سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگات بسیار مهم و کاربردی در هدف گذاری

امروز چه چیزی در مورد شما وجود دارد که باعث می شود کودک 8 ساله شما گریه کند؟

چیزی در مورد فشارهای اجتماعی نوجوانی و فشارهای حرفه ای در بزرگسالی جوان ، اشتیاق را از ما دور می کند. به ما آموخته اند که تنها دلیل انجام کاری این است که به نحوی برای آن پاداش دریافت کنیم. و ماهیت مبادله ای جهان ناگزیر ما را خفه می کند و باعث می شود احساس گم شدن یا گیرکردن کنیم.

 

- مارک منسون

وقتی بچه بودم ، داستان می نوشتم. من ساعت ها به تنهایی در اتاقم می نشستم ، در مورد بیگانگان ، در مورد ابرقهرمانان ، در مورد رزمندگان بزرگ ، در مورد دوستان و خانواده ام نامه می نوشتم. نه به این دلیل که می خواستم کسی آن را بخواند. نه به این دلیل که می خواستم والدین یا معلمانم را تحت تأثیر قرار دهم. اما برای لذت کامل آن. 

 

و سپس به دلایلی منصرف شدم.  هدف و دلیلش را به خاطر نمی آورم

 

همه ما تمایل داریم ارتباط خود را با آنچه در دوران کودکی دوست داشتیم از دست بدهیم. چیزی در مورد فشارهای اجتماعی نوجوانی و فشارهای حرفه ای در بزرگسالی جوان ، اشتیاق را از ما دور می کند. به ما آموخته اند که تنها دلیل انجام کاری این است که به نحوی برای آن پاداش دریافت کنیم. و ماهیت مبادله ای جهان ناگزیر ما را خفه می کند و باعث می شود احساس گم شدن یا گیرکردن کنیم.

 

چگونه (در نهایت) تنبلی را متوقف کنیم

ایجاد عادت به عمل و نگرش انضباط نیاز به کار دارد ، اما من اینجا هستم تا به شما نشان دهم چگونه. راهنمای 55 صفحه من برای نظم و انضباط خود را در زیر بارگیری کنید. رایگان است.

 

پست الکترونیک

در اواسط 20 سالگی من بود که دوباره متوجه شدم چقدر عاشق نوشتن هستم. و تا زمانی که کسب و کارم را شروع نکردم ، به یاد آوردم که چقدر از ساختن وب سایت لذت بردم - کاری که در اوایل نوجوانی انجام دادم ، فقط برای سرگرمی.

 

اما نکته جالب این است که اگر خود 8 ساله من از خود 20 ساله من بپرسد "چرا دیگر نمی نویسید؟" و من پاسخ دادم ، "زیرا من در این کار خوب نیستم" ، یا "زیرا هیچ کس آنچه را که من می نویسم نمی خواند ،" یا "زیرا شما نمی توانید با این کار پول دربیاورید" ، نه تنها من کاملا اشتباه می کردم ، بلکه این نسخه پسر هشت ساله من احتمالاً شروع به گریه کرده بود. آن پسر هشت ساله به ترافیک گوگل یا رسانه های اجتماعی و پیشرفت کتاب اهمیتی نمی داد. او فقط می خواست بازی کند. و اینجاست که شور و شوق همیشه شروع می شود: با حس بازی.

 

پاسخ این س Youال به شما می گوید:

چه شور و شوق کودکی را در بزرگسالی از دست داده اید

چه فعالیتی را باید دوباره مرور کنید ، فقط برای لذت بردن از آن

چه چیزی باعث می شود غذا خوردن و دفع کردن را فراموش کنید؟

به فعالیت هایی نگاه کنید که تمام شب شما را بیدار نگه می دارد ، اما به اصول شناختی پشت فعالیت هایی که شما را مجذوب خود می کند ، نگاه کنید. زیرا به راحتی می توان آنها را در جاهای دیگر استفاده کرد.

 

- مارک منسون

همه ما آن تجربه را داشته ایم ، جایی که آنقدر در چیزی غوطه ور می شویم که دقیقه ها به ساعت تبدیل می شود و ساعت ها به "مزخرف مقدس ، من فراموش کردم شام بخورم".

 

ظاهراً در دوران اوج زندگی ، مادر ایزاک نیوتن مجبور بود مرتباً وارد شود و به او یادآوری کند که غذا بخورد ، زیرا او تمام روزها را آنقدر در کار خود می گذراند که فراموش می کند.

 

من قبلاً با بازی های ویدئویی چنین بودم. این احتمالاً چیز خوبی نبود در حقیقت ، سالها این مشکل نوعی بود. من می نشستم و بازی های ویدئویی انجام می دادم به جای انجام کارهای مهمتر مانند مطالعه برای امتحان ، یا دوش گرفتن منظم ، یا صحبت رو در رو با دیگر انسان ها.

 

تا زمانی که بازی ها را کنار نگذاشتم ، متوجه شدم که اشتیاق من به بازیها نیست (اگرچه من آنها را دوست دارم). اشتیاق من برای بهبود ، خوب بودن در کاری و سپس تلاش برای بهتر شدن است. خود بازیها - گرافیک ، داستانها - عالی بودند ، اما من به راحتی می توانم بدون آنها زندگی کنم. این رقابت با دیگران و با خودم است که من در آن پیشرفت می کنم.

 

و وقتی من این وسواس را برای بهبود خود و رقابت در کسب و کار خودم و نوشتنم به کار بردم ، خوب ، همه چیز به طرز گسترده ای شروع شد.

 

شاید برای شما چیز دیگری باشد. شاید سازماندهی کارها به طور مثر ، یا گم شدن در دنیای فانتزی ، یا آموزش چیزی به کسی ، یا حل مشکلات فنی. هر چه که هست ، فقط به فعالیتهایی که تمام شب شما را بیدار می کند نگاه نکنید ، بلکه به اصول شناختی آن فعالیتهایی که شما را مجذوب خود می کند ، نگاه کنید. زیرا به راحتی می توان آنها را در جاهای دیگر استفاده کرد.

 

پاسخ این س Youال به شما می گوید:

کاری که واقعاً از انجام آن لذت می برید

چه فعالیتهای دیگری را باید بررسی کنید که ممکن است از آنها لذت ببرید

چگونه می توانید بهتر خود را شرمنده کنید؟

خجالت را در آغوش بگیر. احساس احمقانه بخشی از مسیر دستیابی به چیزی مهم و معنادار است. هرچه یک تصمیم بزرگ زندگی شما را بترساند ، شانس بیشتری برای انجام آن وجود دارد.

 

- مارک منسون

قبل از اینکه بتوانید در کاری خوب عمل کنید و کار مهمی انجام دهید ، ابتدا باید چیزی را بخورید و هیچ سرنخی از کار خود ندارید. این کاملا واضح است و برای اینکه چیزی را بخورید و هیچ سرنخی از کارهایی که انجام می دهید نداشته باشید ، باید خودتان را به نوعی یا به شکل شرمنده ، اغلب به طور مکرر ، شرمنده کنید. و اکثر مردم سعی می کنند از خجالت کشیدن خود جلوگیری کنند ، به این دلیل که این مکنده است.

 

بنابراین ، به دلیل خاصیت گذرا بودن هیبت ، اگر از هر چیزی که می تواند شما را شرمنده کند اجتناب کنید ، هرگز به کاری که احساس ناخوشایند می کند ، پایان نمی دهید.

 

منبع