سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا کاندوم بخریم؟

آنچه باید هنگام خرید کاندوم بدانید

 

 

نکات هوشمندانه برای خرید کاندوم انتخاب (و استفاده از) این فرم ساده کنترل بارداری

کاندوم که بیشتر به عنوان پیشگیری شناخته می شود ، ساده ترین روش جلوگیری از بارداری است برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید ، اما خرید آنها می تواند دلهره آور باشد. به عنوان مثال ، ده ها سبک و مارک وجود دارد. و شما باید در نظر بگیرید که قصد استفاده از آنها را دارید : رابطه جنسی ایمن؟ کنترل تولد؟ هر دو؟ ؟ از این گذشته ، کاندومهایی وجود دارند که فقط برای سرگرمی طراحی شده اند. بعلاوه ، هنگام خرید کاندوم کمی حواس شما پرت می شود - می توانید احساس اعتماد به نفس کنید و بدون نگرانی از یافتن آنچه واقعاً به آن نیاز دارید ، عجله کنید.

بنابراین ، قبل از مراجعه به فروشگاه یا شروع خرید آنلاین ، نگاهی خرید کاندوم به این راهنمای انتخاب و استفاده از کاندوم بیندازید. این امر می تواند یافتن دقیقاً نوع مورد نیاز شما را آسان تر کند.

خرید کاندوم برای رابطه جنسی ایمن

کاندوم ها بین 82 تا 98 درصد در برابر بارداری موثر هستند. این بدان معنی است که با استفاده معمول ، حدود 18 از 100 زنی که شریک زندگی آنها از کاندوم برای یک سال استفاده می کنند ، باردار می شوند. اما وقتی صحبت از جلوگیری از عفونت های مقاربتی (STI) می شود ، باید کمی در مورد موادی که از کاندوم تشکیل می شود ، هوشیار باشید. لاتکس ، پلی یورتان و برخی دیگر از کاندوم های غیر لاتکس محافظت در برابر عفونت را ایجاد می کنند ، اما کاندوم بره اینگونه نیست. خرید کاندوم

بحث های مربوط به کاندومات

مانند هر چیزی که به رابطه جنسی مربوط می شود ، مهم است که شما و همسرتان در یک صفحه باشید. این برای استفاده از کاندوم صدق می کند. با صحبت شریک زندگی خود کنید. به عنوان مثال ، اگر هر یک از شما به آلرژی به لاتکس مبتلا هستید برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید ، بدیهی است که باید از کاندوم لاتکس اجتناب کنید.

آیا هر دو انتظار دارید از کاندوم به عنوان تنها راه کنترل زایمان استفاده کنید خرید کاندوم یا اینکه روش مطمئنی برای گزینه های هورمونی مانند قرص یا پارچه خواهد بود ؟

نکته ای که گاهی اوقات هنگامی که زن و شوهر در مورد بحث در مورد کنترل بارداری یا رابطه جنسی ایمن بحث می کنند ، عدم تمایل مرد به استفاده از کاندوم است. اگر یک شریک مرد دارید که برای رسیدن به این ایده می جنگد ، به او گوش فرا دهید دلایل و آماده شوید که چرا استفاده از کاندوم برای شما مهم است.

آیا کاندوم های پلی یورتان به اندازه لاتکس موثر هستند؟

برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید.

آزمایش های آزمایشگاهی نشان داده اند که لاتکس و پلی یورتان کاندوم های به همان اندازه موانع موجود در اسپرم و ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV) موثر هستند - اگر دقیقاً طبق دستورالعمل استفاده شوند. اما بیشتر مردم از کاندوم به صورت ناسازگار یا نادرست استفاده می کنند خرید کاندوم ، که به عنوان "استفاده معمولی" شناخته می شود. و با استفاده معمول ، کاندوم های لاتکس می توانند محافظت بیشتری نسبت به پلی اورتان داشته باشند. یکی از دلایل این امر این است که اگرچه کاندوم های پلی یورتان نازک تر ، محکم تر و در برابر پوسیدگی مقاومت بیشتری دارند ، اما کشش آن ها کمتر است و مانند کاندوم لاتکس محکم نمی ایستند ، در نتیجه احتمال شکستن یا لغزش آنها کمی بیشتر است.

نحوه استفاده از کاندوم را بدانید

شروع به اطمینان از اندازه مناسب کنید. یکی از رایج ترین افسانه های کاندوم این است که زنی در برابر بارداری محافظت می شود که کاندوم باعث می شود شریک زندگی اش حتی قدرت بیشتری پیدا کند ، اما در واقع کاندوم خیلی کوچک آسان است شکستن . برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید یکی خیلی بزرگ ممکن است سقوط کند. به همین دلایل ، محافظت در برابر عفونت نیز مهم است.

حتماً کاندوم را زودتر وارد کنید - قبل از اینکه آلت تناسلی مرد با فلس (یا مقعد یا دهان) تماس پیدا کند.خرید کاندوم  باید به محض بروز انزال برداشته شود ، اما با احتیاط انجام می شود تا نطفه نشت نکند.

از آنجا که کاندوم ها با گذشت زمان خراب می شوند ، اطمینان حاصل کنید که تمام آنچه استفاده می کنید منقضی نشده است. اگر کاندوم آب می دهید ، آنها را در جای خشک و خنک نگه دارید. اگر مدت طولانی در معرض گرما ، هوا یا نور خورشید قرار بگیرند ، ممکن است اثربخشی خود را از دست بدهند. و اگر کاندومی را باز کردید و آن را بی رنگ ، شکننده یا چسبناک دانست ، آن را دور بریزید و تازه شوید.

کدام کاندوم را انتخاب کنیم؟

کاندوم ها می توانند به صورت منظم ، شکلی یا ملتهب باشند. نکات نیز می توانند متفاوت باشند: ساده ، ظروف ، مارپیچ ، بزرگ. قدرت کاندوم ها منظم و ضخیم است و هر دو به یک اندازه موثر هستند. طول استاندارد برای کاندوم وجود ندارد ، اما عرض هایی در حدود 1.5 اینچ بین کوچکترین و بزرگترین کاندومها وجود دارد.

کاندوم همچنین می تواند بافت ، رنگ و طعم متفاوتی داشته باشد. بنابراین برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید خرید کاندوم ، اگرچه به طور کلی ، همه کاندوم ها اساساً به یک شکل کار می کنند ، اما تنوع کافی در آنها وجود دارد که قبل از یافتن "کاندوم کامل" باید چندین نوع را آزمایش کنید.

روغن بزنید یا روغن کاری نکنید

بعضی از کاندوم ها روغن کاری می شوند ، برخی دیگر نیستند. کاندوم های محافظت شده کمتر در معرض شکستگی هستند و می توانند رابطه جنسی را راحت تر کنند. مطمئناً ، اگر به دلایلی کاندوم بدون روغن را ترجیح می دهید ، می توانید از استفاده روان کننده دلخواه های خود کنید و به شما این امکان را می دهد که بر احساساتی که همسرتان احساس می کنید کنترل بیشتری داشته باشید. در صورت استفاده و استفاده از کاندوم لاتکس ، اطمینان حاصل کنید که این ماده روان کننده پایه آب یا سیلیکون است. روغن یا روان کننده های روغنی (مانند روغن کودک یا وازلین) می توانند کاندوم را کم اثر کنند.

در اینجا یک یادداشت جالب وجود دارد: البته ، روش واضح استفاده از روان کننده خرید کاندوم استفاده از آن در خارج از کاندوم است. اما برخی از افراد دریافتند که قرار دادن یک قطره کوچک در داخل نوک کاندوم باعث افزایش لذت می شود.

طرف سرگرم کننده و سکسی برای کاندوم

خرید کاندوم جدید می تواند سرگرم کننده باشد و حتی برخی از آنها توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) برای پیشگیری از بارداری تأیید می شوند ، اما این همیشه نیست ، بنابراین حتماً برچسب را بخوانید. به هر حال ، شما می توانید سعی کنید یک کاندوم معمولی را در زیر تازگی استفاده کنید. در اینجا انواع محبوب جدیدی از کاندوم آورده شده است:

  • کاندوم های خوش طعم می توانند ابعاد مطلوبی به رابطه دهانی بدهند (و بسیاری از آنها برای محافظت از بارداری مورد تأیید FDA هستند). اگر از آنها برای رابطه جنسی واژینال استفاده می کنید ، به دنبال مارک هایی باشید که قند نداشته باشند زیرا قند می تواند خرید کاندوم باعث ایجاد عفونت در مخمر شود.
  • کاندوم های کربنی نیز وجود دارند و می توان آنها را خورد.
  • کاندوم فرانسوی نوک های گرد ، برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید نرم و لاستیکی است که دیواره های داخلی واژن را نیش می زند.

اسپرم را کاندوم کنید

اسپرم کش دقیقاً همان کاری را که از نامش مشخص است انجام می دهد: باعث از بین رفتن اسپرم می شود. بیشتر اسپرم کش ها را می توان برای محافظت بیشتر در برابر بارداری با کاندوم استفاده کرد. در حقیقت ، برخی از کاندوم ها با اسپرم کش به نام nonoxynol-9 (N-9) روان می شوند خرید کاندوم ، اما نباید آنها را اغلب استفاده کرد. N-9 می تواند باعث التهاب واژن و دهانه رحم شود و می تواند لایه های سلولی را از بین ببرد ، یک زن را مستعد ابتلا به عفونت کرده و انتقال STI را به یک شریک زندگی برای او آسان تر کند. همچنین ، واکنش های آلرژیک به N-9 می تواند باعث ایجاد زخم هایی شود که اجازه می دهد HIV به راحتی گسترش یابد. اگر رابطه جنسی زیادی دارید ، بهتر است از کاندوم هایی استفاده کنید که فاقد N-9 باشند.

اکنون ، شما آماده خرید کاندوم هستید!

در مورد خرید کاندوم استرس نداشته باشید. برای خرید کاندوم میتوانید به سایت های دیجی کالا ، علی بابا ، آمازون و مشاور کالا مراجعه کنید ممکن است احساس کنید صندوق دار در مورد شما قضاوت می کند ، اما وقتی به آن فکر می کنید ، او دائما کاندوم می فروشد. تصمیم شما برای خرید آنها به این معنی است که شما شایسته احترام هستید - این بلوغ را نشان می دهد و به خود و خرید کاندوم شریک زندگی خود اهمیت می دهید. نتیجه نهایی این است که کاندوم ها در واقع تفاوت چندانی ندارند. ممکن است متوجه شوید که می خواهید مارک خاصی را توسعه دهید ، اما اگر یک کاندوم ساده روغن کاری شده بخرید نمی توانید اشتباه کنید.