه برای دختران و پسران!